Komentari

pletenje.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • Sandra

    E, super mi je ovo kako ste i ti kčer narasle! Borme rastem i ja!
    Cvjetiče si dražesno ukomponirala u kapicu - sad bu na tebe samo pozitivna energija!
    Pusa tebi i dječici!

    avatar

    18.02.2010. (21:07)    -   -   -   -  

  • Jana

    Meni je super kako nisi demantirala moju bojazan da si mi zbilja htjela poručiti da se moram češće prati :)))))

    avatar

    18.02.2010. (21:21)    -   -   -   -  

  • drenka

    Ovaj antihipoglikemijski set je super.Bravo za Sandra, samo ona moze napraviti nesto tako dobro i korisno :)
    A ova cestitka od presovano cvjece mi je poklon od Nena3110 i htjela sam je tebi dati.

    avatar

    19.02.2010. (00:15)    -   -   -   -  

  • tita

    super je kad djeca rastu....meni se ne sviđa moj rast u širinu ;)))

    avatar

    19.02.2010. (00:34)    -   -   -   -  

  • misha

    Hipoglikemijski set je fantastičan, od srca sam se nasmejala!

    avatar

    19.02.2010. (07:23)    -   -   -   -  

  • romantales

    Moram ti čestitati na volji da dovršiš nešto započeto tako davno ... što duže pletivo stoji zaboravljeno, to je teže prisiliti se i dovršiti.
    Hm, što se pranja tiče, pada mi na pamet jedno moje podstanarsko iskustvo, rečeno mi je:"šta se tu treba toliko prati i trošiti struju? Poštenim ženama ne treba toliko pranja!" ... i još mi je pantomimom pokazala kako se treba malo operuckati gore i dolje.

    avatar

    19.02.2010. (10:15)    -   -   -   -  

  • Vanchy

    U prvi mah sam pomislila da ti poziras. tek kad sam vidjela radijator sa strane shvatila sam da ti je to kci. Zeno, pa Vas dvije ste kao identicne blizanke!
    Svako malo mi oci lete na romantalesin komentar. :-) Vanchy

    avatar

    20.02.2010. (23:53)    -   -   -   -  

  • champs-elysees

    krasne si poklone dobila.
    I vesta i manekenka su jako zgodni.

    avatar

    23.02.2010. (08:48)    -   -   -   -  

  • Debela

    Puno prekrasnih stvari ali manekenka!!!!:)Bas mi drago da si zavrsila vestu,super ti je ispala.

    avatar

    27.02.2010. (17:57)    -   -   -   -  

  • Debela

    Debela-Lidija,ostao mi nadimak isti ko kad sam stvarno bila debela(ti Jano znas kad je to bilo:),)Meni bas simpa pa ga ostavila za tvoj blogec , cisto da ga ne mjenjam:)

    avatar

    27.02.2010. (18:01)    -   -   -   -  

  • VilaLoredana

    svi pokloni su cool, pozdrav. loredana

    avatar

    09.03.2010. (11:43)    -   -   -   -  

  • GAJINE GLUPOSTI

    lijepo..........

    avatar

    22.03.2010. (10:46)    -   -   -   -  

  • kreativna Kike

    ...hej u tijeku je dodjela nagrada među blogericama i ja ti ovim putem želim reći da si ti dio mojih top 10...navrati na moj blog po svoju nagradu...kiss :)

    avatar

    18.05.2010. (23:47)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...