Komentari

svijetskemisterije.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • maher

    Zanimljivo,u Clarkovoj knjizi misterije svijeta,od boljih tema mi je jedna slicna ovoj,likovi u krajoliku.

    Dobro napisano.Pozz

    avatar

    22.06.2010. (19:55)    -   -   -   -  

  • plejade

    Hvala na posjeti i komentaru kod mene...
    Inače zanimljivi su mi ovi fenomeni o kojima pišeš na svom blogu! Često se susrećem s mišljenjima ljudi koji ove stvari ignoriraju ili govore da nema misterija, da je sve to izmišljeno radi nekih interesa (da se time naivni vuku za nos). Posebno je to slučaj kod nekih nadobudnih intelektualaca koji veličaju znanost i sve izvan 'mainstream' proglašavaju šarlatanstvom i glupošću i sl.
    Ah, što možemo... Istina je da nismo (tj. ja nisam) neki stručnjak, ali puno čitam i saznajem o mnogim fenomenima i uopće ne mislim tako da su oni plod mašte! Ovo o čemu pišeš s područja arheologije je jako dobro, jer daje jedan čvrsti dokaz u vidu opipljivih artefakata.
    Dobro si primijetio u komentaru na mom blogu da me to živcira! Ali proći će me, jer moram se s tim pomiriti da ima i takvih ljudi kojima se 'ništa ne da dokazati'

    Pozdrav,
    plejade

    avatar

    25.06.2010. (08:21)    -   -   -   -  

  • Smeghead

    ogrlice od čistog zlata, mega građevine, kalendari u kamenu koji vrijede i danas, kristalna lubanja...

    sve to povezuje mjerenje vremena tj. položaja planeta. mislim danas vatikan promatra zvijezde...

    ima direktna veza između kronografije i antičke civilizacije čiji su protagonisti putovali s kontinenta na kontinent i ostavljali konkretne dokaze i svjedočanstva njihovog primitivizma u obliku građevina koje mi danas nismo u stanju replicirati a kamoli racionalno povezati sa bilo kakvom kulturom i funkcijom.

    nekako mi je drago da nakon "nas" kroz 1000 godina neće ostati traga ni u kamenu ni u spilji ovoj veličanstvenoj zabludi, ovom hamletovskom zapletu misli i emocija

    živjela entropija

    avatar

    21.09.2010. (10:07)    -   -   -   -  

  • pricljivac

    ma sta su ovo gulliverova putovanja ja mislim da ti je dovoljan razlog za negiranje ove teme evolucijski proces i hranidbeni lanac

    avatar

    02.01.2011. (00:09)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...