Komentari

tignarius.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • Zd

    Ništa ne brini poštovani @ Tignarius. Post ti je izvanredan i baš na treba nutarnjeg mira, a tako onda utječemo i na druge. U svezi don Anđelkovog posta, sinoć otvorim Bibliju i ravno na Propovjednika 4,2 „umra san od straha“! Onaj tvoj prijatelj @ 150 dBh je u zadnjem komentaru spomenuo ovlasti i od koga dolaze. Kad bi ti pričao što se meni jutros dogodilo, a ima veze s tri državne institucije i jedna drugoj ne priznaje odluke (ovlasti) pod motom: „A što oni znaju?“ Totalna nekooperativnost i bezobrazluk na mikro razini i što sad da ja napravim, ošinem ih tužbom pa da netko bez posla ostane (ili ugrabi kakvu stegovnu mjeru), ma lako meni za takve nego za njihove obitelji – to ne bih napravio niti u ludilu. Ali ipak sam se odlučio nazvati par brojeva dobrih prijatelja i pitati da li su oni tamo normalni?! Odgovor je uvijek isti: „A brate znam, a što ćeš kad ima svakavih...nije lako“ i stvarno, što čovjek pojedinac tu može nego ovo što si ti napisao, svaka čast. Lijep ti pozdrav a sad idem do @ Bartimej jer sam vidio da je „složio“ novi post.
    Bog i Hrvati

    P.S. Dođe i meni vrlo često da nekog zadavim, a onda lijepo pošaljem sve u jednu stvar jer sutra je novi dan pa polako, ima vremena.

    avatar

    26.04.2010. (16:00)    -   -   -   -  

  • geomir

    "Koliko ludila proizvedemo urlajući jedni na druge hraneći Zloga delicijama ljudske gluposti!"

    A onda ideš od hebrejskog, priko grčkog, latinskog, njemačkog.... da bi došo do Isusa!

    "Kad se rodio, anđeli su navijestili svijetu - Geomir...." :-)))

    PS. Nemam ideju ko bi to mogo bit iz moga kraja, da ga pokušam upozorit na "opasnost"! :-)))
    Je li on baš iz mog kraja ili je šire, priko brda!!??

    avatar

    26.04.2010. (18:48)    -   -   -   -  

  • Tamo gdje je srce

    Vidim da ti nešto omilila plovidba mirnim vodama.
    Možda te inspirirala slika tovara na kaiću po bonaci na mom blogu koji ti posvetih.
    Drago mi je da si se opet vratio anđelčićima.
    Baš ti hvala!
    Ovaj anđeo mi je uvijek potreban, osobito sad kad me uznemirava bavljenje papirologijom.
    Mirnu i ugodnu plovidbu morem što se život zove!
    Srdačan pozdrav ;-)

    avatar

    26.04.2010. (22:18)    -   -   -   -  

  • bartimej croata

    Pogodio si post 100 posto. Tu si na svom terenu. (nije teniski).
    Prvo si nešto učio, pa radio, i onda napisao odličan post. Redoslijed nije slučajan. Znam puno 'duhovnjaka' koji bi htjeli biti duhovni, a da ništa ne rade. I stalno traže mir, ali ga ne nalaze. Tajna je u tome da Mira nema tamo kud Bog nije prošao. A prije toga Bog i ne prolazi, ako mu nije nitko 'poravnao' put. A samo mu pravednici to mogu napraviti. Ali pravi pravednici, a nipošto 'novi' pravednici. Pravda, a ne PRAVda. Ali o tome uskoro. Kad Anđelko obavi što je obećao. Prije neću imat živaca.

    avatar

    27.04.2010. (00:02)    -   -   -   -  

  • Kapljice Ljubavi

    Dragi moj prijatelju upravo sam izašla iz bolnice pa mi dobro dođe taj anđel mira.Molim te budi blag prema meni jer imam iznenađenje za tebe.

    avatar

    27.04.2010. (10:28)    -   -   -   -  

  • don branko

    pozdrav

    avatar

    27.04.2010. (20:02)    -   -   -   -  

  • milord55

    nikad dosta mira: vladimir, miomir, branimir... mir s tobom!

    avatar

    27.04.2010. (22:48)    -   -   -   -  

  • don branko

    pozdrav vrlo rado

    avatar

    28.04.2010. (06:47)    -   -   -   -  

  • Defton

    O tigre.. :)

    avatar

    30.04.2010. (17:43)    -   -   -   -  

  • Tamo gdje je srce

    Danas se sjetih tvog "anđela iskrenosti"

    Kad me "munjara uzme" ode i kolodvor i pruga i šef stanice..

    Nekako tako je bilo i kod mene danas, ali sam bila iskrena za opće dobro.
    Barem sam Kapljicu nasmijala kad sam joj ispričala situaciju.
    Strategija je bila za čistu "peticu" kako mi rekoše prijatelji.
    Srdačan pozdrav ;-)

    avatar

    03.05.2010. (23:40)    -   -   -   -  

  • Kapljice Ljubavi

    Tigre da znaš samo kako je bila iskrena nije mu bilo lako.

    avatar

    03.05.2010. (23:52)    -   -   -   -  

  • tignarius

    vi žene morate voditi računa da smo mi tzv. muškarci osjetljivija bića, te da nas vaša bezćutnost može dovesti do očaja....
    zato smiritr hormone i uvik lipo s nami!!!

    jer iz svega navedenog je vidljivo da je "objekt promatranja" bio neki naš muški "istosrodnik"

    dobro ću razmislist kad dojdem u taj vaš grad bil vas htel upoznat!???

    tovarici i njenoj vjernoj drugi pozdravi jednog uljuđenog i "kastriranog" europejca

    avatar

    04.05.2010. (00:37)    -   -   -   -  

  • Tamo gdje je srce

    Baš si me nasmijao :)))))
    Već sam pripremila post koji namjeravam objaviti za nekoliko dana.
    Vidim da ću nešto morati mijenjati tj. dodati.
    Ajde, neka bude bar neke koristi od drama koje prolazim s birokratskim aparatom.
    Najvažnije je da nas anđelčić radosti ne napušta!
    Srdačan ti pozdrav i ne boj se ;-)

    avatar

    04.05.2010. (10:09)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...