Komentari

goticlolita.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • Karolina

    hoooooy!
    evo napokon me pustio da ostavim komentar :D
    volim ja svoj net xD
    eto.. štošta kod tebe, vidim..
    jebemu, ta nevolja kad krene, ne zna stat :/
    ali eto.. ljubav ti ide :D
    čestitke

    avatar

    08.04.2010. (00:39)    -   -   -   -  

  • Karolina

    heh, znam da je sa zakašnjenjem, ali sretan ti Uskrs!
    pa eto, osjeti se pozvanom navratiti do mene koji put..
    ne moraš žuriti i dalje sam na istoj adresi xD
    pa, uživaj!
    i sretno s njemačkim!
    poZz :*

    avatar

    08.04.2010. (00:41)    -   -   -   -  

  • Karolina

    evo još jedan komm... nije mi dao da ono u jedan strpam.. bamr.. ae, pa-pa :D

    avatar

    08.04.2010. (00:41)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...