Komentari

mareprekobrojna.blog.hr

Dodaj komentar (32)

Marketing


  • Mare Prekobrojna

    Dakle, Prekobrojna...ovaj ti post i nije nešto! Doduše, razumjela sam da si samo htjela kazati da si konačno sazrila i počela uživati u najobičnijim svakodnevnim događanjima. Da ne kažem malim stvarima :-) Doduše...puno...puno ti je trebalo da se okreneš sebi i u sebi nalaziš zadovoljstvo
    p.s. jbg...nemam inspiraciju za komentiranje

    avatar

    20.02.2010. (09:35)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    Cijelu noć,
    cijelu noć sam molio
    za dušu tvojega bloga
    da bi se vratiti moga',
    da ti ne rani srce
    i ne prolije šmrce.
    Sad si ga opet dobila
    i ne daj da prhne
    jer je osjetljiv ka cvit
    i dosta da netko kihne
    ti bi ga izgubila,
    i nestao bi mit,
    svima nam dragog,
    jeba nas blog da nas jeba.:)))))))))

    avatar

    20.02.2010. (09:48)    -   -   -   -  

  • Mare Prekobrojna

    @ mare...ne ide ti ni komanje a kamoli postanje !
    @ pope...ahahhahahahha... ne vidjeh tebe do sada u ulozi pjesnika, a kao i sve, i to ti dobro od ruke ide. Fala ti na molitvi zdušnoj, uz čiju pomoć, očito, vrati meni blog moj svagdašnji! Aj' se pomoli malo i za neke druge okolnosti meni drage...popis ti dostavljam u privitku :-)))
    p.s. nema privitka al' mi je ta riječ nekako in

    avatar

    20.02.2010. (14:50)    -   -   -   -  

  • gustirna

    Skidaš sen sa Fejsa? ako san dobro razumila?
    Onda sam ja dobro napravila šta se nisan tamo ni popela? :-)))
    Inače, teb e stvarno idu zavrzlame sa tim nickovima, nicka im njihovog! :-)))

    avatar

    20.02.2010. (18:35)    -   -   -   -  

  • Mare Prekobrojna

    @ gustirna...hahah...da parafraziram @ popa..."jeba ih nick da ij jeba!"
    To ti je kad čačkam tamo di ne triba :-)
    A glede fejsa...ma to ti je turbo zanimljiva lokacija...ali neko vrime. Onda se štufaš...a i dalje klikaš na te stranice. I tako u nedogled. A kako je meni ovisnost jača strana (vidiš da cigarete stalno pokušavam baciti- da ne kažem da prestajem pušiti, da me se globalno ne shvati)...onda mi se bolje maknuti na vrime :-))))
    Di si sutra???

    avatar

    20.02.2010. (20:48)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Kraj tvojeg komentara ja sam sitno u novčaniku....Zato mislim da tebi treba MARE zabraniti komentiranje na ovom blogu i ako boga znaš probaj se zadovoljavati nekim drugim zadovoljstvima dok mi ovdje pročučavamo tvoje misli i pokušavamo razumjeti što je pisac htio reči povodom tolikih problema oko bloga i bloga.hr !!!!! :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    avatar

    21.02.2010. (20:54)    -   -   -   -  

  • duliba

    ....a meni fejs čista nepoznanica, raje cu odustat prije nego pocnem...
    eto tako......necu ni cackat da se ne moran poslin licit boze mi prosti ;)

    .....a blog ostavi, ima dobrih dusa koje ce se uvik znat pomolit za te :))

    avatar

    21.02.2010. (23:33)    -   -   -   -  

  • otkako je umro ko da je u zemlju propao mcml

    zasto svi imaju problema s blogom osim mene???????????????????????

    avatar

    22.02.2010. (03:25)    -   -   -   -  

  • Euro

    hehe a ti nisi plavusa...

    pa pitas me sto sam se dovezao plavusa..ma nista,onako..
    doma imam crnku ali zato mi je ljubavnica plava...pa moram malo i nju da diram..hehe

    avatar

    22.02.2010. (12:05)    -   -   -   -  

  • Mare Prekobrojna

    @ Dida...da ti malo objasniš svoje pjesme možda bih te i razumjela...heheh :-)))
    @ Dulibice...odusani...odustani..bolje ti je da ne započinješ, vjeruj :-)
    @ Dugački nick....možda ti jedina nisi smotana u ovoj blogosferi :-)
    @ €uro...vamo crnka...tamo plavuša...to je ka ono "crno-bijelo u boji" :-))))

    avatar

    22.02.2010. (13:26)    -   -   -   -  

  • Suncokreta2

    Mare, ovaj mi se post baš sviđa. Možda zato šta već ovu priču nisam čula , prije nego šta si je objavila . to je zahvaljujući tome šta nismo ovaj vikend ispijale kavu. Uglavnom, imam odličnu ideju. Ako želiš da su mi tvoji postovi interesantniji tribale bi se manje družit, ili bi tribala prestat pričat ono o čemu ćeš pisat ili bi trebala prestat pisat ono o čemu pričaš. Eto imaš tri moguće opcije, mislim da ti niko nije ponudio ovoliko logičnih riješenja. A šta se tiče čačkanja po blogu ja radim samo tri proste operacije, jer iskreno, više se i ne sićam kako se otvara blog, a kamo li da bi znala prominit nešto na njemu :))

    avatar

    22.02.2010. (13:53)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Eto,i ja nakon drugog čitanja zakukurikao na tvoj post.Dakle,kada dođem ovdje,ostavim osmjeh,a onda idem na drugo čitanje-i kukuriknem.Jel tako?A svoje pjesme ću prevesti na domači jezik-ni ja ih ne razumijem,ali,slova mi se sviđaju :-)))))))

    avatar

    22.02.2010. (17:50)    -   -   -   -  

  • Mare Prekobrojna

    @ Suncokreta2....luda sam od želje da su ti moji postovi interesantni...:-)))Kad malo bolje razmislim...ustvari ja i pišem post ne bi li se tebi svidio...al' , izgleda, zaludu mi trud...Tebi izgleda, što je kraći...to ti se viđše sviđa! Malo neobično za jednu (ortodoksnu) pripadnicu ženskog roda...ali je tako!
    I zato..dok ja ne napišem post od jedne riječi.. (onaj moj prvi od dvije riječi "draga bako") je pobrao sve tvoje pohvale..ali, očito, čekaš malo kraći post :-))))
    @ Dida...hahahah...dva komentara u dva dana...hahahha...čime sam te to tako isprovocirala??
    Sad mi je lakše kad priznaš da ni ti ne razumiješ te pisme...uf...a ja mislila da sam tupasta :-))))

    avatar

    22.02.2010. (18:44)    -   -   -   -  

  • Elyca

    a kako ja tebe nisam vidila ka beštimlju????...kmeeeeeeee
    sigurno je to bilo dok sam skitala :-((((((((((((
    nikad me nema kad je najlipše i kad se stišće :-(((((((

    avatar

    22.02.2010. (20:43)    -   -   -   -  

  • gustirna

    Jučer sam bila.....saznat ćeš za koji dan. :-))))

    avatar

    22.02.2010. (21:58)    -   -   -   -  

  • Mare Prekobrojna

    @ Ely...ajme...da si to vidila!!! Kad nisam otresla sa stolice od šoka!Zamisli..na svakom blogu, umisto Mare Prekobrojna, podugačka rečenica sa psovkom na početku i na kraju...a slikica moje Kaje uredno stoji..da ne bude zabune o kome je riječ :-))) A moje Jedinice Pametnice mi nema da me spasi :-)))
    @ Gustirna...ne mogu vjerovat da si išla na Kamešnicu!!!! U onoliki snig!!! Pa do pasa je bio!!!
    Moram se pod hitno vratit u planinu! Osječam da me lagano ćapaje depra...Ako se Nina ne predomsli, umjesto nje ću u nedilju na Biokovo!

    avatar

    23.02.2010. (05:45)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    Jel ti znaš Malobrojna zašto ima više mravi nego ljudi na zemlji a? :)))))))

    avatar

    23.02.2010. (14:42)    -   -   -   -  

  • Mare Prekobrojna

    Nemam pojma!!! A kako ti znaš da ima više mrava nego ljudi??? Al' si ih brojao??!!! :-))

    avatar

    23.02.2010. (15:37)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    Ccccc, jednostavno nisu još napravili tako male prezervatičiće.:)))

    avatar

    23.02.2010. (18:03)    -   -   -   -  

  • Mare Prekobrojna

    hahahhaha..gavune!!!!

    avatar

    24.02.2010. (12:32)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    Čujem da su izgubili mekeku u Crnoj sad će nam uvesti još jedan harač za pomoć de juri.:))

    avatar

    25.02.2010. (14:18)    -   -   -   -  

  • Mare Prekobrojna

    jbg...žao mi CG...ima predivne planine a teško do njih doći zbog loših cesta...a još mi više žao nas...još jedan harač bumo teško preživjeli :-(

    avatar

    25.02.2010. (15:23)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Pročitao sam tvoj komentar kod mene...Smijem li s vremena na vrijeme ponešto iz arhiv3e što nisi čitala poslati na tvoj mail?Da možeš i dalje guštati :-)))))

    avatar

    25.02.2010. (16:22)    -   -   -   -  

  • Mare Prekobrojna

    Naravno...bilo bi mi drago :-)))

    avatar

    25.02.2010. (18:22)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    OvAJ bLOog je lUđi oD našIH poLitričara, časna... ne švoja, pionirska.:))))))))

    avatar

    01.03.2010. (18:04)    -   -   -   -  

učitavam...