Komentari

mirjanamarkovic.blog.hr

Dodaj komentar (20)

Marketing


  • morska zvijezda

    Znala sam da "umijes trajati u tisini", ali i te kako je vrijedilo cekati ovu tvoju "zoru usplahirenih ruku". Naklon!

    avatar

    20.07.2010. (16:13)    -   -   -   -  

  • R.

    Prva primisao kad sam ugledao novi post: konačno! Druga pomisao, kad sam pročitao naslov: ona i tišina? Teško, ali, ajde da vidimo o čemu se radi. A onda, kad sam shvatio što te u stvari inspiriralo, pomislio sam: pa dobro, ima li ta žena svojih ljubavnih problema koje je bi mogla ukalupiti u stihove? Očito nema, pa sam joj ja vječna inspiracija, hahaha. Gle, znam da ovako na prvi izgleda gadno, al ja iskreno vjerujem da vi žene ipak volite malo dramatizirati i da često ne mislite doista ono što kažete. Stoga, očekujem da iduća pjesma bazirana na mom ljubavnom životu nosi naziv "Rekla je DA". Drži fige! :)

    PS. Inače, pjesma je vrhunska, onako kako ti to znaš. Znam da od mene ne očekuješ hvalospjeve, ali ipak...

    avatar

    20.07.2010. (18:45)    -   -   -   -  

  • poezija duše

    R.
    ah, što mogu! inspiracija me pukne kad najmanje očekujem, a ti si mi nepresušan izvor, ha,ha,ha...
    pa time bi trebao biti polaskan, a ne da se stalno nešto buniš. joj, joj, nikako s tobom na zelenu granu...
    a što se tiče slijedeće pjesme, iskreno se nadam i priželjkujem da naslov bude upravo ovaj kojeg si i sam poželio.
    dakle, u petak svi držimo palčeve, svako po pet očenaša da joj Bog pamet prosvijetli, a onda neka se samo usudi reći NE, ha,ha,ha...
    ma bit će sve dobro... vjeruj... :))

    avatar

    20.07.2010. (23:15)    -   -   -   -  

  • safiris

    Svjetlosni zagrljaj dragoj prijateljici po duši:-*)

    avatar

    21.07.2010. (20:59)    -   -   -   -  

  • bacam ljubav u vjetar....

    Prvi put vidim tvoje pjesme i jako mi se sviđaju...smije li se posuditi koja za jedan moj profil..naravno tebe bih potpisala....Fascinira me baš Tišina jer baš proživljavam sada nešto slično..i tu si baš opisala ono što trenutno osijećam...Nisam nigdje pronašala tvoju mail adresu inače bih ti se osobno obratila....

    avatar

    22.07.2010. (10:50)    -   -   -   -  

  • poezija duše

    bacam ljubav u vjetar...
    nisam nikada protiv da netko moje stihove objavi na svojoj stranici, ali upravo zato i stoji moje ime sa strane, da ne bi bilo kako je autor nepoznat.
    stoga, samo izvoli, drago mi je da ti se stihovi sviđaju.
    pišeš li i ti?

    avatar

    22.07.2010. (10:56)    -   -   -   -  

  • bacam ljubav u vjetar....

    Pomalo ponekad nešto napišem ,,moja prva pjesma je baš objavljena u jednoj zbirci ljubavne poezije..al ne mogu baš uvijek nešto napisati ,,sam ponekad uglavnom kad sam tužna...

    avatar

    22.07.2010. (11:32)    -   -   -   -  

  • dražeN ;)

    Velikim dijelom, naši životi su to što jesu baš zato što kažemo što ne treba, i kada ne treba, a prešutimo onda kada, i što, treba reći. Svoje izbore često volimo nazivati sudbinom :)
    dražeN :)

    avatar

    22.07.2010. (11:53)    -   -   -   -  

  • e.t.

    Tako je lijepo ponovo doći k tebi i naći nove stihove :::)))

    avatar

    22.07.2010. (19:06)    -   -   -   -  

  • poezija s mora

    Jako, jako lijepo... uostalom, kao i sve što pročitah na tvom blogu...

    avatar

    23.07.2010. (22:55)    -   -   -   -  

  • Barbara

    Nekad bih htjela da srce zaboravi ono što sma htjela reći, htjela dotaknuti i ostvariti. Usne su uvijek zaboravile, ali srce nikad ne. Možda je to neka rana koja je uvijek otvorena, nikad zatvorena, a tako bismo je htjeli zatvoriti, pa patimo u tišini.
    Neke misli se uvijek vraćaju, jelda?

    grlim

    avatar

    24.07.2010. (19:17)    -   -   -   -  

  • Neizgovorene riječi

    jednostavno predobro... :)

    avatar

    28.07.2010. (20:36)    -   -   -   -  

  • Isti

    Hvala...

    avatar

    30.07.2010. (10:05)    -   -   -   -  

  • smotani

    tišina zna "ubijati" ..neizrečene riječi puno su sznažnije i jasnije od mnogih izgovorenih.....

    snažni stihovi - ostavila si me nad njima.... u tišini........

    lijep ti pozdrav.....

    avatar

    03.08.2010. (04:06)    -   -   -   -  

  • poezija duše

    poezija s mora:
    hvala... :))
    Isti:
    i drugi puta... :))

    avatar

    26.08.2010. (23:40)    -   -   -   -  

  • Valcer

    Stajati na kiši, a da nitko ne pomisli da plačeš? Sjajno. Pjesma je moćna.

    avatar

    27.08.2010. (07:02)    -   -   -   -  

  • Sanjolino

    Prekrasno i preistinito...Divno izrečeno..

    avatar

    29.08.2010. (21:11)    -   -   -   -  

  • Tratinčica

    Hvala ti na ovoj pjesmi...mislim da si prekrasnaa. :o)

    avatar

    01.11.2010. (07:27)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...