Komentari

anadesigns.blog.hr

Dodaj komentar (275)

Marketing


  • ^^.Ana [dz].^^

    djeLim kostur. aL napiši u credits il šta već držiš
    da je mOj .^^.

    avatar

    24.04.2010. (12:41)    -   -   -   -  

  • SuGaRpIe-dZ

    Trećaaaa...
    Ma sve bu oke. xD.
    Mi možeš napraviti jedan avatar?
    Ak možeš, naručim...

    avatar

    24.04.2010. (16:26)    -   -   -   -  

  • SuGaRpIe-dZ

    Ovako:
    Nek bude isto ko i na mom banneru.
    Moj banner je na blogu, u BLOG.
    Isto takva slika: http://ordinarything.deviantart.com/art/NEW-HAIR-II-73896806
    Crna pozadina, ovakva boja slova...
    A i u biti, ja msm da si mi ti taj banner radila. Haha.
    Jawi.

    avatar

    24.04.2010. (20:49)    -   -   -   -  

  • SuGaRpIe-dZ

    a ne ne. nisam mislila banner.
    Ja sam mislila da mi avatar
    bude ko banner.

    avatar

    24.04.2010. (21:27)    -   -   -   -  

  • SuGaRpIe-dZ

    a slušaj. ta slika koju am ti gore poslala.
    i nek piše sugarpie-dz sliku poslije toga, crna
    pozadina, i nek blinka. i amen.

    avatar

    24.04.2010. (22:12)    -   -   -   -  

  • SuGaRpIe-dZ

    Eii! Super je, i namjestila sam ga,
    ali uvijek iam problem s njim,
    tak je bilo i prošli put,
    sad se još ne vidi, ali nakon dva dana
    se bude vidio... Hwala..

    avatar

    25.04.2010. (16:04)    -   -   -   -  

  • SuGaRpIe-dZ

    Aha, E, a imaš ti msn?
    Trebala bih te neke, pa....

    avatar

    25.04.2010. (21:01)    -   -   -   -  

  • animals-lovers.forumhr.co

    Volis zivotinje? Zelis saznati malo vise? Ovo je pravoo mjesto za tebe! Ovdje mozes naci puno slika, videa, zanimljivosti, novosti i slicno. Mozete naci i sve o kucnim ljubimcima i puno toga sto ce vam pomoci u izboru ljubimca, njegovom odrzavanju, njezi i slicno. Ako forum uspije onda vas ocekuje puno iznenadjenja, ali ne moze uspijeti ako nam bas ti ne pomognes. Nadam se da ces kliknuti na link i registrirati se na forum o zivotinjama. Usput se zabavljas i upoznajes super ljude.

    http://animals-lovers.forumhr.com/

    ps: ako se regg, mozes reci da te dovela PetRa ^^

    avatar

    26.04.2010. (19:29)    -   -   -   -  

  • Sk8Designs Revolution

    Hei. Dobar mi je ovaj tvoj komentar gore.
    Napiši da je moj "kostur" ahahaha :D
    Sve je to s BlogSkinsa koje sma ja preradila,
    pa su se dizajneri malo razdjelili. Ali okej.
    Sve je to za ljude. Može razmjena.
    Stavila sma te :D Pa-Pa

    avatar

    26.04.2010. (23:13)    -   -   -   -  

  • x Sugar Kiss x

    h0yla..
    prekulišan ti je bl0g...
    0fc da sam za razmijenu..stavila sam te..
    pussek0 :D

    avatar

    27.04.2010. (16:54)    -   -   -   -  

  • SuGaRpIe-dZ

    Eii!
    Opet ja. Haha.
    Znam da jako gnjavim,
    ali bi mi mogla napraviti
    dizajn za moj blog?

    Ovako... isti kostur ko i kod ovih tvojih.
    Pozadina nek bude ova:
    http://www.pinkforsure.com/layouts/girly31.php
    Ak bi mogle ove crte, koje su rub postova biti
    crne, ali onak cik-cak ko škare.
    Ali nek na vrhu piše nekim fora fontom
    SuGaRpIe-Dz. Onak šareno, ukrasi... i to.
    Ak ne razmeš pitaj.

    avatar

    27.04.2010. (17:26)    -   -   -   -  

  • Super.Girl.ART :3

    oii!
    blog premješten na novu adresu.
    swrati, ostawi komm i promijeni adresu u linkovima :D
    hvala :D
    [owo šaljem swim ljudofima u linkićima]

    avatar

    27.04.2010. (19:00)    -   -   -   -  

  • Shi-Ka [DZ]

    naravno!! =D

    avatar

    27.04.2010. (22:29)    -   -   -   -  

  • SuGaRpIe-dZ

    Uzela dizzek, al na privremeno.

    avatar

    28.04.2010. (11:31)    -   -   -   -  

  • SuGaRpIe-dZ

    Evo mene opet.
    [btw.ovo javljam svima.]
    Iam nowo.
    Pozadine za chat,
    naslove za boxeve,
    volim/ne volim slikice.
    Uzmi ili naruči!

    avatar

    28.04.2010. (16:04)    -   -   -   -  

  • Avril.In.Wonderland.ART :3

    oi oi!
    jel smijem znat u kojem programu radiš aviche.....jako ih lajkam :D :D :D
    kiZZ

    avatar

    28.04.2010. (17:47)    -   -   -   -  

  • Vicious

    ok..tnx..i ja sam tebe stawila...

    avatar

    28.04.2010. (21:39)    -   -   -   -  

  • SuGaRpIe-dZ

    Ana, mogu koristit tvoj kostur?
    Napisat ću da je tvoj u CREDITS!

    avatar

    29.04.2010. (13:57)    -   -   -   -  

  • SuGaRpIe-dZ

    Ma ljubim te.
    E,a mi možeš objasnit kak da..Mislim, idem u blogeditetor...
    I napravim dizajn. Al ga moram objaviti na blog, da ga drugi
    uzmu.. Sad, link za download znam napraviti, al kak da sliku
    stavim kad neam spremljen dizajn(msm po dizajn sliku
    dizajna)...nek iam samo u html-kodu.

    avatar

    29.04.2010. (21:09)    -   -   -   -  

  • SuGaRpIe-dZ

    Prije sam radila sama u photoshopu, pa mi je slika dizajna ostala spremljena.
    Pa sam išla na imageshack.. I kod...
    Al sad nemam sliku dizajna!

    avatar

    29.04.2010. (21:10)    -   -   -   -  

  • Ostatak

    Ej
    Dobar blog,ja sam novi
    Pa ako oces svrato
    Bye

    avatar

    29.04.2010. (23:03)    -   -   -   -  

  • Ostatak

    I da ja sam te htio nesto pitat
    Posto sam novi htio sam te pitat ako mogu koristit tvoje kosture?
    Naravno napisat cu da je kostur tvoj
    Javi
    Bye

    avatar

    29.04.2010. (23:09)    -   -   -   -  

  • Ostatak

    E
    Puno hvala
    Pisat ce da je tvoj
    Bye

    avatar

    30.04.2010. (12:21)    -   -   -   -  

  • Music is life design

    Razmjena? :D

    avatar

    30.04.2010. (19:02)    -   -   -   -  

  • Ostatak

    Ej
    Napravio sam dizajn sa tvojim kosturom
    Samo da ti javim XD
    Bye

    Razmjena?

    avatar

    30.04.2010. (22:13)    -   -   -   -  

učitavam...