Komentari

odlagaliste.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • mariana

    mene se posebno dojmilo kako peru plastične vrećice. to bi valjalo uvetsi i kod nas.

    avatar

    31.03.2010. (10:10)    -   -   -   -  

  • siwa

    jako zabavan ali dugacak i zahtjevan put(OPIS). trebalo bi na kraju postaviti 10ak pitanja za analizu i razumijevanje. onda bi se mi (citaoci) natjecali u sto brzim i sto boljim odgovorima. i dobili bi nagrade. ih, kako bi to bilo lijepo.

    avatar

    31.03.2010. (10:56)    -   -   -   -  

  • siwa

    ...hm....Mudante, dakle! Istina je da se ne vide, ali gledaoc osjeca njihovu prisutnost. to je slicno ko s Haznfeferom. Da ne znam da se ne vide mislila bih da se vide.

    avatar

    31.03.2010. (10:59)    -   -   -   -  

  • uskrsli pklatovi

    ja bi zivio u laosu, da mogu hodat okolo s macetom, a zamnom copor prljave, balave djece (isto svako s macetom), ako treba i strikat mogu naucit, kad zagusti financijski uvijek mos prodat pokoji komad gorespomenute balavurdije kakom dezmekastom zapadnjaku, pa onda za te pare kupis gajbu beerlaoa i polako je praznis u mekonsko predvecerje

    avatar

    31.03.2010. (11:43)    -   -   -   -  

  • ex cima

    cekaj malo
    najbitnije pitanje je kako netko ode 2 tjedna na put, a ostane mjesec dana, i ne izgubi posao?
    ili krivo predmnijevam?
    ex-'ne treba bit ljubomoran'-cimerica

    avatar

    31.03.2010. (14:21)    -   -   -   -  

  • astrosailor

    jedno je sigurno kaj se tiče mudandi: žensko si! No Lady Gaga reklama, nono :-D
    E luksuza imat nekog uz sebe s kim moreš olajavat nekog na HR, ili se bojat da te bu neko skužil, ja ovdi opalim ponekad kočijašku i ne moram se bojat. Najbolje je da ni na engleskom ne bi skužili, a na (mom) kineskom još manje. Moram se fakat pazit kad dojdem natrag u HR na godišnji, da debelom majmunu koji mi sjedne na mjesto na plaži ne opsujem mamutatubakuprabakudebelodupećelavuglavuidonjuigornju pa me krene mljeti na ćevapčiće (jel se to tako piše, joj, zaboravljam!). Gušt čitat, sviđa mi se što vidiš oko sebe.

    avatar

    06.05.2010. (17:02)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...