Komentari

greatsims.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • Ana Lucija

    Ovako,
    1. Kod za banner ti je ovaj.
    2.U pravilim našeg bloga piše ''ne pitajte nas pitanja koja nisu u vezi igrice jer na takva pitanja ne odgovaramo'',tako da ti neću odgovoriti na ono pitanje jer se ne tiče igrice.Sry,takva su pravila,i molim te da ih više ne kršiš.(Ne shvati ovo kao uvredu ili zabranu nego kao zamolbu i upororenje)
    3.Što se tiče one slike super je.No zašto ti treba?Za banner,avatar ili dizajn?

    avatar

    08.06.2010. (22:00)    -   -   -   -  

  • ..Angel design..

    Hvala na obavijesti. :)
    Za onaj dizajn,mozes mi dati linkove slika i opis??

    avatar

    10.06.2010. (16:11)    -   -   -   -  

  • ..Angel design..

    Eeei..
    Novi dizajni na bŁogu. :)
    Svrati i prokomentiraj (:
    Slobodno uzmi nešto.

    PoOzZ.

    PS: dizajn naprawim kad skola zavrsi,ok?

    avatar

    11.06.2010. (14:03)    -   -   -   -  

  • ..Angel design..

    Napisala sam ti..
    KAD ŠKOLA ZAVRŠI. :D

    avatar

    11.06.2010. (14:25)    -   -   -   -  

  • Ana Lucija

    Da,mogu ti napraviti dizz.Ali reci kako:
    -S 2 ili jednim box-om?
    -S nekom animacijom ili bez?
    -koja boja teksta?
    -Koja boja linkova?
    -može li bijela podloga?
    I
    -Želiš li da ti od te slike napravim još jadan banner?

    Za sve javi,moram znat kako da ti napravim.
    byby

    avatar

    11.06.2010. (17:30)    -   -   -   -  

  • ..Angel design..

    Hei.Sudjelujem u jednoj nagradnoj igri na ovom blogu.
    Molim te daj mi jedan glas.Ja sam natjecateljica pod brojem 9.
    Hvala unaprijed.
    Pozdraw.

    avatar

    11.06.2010. (18:17)    -   -   -   -  

  • ..Angel design..

    Tnx. :D

    avatar

    11.06.2010. (19:24)    -   -   -   -  

  • Ana Lucija

    Može,napravim ti ga sutra.Samo reci hoćeš animirani ili neanimirani?

    avatar

    11.06.2010. (21:18)    -   -   -   -  

  • .LittLe.heart.art.

    Pozz.....sudjelujem u jednoj nagradnoj igri....
    pa te molim da glasaš za mene ta igra se nalazi
    OVDJE
    ja sam natjecateljica pod brojem 10.

    Hvala unaprijed!

    avatar

    12.06.2010. (10:57)    -   -   -   -  

  • GagaDaily • // HR fan blog e

    Posjeti i vidi moj blog ..
    Vidio sam ti supersims3 website lijep je ^^

    avatar

    13.06.2010. (09:31)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...