Komentari

malenazvijezdice.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • emocija

    Teško je ući u nečije uspomene, ali mislim da je daleko teže pratiti živahnost, pokrete i Stelinu životnost, tvoje dijete, kojeg nema. Strašno mi je teško palo praćenje njenog lika i pokreta. Prirodno graciozna i stvorena za budućnost, a eto gdje smo.

    avatar

    15.06.2010. (21:14)    -   -   -   -  

  • Stelina mama

    Baš tako Vesna.. stvorena za budućnost...
    Stelica je počela sa svoje dvije godine odlaziti na Tinine plesne treninge i predstave.. imam i te sve snimke.. kako je samo strpljivo, onako mala, sjedila, i otvorenih očiju upijala svaki njihov pokret.. kasnije je Tinu "skidala" i trudila se biti što bolja.. a da ti ne kažem koliko je puta rekla: "kad ja budem velika ko Tina.."

    Draga Vesna ..... kako ovo živimo?????
    Kako??

    avatar

    15.06.2010. (22:18)    -   -   -   -  

  • milicza

    mila Sandra, strašno teško pada i meni gledati je kako se kreće, pleše, živi.. točno vesna kaže, stvorena je bila za budućnost... bože ne mogu povezati to bila s ovim pokretima... puna živosti i gracilnosti. drago mi je da ti je došla u san, makar i na kratko.. tu sam, mila.. često.

    avatar

    16.06.2010. (23:20)    -   -   -   -  

  • Nada Zrile

    Bok draga Sandra
    pitam se što da kažem. često sanjam svoje Zlato al uvijek ga tražim ili ga vidim i hoću do njega a on nestane.
    Iza takvih snova sam luda,poželim da me nema,rikala bi od boli,stisnem se u svom bolnom tijelu i plačem.
    Čitajući sad sam shvatila da je i tvoja Stela nastradala u utorak (lijep i sunčan dan).
    Prebolno koliko je naša nesreća ista.Svaki utorak je prebolan,svaki utorak vraćam na onaj kobni.
    Izjave od zatvorenika bolje da ne komentiram samo mogu reći oni su živi i nije me briga kako im je.

    avatar

    22.06.2010. (15:42)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...