Komentari

mrkvasti.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • rutvica

    righteousness :)

    ja takvu ekipu zovem 'pravednici'
    i ne želim ih nikad vidjet :)

    avatar

    19.02.2010. (19:21)    -   -   -   -  

  • anspik.

    čini mi se da je rutvica na tragu rječnika. ja ne volim kad netko ima moraš ti još puno žganaca papati savjetnički stav. nije to isto, ali nekak mi je u kategoriji do.

    avatar

    03.03.2010. (00:39)    -   -   -   -  

  • Karota

    Rutvica definitivno na tragu, TO SU TI! I da, ovi zganjčari su u kategoriji do. :))

    avatar

    03.03.2010. (14:32)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    Patroniziranje? Pokroviteljski nastup?

    avatar

    04.03.2010. (00:29)    -   -   -   -  

  • Karota

    Ne zapravo, to su ovi Anspikini zganjčari :D, ovi moji i Rutvičini se sve kao nešto ne bi miješali u tvoj život, ali ne mogu ti prestati govoriti što je najbolje, bilo da donosiš neku važnu odluku ili kupuješ televizor, i onda kad ti nešto ne krene po planu dođu ti odmah pomoći, ali cijelo vrijeme imaju onaj "rekao sam ti" stav, samo ne slavodobitni nego olfo sujetni...

    avatar

    04.03.2010. (11:44)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...