Komentari

malenazvijezdice.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • Barbie girl

    Draga Sandra..
    Prvo vam zelim cestitati Uskrs..
    Znam i sama koliko su blagdani prazni i tuzni bez voljenih osoba s kojima su trebali biti proslavljeni, s kojima su uspomene trebale biti izgradene..
    Zato vam od sveg srca zelim puno zdravlja i snage izdrzati sve to..
    ..radi svoje obitelji..i Stelice..
    Sigurna sam da je cijelo vrijeme s vama, u mislima i onim nekim psihickim djelom u koji ako vjerujete dani prolaze lakse.. da je sretna sto se trudite oko svega, da vas i dalje voli onom neizmjernom i beskonacnom djecjom ljubavi koju samo majke znaju onako zapravo osjetiti..
    da ju vesele stvarcice koje donosite, aranzmani.. da vas grli svojom ljubavlju dok se prisjecate sretnih trenutaka..da vas grli dok ste sami, tuzni, uplakani..
    da je s vama stalno..u mislima.. srcu.. kao i vi u njezinom..
    Osjetite ju u svakoj stvari, svakoj uspomeni i svakoj buducoj stvari koju vasa obitelj gradi.. jer iako nije fizicki tu.. s vama je.. uvijek i zauvijek.. vasa mala prekrasna princeza..

    avatar

    04.04.2010. (21:30)    -   -   -   -  

  • Stelina mama

    Je.. ona je tu u našim mislima, u našim sjećanjima, u našim razgovorima.. uspomenama.. no to je sve zapravo ništa.. to u jedom trenutku postaje kao neka bajka o kojoj pričate.. neki prošli život kojeg više nema.. i kao da ga zapravo i nije bilo osim u toj nekoj izmišljenoj priči koju eto dugo pamtimo.... i prepričavamo. Strašno je to.
    Tu bol i taj osjećaj očaja i čežnje je meni nemoguće opisati riječima.. ja ih jednostavno ne nalazim.

    avatar

    04.04.2010. (22:13)    -   -   -   -  

  • Mala Anja

    Uvijek u našim mislima želimo Vam čestitati Uskrs, obitelj Kostanjevečki!

    avatar

    05.04.2010. (12:31)    -   -   -   -  

  • majka

    Draga Sandra...još jedan Uskrs bez naših najmilijih... bol...bol i očaj do neizdrživosti.. Da, Ništa tu prazninu ne može ispuniti...nema riječi za opisati tu bol... tužni zagrljaj žalosne majke

    avatar

    06.04.2010. (10:29)    -   -   -   -  

  • anamih

    Pozdrav od Ane Mihaljević,često mislim na vas.

    avatar

    08.04.2010. (19:23)    -   -   -   -  

  • milicza

    nema dana da nisam s tobom u mislima. niti jednog jedinog. ne znam zašto je sve ovako, ne znam, ali znam da nije pravedno.

    avatar

    13.04.2010. (15:25)    -   -   -   -  

  • Stelina mama

    Da... nije pravedno.. i ne samo da nije pravedno.. već je i beskrajno okrutno...

    Nastavak života nakon gubitka djeteta je pravo mučenje...

    avatar

    13.04.2010. (20:38)    -   -   -   -  

  • Samo Tuga....

    http://www.youtube.com/watch?v=PoWQunKQElE&feature=related

    avatar

    28.04.2010. (22:10)    -   -   -   -  

  • Matea

    Draga gospođo...
    od kada je osnovan, pratim ovaj blog, iako svoj blog nemam, svakodnevno obavezno pregledavam ovo.
    I svaki, ali baš svaki puta, pustim suzu, jer se sjetim momenta, kada je moja mama u stan unjela novine i sa vrata vikala : nikada vise da nisi pretrčavala cestu, makar stoputa, provjeri dali ide auto !
    Kada mi je pokazala stelinu sliku, kada sam pročitala članak, prejako me dirnulo.
    Nažalost, još nisam bila u prilicu posjetiti Stelin grob, ali hoću, hoću sigurno. Tome ću djetetu odnjeti zapaliti svijeću i donest ću malog bijelog anđela kojeg već duže čuvam !
    i nikada nisam zaboravila Vašu rečenicu - '' Još uvijek nisam oprala tvoju piđamicu, jer još uvijek miriše na tebe'' Urezalo se u mene !
    Stela, laku noć anđele, lijepo spavaj !

    avatar

    29.04.2010. (18:41)    -   -   -   -  

  • beba

    Draga Sandra,
    htjela bih nešto pitati. Kako Stelin tata podnosi gubitak kćeri? Ima li on negdje ovakvo mjesto gdje može izreći svoju bol i dobiti barem mrvicu podrške? Znaš, nisam nikoga izgubila, i Tvoju bol mogu samo zamisliti. I to što zamišljam je pre, pre, previše. Pitam se i slamam se pod tim pitanjem: kako onda zapravo boli?!! Ne mogu Ti ništa poželjeti, samo da dan za danom brže prođe i da zagrliš Stelu u vječnosti. Beba

    avatar

    09.05.2010. (20:26)    -   -   -   -  

  • Dijete Svijetla

    Joj tužno i bolno, prvi put sam ovdje i čitam ove stranice i stvarno me ražalostilo jako.

    avatar

    11.05.2010. (10:32)    -   -   -   -  

  • gimnazijalka

    Dobro vecer.
    Citam ovaj blog vec dosta dugo vremena ali ne pustam komentare vec samo citam i s vama sam u mislima.
    Zaista je strasno sto se dogada. Ovaj svijet kao da je poludio. Evo,danas sam doznala tako tuznu vijest. Ucenica iz susjednog razreda,ujedno i moja prijateljica,rekla nam je da odlazi iz skole,na lijecenje,jer ima rak dojke. Cime je dijete od 15 godina to zasluzilo? Cime je bilo tko to zasluzio. Svi smo cijeli dan plakali u skoli. Razmisljam,kako se osjeca ona? Kako se osjecaju njeni roditelji,obitelj,blizi prijatelji? Sve je tako tuzno,zaista tuzno.
    Neznam kuda sve ovo vodi,neznam zasto. Pitanje na koje bi tako rado htjela dobit odgovor,a nema ga.

    U mislima i molitvama uvijek sa vama.

    avatar

    11.05.2010. (22:55)    -   -   -   -  

  • Stelina mama

    da.. pitanja bez odgovora milijun..
    dobri ljudi ili umiru ili pate.....
    gdje je pravda.... gdje mir....
    ništa ni ja ne znam..

    meni dani prolaze.. ništa se ne mijenja.. bol je velika.. očaj duboki.. i praznina koju nitko nikada ne može popuniti.. jer život je nezamijenjiv, neprocjenjiv.....

    moj mali anđele.....svima nam beskrajno nedostaješ....

    avatar

    11.05.2010. (23:24)    -   -   -   -  

  • ....

    Otišla si iznad bijelih oblaka,
    Bez pozdrava, bez suze,
    Bez ijednog traga.
    Otišla s obećanjem
    Da ćes uvijek biti tu,
    Ostala bi uz mene,
    Ali pošlo je po zlu.

    Istrčala na ulicu,
    Plavo svijetlo od sirene,
    Stajala sam u mjestu,
    Svi su trčali oko mene.
    Sve se vrtjelo u krug,
    A ja pala sam na kraju,
    Zadnje riječi što sam čula,
    Tvoja mala je sad u raju.

    Od tada svaki dan,
    Svaki sat unazad vraćam.

    avatar

    13.05.2010. (14:01)    -   -   -   -  

  • jelena

    nije pošteno da roditelj pokopa svoje dijete, niti da dijete poznaje sestru ili brata samo sa slika i iz priče, nije pošteno da dijete umre!
    ja se jednostavno ne mogu pomirit sa činjenicom da djeca umiru, imam 22 godine, jednostavno ne mogu zamisliti da mog brata nema, sama pomisao me ubija. gospođo draga, iskreno mi je žao zbog ove tragedije, znam da ne postoje riječi utjehe, ali stvarno mi je žao! ova slika na kojoj je grob od Stelice me jednostavno ubija. Valjda sam ju sto puta pogledala, i ne mgu da ne izgovorim : "Nije fer!" . Ja ne znam što se ovo događa na svijetu, da oni koji jedini ne znaju mrziti, baš ti anđeli mali umiru...strašno...

    avatar

    20.05.2010. (00:33)    -   -   -   -  

  • bracanka

    svaki dan sam tu i mislim na Vas...

    avatar

    28.05.2010. (14:54)    -   -   -   -  

  • Stelina mama

    Hvala.. hvala svima koji navraćate na Stelin spomenar...

    avatar

    28.05.2010. (18:51)    -   -   -   -  

  • beba

    Gdje si, Sandra...? Piši... S Tobom sam u svakoj riječi. Čitam već dugo i molim za Tebe.

    avatar

    29.05.2010. (10:09)    -   -   -   -  

  • sadgirlivana

    nisam se dugo javljala...evo već dva tjedna sam u velom lošinju. tu radim u zetovom odmaralištu...vračam se tek 20.10., pa sam iskoristila slobodan dan da vam se javim... pusa, ivana

    avatar

    01.06.2010. (11:16)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...