Komentari

mojemislinapapiru.blog.hr

Dodaj komentar (23)

Marketing


  • [Nepoznata ulica 24]

    drago mi je što si se vratio na blog =)

    pjesma je odlična....

    avatar

    05.03.2010. (19:08)    -   -   -   -  

  • EuM

    Prekrasna pjesma, upucena svim dalekum prijateljuna koji te ljube a da te i ne poznaju...
    Sam Bog je svjedok takve ljubavi, koji ju potice i siri...
    Njegov pogled dodiruje sretnike koje posebno ljubi...
    Lp.

    avatar

    05.03.2010. (19:25)    -   -   -   -  

  • duhovnamisao

    pozdrav

    avatar

    05.03.2010. (21:21)    -   -   -   -  

  • duh jedinstva

    . . .* * *. . . . . . . . . . . . . .
    ...izrazito me obradovao tvoj povratak dragi prijatelju!...............
    ...i ova pjesma o predivnoj ljubavi i milosti!........................
    ...istina radi se o beskrajnoj veličini................
    ...milosti i ljubavi koja se itekako može osjetiti...........................
    ...naravno da ćemo se čuti ukoliko nisi eventualno.........................
    ...bezrazložno ljubomoran na nekoga s kim sam u međuvremenu...........
    ...sklopila prijateljstvo...naime ni sama ne znam zašto točno............
    ...ovo pišem...ali znam da postoji dobar razlog...........................
    ...kojeg uvijek mogu obrazložiti...kada netko osjeti božji dodir................
    ...i sprijatelji se s bogom to treba biti na radost čitavom svijetu.................
    ...jer bog donosi samo dobro...naravno da se čitamo i dalje..............
    ...i to me izuzetno raduje;).........
    ...big kiss:*)=)=)...................................
    . . .* * *. . . . . . . . . . . . . .

    avatar

    05.03.2010. (21:31)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Ivana da li se sjećam?Da,sjećam se.Gledajući na tvoj kalendar..poprilično te nije bilo,ali..nisam te zaboravio.Drago mi je da si se vratio pisanju,ovdje,makar,eto,ja uzimam neku vrstu odmora od istog.Nadam se ne zadugo.Iskren pozdrav i osmjeh ti ostavljam :-)))

    avatar

    05.03.2010. (21:49)    -   -   -   -  

  • A znaš me

    Lijepo da si se vratio ;)

    avatar

    06.03.2010. (02:55)    -   -   -   -  

  • Dubinama sebe

    e pa zar si mislio da sam te zaboravila,e nisam:))drago mi je da si tu,hvala na posjeti na oba bloga ,kako si

    avatar

    06.03.2010. (10:21)    -   -   -   -  

  • prorok

    Jako lijepi ti snovi
    prijatan vikend :)

    avatar

    06.03.2010. (14:17)    -   -   -   -  

  • Zajednica sv. Ivana - Communaute St. Jean

    Lijepi pozdrav!

    avatar

    06.03.2010. (17:49)    -   -   -   -  

  • nina

    pa pjesniče... pa kako bih te samo zaboravila.. :)))
    drago mi je da si se vratio... predivnom pjesmom si povratak obilježio :)))

    avatar

    06.03.2010. (20:33)    -   -   -   -  

  • poezija duše

    Ivane, ivane... već sam se pitala što se s tobom dogodilo da te toliko dugo nema...
    drago mi je da si ponovno tu s nama i nadam se da ćeš malo češće nešto objavljivati... :))

    avatar

    07.03.2010. (16:17)    -   -   -   -  

  • domoa

    HEj, lijepo da si se javio, baš sam se iznenadio. Baš super što si napisao post nakon toliko izbivanja. E, da, ljubav je ono što nas pokreće, bez ljubavi nema ništa. Stvarno lijepa pjesma i istinita i pisana iz srca.

    avatar

    07.03.2010. (22:10)    -   -   -   -  

  • put u beskraj

    Ma kako te se ne bi sjetila. Falio si nam ovdje. Drago mi je da si se vratio i to sa stilom, pjesma ti je predivna. Lijep pozdrav ti ostavljam i nadam se da ćeš nas počastiti s još lijepih stihova jer tebi to jako lijepo ide. Hvala šti ni ti nisi zaboravio mene.

    avatar

    08.03.2010. (16:48)    -   -   -   -  

  • sewen

    Dugo se ne zasitih ljepote!

    avatar

    08.03.2010. (20:37)    -   -   -   -  

  • duhovnamisao

    pozdrav prijatelju pog www.molitveinfo

    avatar

    09.03.2010. (06:57)    -   -   -   -  

  • duhovnamisao

    rijeczivota.blog.hr

    avatar

    09.03.2010. (06:58)    -   -   -   -  

  • Aya ¤

    ja ostavljam pohvalu:)

    avatar

    09.03.2010. (14:17)    -   -   -   -  

  • [Nepoznata ulica 24]

    novo kod mene ... (:

    avatar

    09.03.2010. (20:23)    -   -   -   -  

  • Moje pjesme i stihovi

    @ A znaš me - I meni je drago da sam se konačno vratio. :)

    avatar

    09.03.2010. (23:14)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...