Komentari

mojemislinapapiru.blog.hr

Dodaj komentar (32)

Marketing


  • Sunčicaa

    Zaljubljenii.. :PPP
    Još ima nade, neka se ne gasi ;)

    Odlično je prošao, kritike su pozitivne ! :)
    Iz Karlovačkog tjednika:
    ''Najveće iznenađenje svakako je bila grupa PMS koju sačinjavaju isključivo djevojke koje su svojim nastupom pokazale da bend koji se prije nekoliko mjeseci okupio može solidno odsvirati svoju debitantsku gažu.''

    avatar

    09.05.2010. (22:40)    -   -   -   -  

  • domoa

    Eeeeeeeeee da, ljubav je lijepa, ali i bolna.

    Eh, virtualni prijatelju, izgleda da ništa od koncerta :((.

    avatar

    10.05.2010. (12:06)    -   -   -   -  

  • Tamoya Sanshal

    fino. Kako si dobio ovaj efekt, pocketanja na lijevoj strani?

    avatar

    10.05.2010. (12:27)    -   -   -   -  

  • evezmajevska

    lagano....

    avatar

    10.05.2010. (13:15)    -   -   -   -  

  • duh jedinstva

    O da ! Tako je lijeppo tu ljubav osjetitii !
    Tu ljubav koja iscjeljuje !
    Kada srce s ljubavlju moli za povratak
    Ljubav će uzvratiti povratkom !
    Ukoliko je ljubaw ! Ukoliko nije !
    Onda i ne treba žaliti ! Jer ljubaw prava
    Uvijek će se voljenima wratiti !
    Hvala i tebi što čitaš mene redovno !
    Eto i ja sam tu koliko več stignem !
    A uvijek me obraduje tvoj komentar i
    Stihovi tvoji ! :- ) : - ) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

    avatar

    10.05.2010. (13:41)    -   -   -   -  

  • duh jedinstva

    Usssssssssssssssssput
    I na ovom blogu imam nowi posssssst
    : - ) !
    :) !

    avatar

    10.05.2010. (13:42)    -   -   -   -  

  • Sunčicaa

    Heej !

    Natipkah novo :*

    avatar

    12.05.2010. (17:58)    -   -   -   -  

  • Skate*Art

    Yo!
    Otvoren novi blog sa dizajnima!
    Imas vremena?
    SVRATI

    Hvala

    avatar

    13.05.2010. (11:13)    -   -   -   -  

  • (Z)

    Zauzete misli

    to je to :))

    avatar

    14.05.2010. (07:46)    -   -   -   -  

  • [Nepoznata ulica 24]

    prelijepo... "srcem gospodari"...

    avatar

    15.05.2010. (22:59)    -   -   -   -  

  • [Nepoznata ulica 24]

    imenjače, ovo mi je jedna od tvojih najboljih pjesama =)

    avatar

    15.05.2010. (22:59)    -   -   -   -  

  • Nixie.

    Ei...prvi puta sam na tvome blogu. Trazila sam nesto o vampirima i naisla na post na kojem si pisao o vampirima i na kraju postavio veoma zanimljivo pitanje o kojem bi se dalo raspravljati. danas ljudi znaju reci da vjeruju u vampire ali ono sto zaista misle je da ne vjeruju jer ih se zapravo boje. I to je jedna veoma vazna cinjenica. Naprimjer ja vjerujem u njih i ne bojim se to priznati. Vjerojatno da ih sretnem uzivo nebi mi bas bilo ugodno znajuci sta su sve sposobni ali barem zadnja stvar koju bi dozivila bi bila zapravo vidjeti ono u sto sam cjeli zivot vjerovala ili cak postati dio toga ^^
    Ajoooi,malo sam se raspisala.
    Nego evo da ti komentiram i ovu pjesmu.
    Kako sam mogla primjetiti jako dobro pises. I vidim da vodis blog vec dosta dugo. Rjetkost je naici na nekog decka koji danas cesto i dugo vremena vec vodi svoj blog.

    Jako je lijepa pjesma i na jedan neobican nacin izrazavas ljubav :) .
    Oprosti ako sam se raspisala vec dugo vremena nisam napisala ovoliki komentar ali eto prvi je put pa ono :D

    Unaprijed volila bi da postanes moj novi prijatelj u ovome virtualnom svijetu blogova.

    Veliki pozdrav ostavljam,do sljedeceg citanja.

    (nadam se tvome komentaru na mom blogu)

    Bloody Kiss*

    avatar

    17.05.2010. (19:53)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Pozdrav i osmjeh ostavljam :-)))

    avatar

    19.05.2010. (18:33)    -   -   -   -  

  • So what..?

    ..ne mogu ti reći,a htio bi..
    poznat osjećaj

    Da,bili su nominirani za pjesmu godine i za album,al su dobili samo onaj za album,ak se ne varam

    O dogovoru da ćemo ostati prijatelji nakon što su se neke stvari dogodile medju nama

    Nebitno

    Nema na čemu,hvala tebi što ti mene čitaš :)

    Šaljem puno pozz

    avatar

    20.05.2010. (19:30)    -   -   -   -  

  • So what..?

    PeAcE

    avatar

    20.05.2010. (19:30)    -   -   -   -  

  • $Ivana$

    ej... divno kao uvijek...

    stvarno me dugo nije bilo... nemam inspiracije već duže vrijeme...

    Evo završih srednju školu, napokon...izvukoh se.... dodat ću te na facebook, ako nemaš ništa protiv, jer sam sada više tamo nego ovdje...

    kako si ti? što je nova?

    veliki pozdrav ostavljam... :)

    avatar

    24.05.2010. (15:29)    -   -   -   -  

  • $Ivana$

    evo dodala sam te... Ivana Kunštek, to sam ja...

    avatar

    24.05.2010. (15:32)    -   -   -   -  

  • Defton

    oh, ljubavi nehinjena... :)
    lijepo, brate po pjesmi.. čitamo se... :)

    avatar

    25.05.2010. (10:29)    -   -   -   -  

  • Tjeram po svom!!!

    Što nam je netko zaljubiška...:)..jako lijepa pjesma.....=)

    avatar

    25.05.2010. (18:33)    -   -   -   -  

  • Tjeram po svom!!!

    Ja sam izbivala neko vrijeme...slagala kockice, spajala kraj sa krajem...ali nekako..to se sve samo slaže...tako da sam sad presretna....znam da ćeš navratit do mene...tamo je objašnjeno...ostavljam osmjeh...=)

    avatar

    25.05.2010. (18:33)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Nije mi osmjeh nešto posebno ovih dana,ali,iskren-je! :-)))))))

    avatar

    26.05.2010. (11:39)    -   -   -   -  

  • don branko

    pozdrav

    avatar

    26.05.2010. (17:23)    -   -   -   -  

  • 1step2far

    Koliko bi žena bilo sretno da mogu čuti te riječi. Lijepo!!!

    avatar

    31.05.2010. (21:44)    -   -   -   -  

  • x..pain..x

    ...heii heii...

    ...pjesma je prrelijepa..
    ...jesi li ti zaljubljen ili imaš sjećanja na burnu prošlost??
    ...ja na svome blogu isto mišljenja dočarujem..pjesmama..tekstovima..
    ...pa ak si za svrati..:))

    poozzz...:D

    avatar

    01.06.2010. (10:18)    -   -   -   -  

  • Fantom Slobode (:

    yo!
    fantom se vratio iz slobode :D
    kao prvo,
    isprika na nečitanju,
    pročitat ću postove koje nisam kad za to nađem vremena sori :/
    i da. novi post kod mene nakon dugog vremena.

    pozZ (:

    avatar

    03.06.2010. (20:24)    -   -   -   -  

učitavam...