Komentari

polly0philophobia.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Blog Closed ×

    Ej... :)
    Hvala na posjeti i komentaru, vidim da ima još osoba koje su kao i ja i to mi je drago,
    nekako mi je lakše znati da nisam jedina s ovim problemima.

    Želim ti sve najbolje u vođenju ovog internetskog dnevnika :)

    Nadam se da se čitamo :))

    hug ^^

    Fervent Daisy ×

    avatar

    28.07.2010. (12:44)    -   -   -   -  

  • Abbey Dawn Art

    eei
    ×vratila sam se s mora×
    ×primam NARUDŽBE×
    ×swraty i kommaj ako želiš×


    peace ^.^

    avatar

    28.07.2010. (13:02)    -   -   -   -  

  • Blog Closed ×

    stavit ću i ja tebe ^^

    avatar

    28.07.2010. (13:04)    -   -   -   -  

  • Sk8Designs Revolution

    Okeii ((:

    avatar

    28.07.2010. (15:25)    -   -   -   -  

  • Emma Mraz.

    Hei.
    Hvala na komu.
    Imaš super dz :D
    Sam ti piši, ja uvijek čitam. :)
    Joj ja sam imala sto blogova. Ovaj mi je najduži ^^
    Super što ti se sviđa moj blog. Hvala.
    Čak se i mnei po prvi put sviđa xDD
    Uskoro novi post. Tako da ne vraćaj kom na starom postu ;)

    < 3
    btw. stavit ću te u linkove :DD

    avatar

    28.07.2010. (19:26)    -   -   -   -  

  • Rocker.

    Imam novu adresu bloga.
    Pa javljam da znaš gdje da me nađeš :D
    Čao < 3

    avatar

    28.07.2010. (19:32)    -   -   -   -  

  • Ela.

    Hei! ^^
    Thanks na pohvalama xD
    Nadam se da ćeš i ti nešto ovak' uzbudljivo sanjat... Moji snovi su zapravo jako čudni.

    Sviđa mi se blog, imaš dobar glazbeni ukus!
    (Dodala sam te i na Last.fm-u - Tina_Joe)
    I ja sam se nekad davno palila na emače... sada baš i ne tol'ko, više se palim na šminkere :O
    Javi za post! ;)

    *kisses*

    avatar

    28.07.2010. (20:06)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...