Komentari

mareprekobrojna.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • fra gavun

    A tu si... e pa dobrojutro. Vidim bilo ti je lijepo a u Istri i ne može biti drugačije, bio sam na tim
    mjestima i oduševljen sam kao i sad sa tvojim postom. Pozdraf.:))

    avatar

    15.08.2010. (12:48)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    Zaboravio pitat...kakvi su utisci jesi li zadovoljena...ovaj, zadovoljna sa izletom.:)))))

    avatar

    15.08.2010. (12:49)    -   -   -   -  

  • Mare Prekobrojna

    Zadovoljna žena nikad nije zadovoljena...a ja sam, ako nisi primijetio, žena :-)))

    avatar

    15.08.2010. (21:30)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    E ovo su velike riječi koje će se pretvoriti u narodnu mudrost, ee.:))

    avatar

    15.08.2010. (21:34)    -   -   -   -  

  • Mare Prekobrojna

    hahhahaha..jel' to ti prisluškuješ!!! :-)
    Šta će biti narodna mudrost ?...ovo da sam žena...etc..

    avatar

    15.08.2010. (21:43)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    Ono na sliji uz more...jel se ono dimije zovu...pa jel' joj vruće?:))))

    avatar

    17.08.2010. (00:01)    -   -   -   -  

  • Mare Prekobrojna

    hahaha....nisu dimije nego višenamjenska vešta! I...njoj nije nikad vruće! :-)

    avatar

    17.08.2010. (07:03)    -   -   -   -  

  • londra

    triba li čekat zimu da metiš još koje putovanje:)?

    avatar

    17.08.2010. (09:25)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    Ma nu ove povr mene, ona bi tebe opet poslala u Is'tu...ka da je to natakni rošule i piči...
    dimiš i juriš, čisti parni pogon...ništa bez para.:)))

    avatar

    18.08.2010. (11:01)    -   -   -   -  

  • Mare Prekobrojna

    Londra..ne triba...imam u pripremi još dva..ali ne stignem postaviti..a i ne želim da vas šokiram sa puno postova :-)
    Pope...volim i ja tebe :-)

    avatar

    18.08.2010. (15:51)    -   -   -   -  

  • dado

    ne znam dali su ti objasnili ali fora ti je u tome da se fuma (eufemija) okreće kako vjetar puše (neee nije političar) pa tako znaš kakvo će biti vrijeme inače ti je zvonik projektirao isti arhitekt kao i onog u Veneciji (san Marco) pa su identični samo je rovinjski malo niži drago mi da ti se sviđa moj grad a ovo za more ču zanemarit :-)))))))

    avatar

    18.08.2010. (16:19)    -   -   -   -  

  • Mare Prekobrojna

    @ hahahaha....Dado!
    Toliko sam Rovinjom bila oduševljena da sam se morala ili uštipnuti (da se uvjerim da ne sanjam) ili mu naći manu! E...bilo mi je lakše i ugodnije ovo drugo! :-) Znala sam za ovo okretannje na vitru (!!!! ne baš uvjerljivo) a za projektanta nisam....hvala na informaciji. Pozzz

    avatar

    18.08.2010. (22:14)    -   -   -   -  

  • Suncokreta2

    srića da Eufemiju nije projektira isti koji je projektira i orgulje , zapravo najbitnije si prešutila ali nema veze pssssst

    avatar

    18.08.2010. (22:26)    -   -   -   -  

  • Mare Prekobrojna

    @ Suncokreta...pssssst :-)))))

    avatar

    19.08.2010. (06:35)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...