Komentari

mrkvasti.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • rutvica

    hahahaha... pa kaj te to smeta?
    igrala sam neki dan ovaj glupi pakleni tetris do 2 ujutro, u sred radnog tjedna :o,
    i naravno prezirala samu sebe cijelo vrijeme igrajuć ga :D

    kad ćemo na kafu?

    avatar

    20.04.2010. (08:37)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    Imaš u kodu ono ''Molimo da ne micete ovu varijablu jer
    ce se koristi za eventualne obavijesti. Hvala!'' pa ti piše nešto tipa ''$banner$''.
    Stvar je jednostavna koliko i neuljudna: moraš maknuti to što si zamoljena da ne makneš.

    avatar

    30.04.2010. (21:28)    -   -   -   -  

  • Karota

    to sam prvo izbrisala, a glupe igre su i dalje tu :(

    avatar

    03.05.2010. (22:52)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    nemam pojma, ja sam obrisao i nestale su mi - i na mom blogu i na jednom probnom koji sam samo za tu svrhu otvorio (obrisao sam samo to ''$banner$'', a onu molbu s uskličnikom i p-ove sam ostavio)

    avatar

    03.05.2010. (23:07)    -   -   -   -  

  • Karota

    to whom it may concern: nasla sam, naaaaslaaaa! u postavkama bloga ima kucica koju treba odznacit :)

    avatar

    13.07.2010. (21:45)    -   -   -   -  

  • Sergio

    Željne djevojke iz vašeg kraja: hifuck.me

    avatar

    25.06.2020. (13:08)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...