Komentari

sveosimsusveosimsu.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • MaŁena princezica SAny

    Ej Cool blog ja sam
    naprawila nowi blog
    pa imam nowi post...
    xD swrati i komaj
    PS:šaljem swima
    pussam....xD

    princess Sany

    avatar

    30.07.2010. (12:33)    -   -   -   -  

  • MaŁena princezica SAny

    ej šifre su odlične još ih nisamm probala ali ću ubrzo

    avatar

    30.07.2010. (12:33)    -   -   -   -  

  • MaŁena princezica SAny

    hwala swe šifre rade

    avatar

    30.07.2010. (20:06)    -   -   -   -  

  • Sims girl :D

    MaLena princezica SAny : hvala što si svratila i drago mi je da ti sve šifre rade :DD
    dodat ću ja još šifri...hehe :)

    avatar

    31.07.2010. (08:51)    -   -   -   -  

  • Sims girl :D

    MaTeiić R.: to su ti šifre za sims 2 ali možda neke i nerade jer nemaš nekog nastavka....
    ja nisam pisala šifre za sims 3 jer ga nemam (slaba mi grafička -.-)
    ali neke šifre su ti iste kao i za sims 2
    npr. motherlode , kaching , moveobjects on....ove šifre su ti i za sims 2 i za sims 3
    ako trebaš šifre za sims 3 ja ti ih mogu nać ali ti baš neću moć puno objasnit o šifri jer kako sam i rekla nemam sims 3...mislim da sam ti pomogla , možda sam ja krivo shvatila pitanje ^^

    avatar

    31.07.2010. (08:55)    -   -   -   -  

  • Sims girl :D

    Ta ti šifra treba radit...možd je nisi dobro upisala ( kao i ja kad sam je prvi put upisivala)
    ali upiši je u susjedtvu kao što piše u blogu :)

    ofc , nema na čemu =D

    avatar

    31.07.2010. (13:55)    -   -   -   -  

  • MaŁena princezica SAny

    stavila sam diva od 100.0 fora =D
    hwala ti za šigre ful dobre su....

    princess SANY

    avatar

    31.07.2010. (18:42)    -   -   -   -  

  • Sims girl :D

    nema na čemu :D
    drago mi je što ti se sviđaju :)

    avatar

    31.07.2010. (19:55)    -   -   -   -  

  • jopa

    Mateić r. tu šifu moraš upisati u susjedstvu i prvo slovvo ono b nesmije biti veliko nego malo

    avatar

    01.08.2010. (16:46)    -   -   -   -  

  • Sims girl :D

    hahaha :DDDD

    avatar

    03.08.2010. (20:26)    -   -   -   -  

  • ~ Voodoo puppets ~

    veeelike smo obožavateljice simsa :D
    doduse cool blog :P

    avatar

    10.08.2010. (14:28)    -   -   -   -  

  • ~ Voodoo puppets ~

    eej! ovaj da li imas neke dobre šifre za sims 3 i neke web stranice gdje mogu downloadati stvari za sims 3? puno pusa

    avatar

    04.09.2010. (18:56)    -   -   -   -  

  • my heart

    hej.. hvala na šiframa , ja sam jedino znala motherlode i move objects on
    pokušat ću sa šiframa, no ja nemam nikakve dodatke...
    poz

    avatar

    05.09.2010. (10:40)    -   -   -   -  

  • STITONOSA1958

    NARODE HOĆETE LI I DALJE BIRATI SVOJE LOPOVE?!
    nedjelja, 16.01.2011.
    KAKO SU UDB-a TUĐMA, MANOLIĆ I MESIĆ STVORILI HRVATSKU?
    Država je njihov privatni bankomat

    Pokret ŠTIT ide na izbore 2011. godine sa srcem, i nas pristaše ne zanimaju fotelje, odnosno društvena mjesta i položaji u državnoj hijerarhiji...
    Nas ŠTITONOŠE zanimaju promjene na bolje u Hrvatskoj. Dosrta nam je "Užičke Republike Hrvatske" od buržoazije ili bolje rečeno od Burduša Mesića.
    On je od Hrvatske napravio neku vrstu "privatne svoje države", jer poslje svoga desetogodišnjeg mandata - kao predsjednik Hrvatske, poslije je instalirao Ivu Josipovića, preko kojega on iz sjene upravlja Hrvatskom. Josipović isto radi što je radio i Mesić, zato jaos i ga Hrvatskom narodu pod takvom politikom...

    Prevara je prevara i ništa drugo

    Nema u Hrvatskoj narodne demokracije, dok bivši komunisti i partizani upravljaju na svim nivoima. Oni su zauzeli sve pozicije i bogatstva Hrvatske.
    A najviše njihove zablude plaća Hrvatski narod, koji se je razbježao kao stado ovaca. Sviđa mi se izjava od Tanje Torbarine u Globusu od 13.01.2011., u broju 1049 "Ivu Josipovića, navodno, svi obožavaju, u Hrvatskoj od obožavanja do shvaćanja prođu godine. Izbori postoje zato, da se provjeri jel su biraći shvatili. I ustanovu do ništa."

    Koji bi trebali da budu na potjernici oni nisu

    U Bosni uhvatili su nekoga tobože Vukovarca za kojim je izdana bila potjernica u Srbiji. Pitam se: Kad čemo izdati potjernicu za Mesićem, koji je na čelu jugoslavenske vojske (JNA) rušio Vukovar i sve Hrvatske gradove. Mesić kao Vrhovni komandant JNA i Predsjednik predsjedništva SFR-Jugoslavije izdava je naredbe, odnosno Mesić je bio najviši državnik - koji nam je zamijesio rat sa Franjom Tuđmanom.

    Tema za razmišljanje

    Josip Manolić - Joža je dva puta oslobađao Bjelovar. Prvi put je to bilo 1944-1945. godine. Kada su njegovi zločinci - partizani ostali dobro zapamčeni u ovom našem kraju. Zatim, Manolić je drugi put oslobađao Bjelovar 29. rujna 1991. godine, u izmišljenom Domovinsko ratu. Jer on je bio šef svih važnih službi , kao i drugi čovjek u stvaranju tobože "nove Hrvatske". Manolić je bio i šef tajne službe SZUP-a i šef svih Kriznih štabova, jedino iznad njega je bio Tuđman.

    Oštrina i sjećanje misli

    Koja li slućajnost u 2010. godini Sabor RH, odglasavao je proračun za manjine, upravo kada je dolazio u Hrvatsku srpski predsjednik Boris Tadić.
    Gledajući tog dana klimu u našoj Hrvatskoj, narod slijedi "megalomanske iluzije" Koju su joj nametnuli preko medija "zločinački političari" stavljajući "bubu" u uho neprosvjetljenom narodu. Sjetimo se kakva su nam sve zla učinili Tuđman i Mesić, kao i drugi njihovi sljedbenici. Očito je da Hrvati nisu ništa bolje ni zaslužili, odnosno naučili iz slučaja "preobučenih UDB-aša", več su još više poblesavili i infiltrirali se u poslušne sluge - na strani bivše partije...

    VOĐA POKRETA "ŠTIT"
    BRANKO STOJKOVIĆ
    Bjelovar / Croatia
    brankostojkovic152@yahoo.com
    095/814-82-90

    avatar

    16.01.2011. (21:30)    -   -   -   -  

  • JulieMelone

    I think my life has changed after going through these images. They’re so inspirational that I can just feel my creativity level kick up a notch.
    Business logo designer

    avatar

    03.02.2012. (11:15)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...