Komentari

mirjanamarkovic.blog.hr

Dodaj komentar (63)

Marketing


  • Mala Anja

    Predivno, onako kako samo ti znaš. Jedan veliki cmokić od male bolesne slavljenice Anjice :)

    avatar

    05.02.2010. (13:11)    -   -   -   -  

  • Koraljka

    čista petica !

    avatar

    05.02.2010. (23:55)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    "Dok otupjelim srpom žanjem klasje vremena."

    Tvoja poezija me naprosto miluje darujući mi blagost, ispuni me. Da, Koraljkina ocjena.:))

    avatar

    06.02.2010. (00:24)    -   -   -   -  

  • e.t.

    Mogu samo reći da si me oduševila i dotakla svojim vrhunskim stihovima
    . Topli pozdrav !

    avatar

    06.02.2010. (12:08)    -   -   -   -  

  • prorok

    Ma nemoj , samo nek pokuša da te ukrade
    i onako fališ :):):)

    avatar

    06.02.2010. (12:10)    -   -   -   -  

  • diana11

    cekanje se iusplati

    avatar

    06.02.2010. (17:08)    -   -   -   -  

  • don branko

    pozdrav

    avatar

    06.02.2010. (17:15)    -   -   -   -  

  • morska zvijezda

    I ja mislim da ne bi pozalio da te ukrade!

    avatar

    07.02.2010. (00:25)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Uh uh uh .....!!!
    Stihovi koji guraju nose vriju ....Sjajan izričaj imaš,meni blizak,moćan,otvoren...gušt te je čitati...a sa ovom fotkom...zbunjuješ...Svrstavao sam te u drugu dobnu skupinu :-)))))

    avatar

    07.02.2010. (19:56)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Dobna skupina koju sam spomenuo da sam te razvrstao,hm?...gledam i sada..ili sam čorav ili..Dao bih ti manje od 30 :-))))))

    avatar

    08.02.2010. (07:21)    -   -   -   -  

  • usjenivrbe

    ...kad sami nemamo dovoljno snage poželimo da oni to urade onako hrabro i muški..da nas ugrabe..ukradu..odnesu..opkorače svojom i našom željom....sve to tako lipo i strastveno prenesu u raskoš ljubičastih sutona(..zanimljiva boja..ja uvijek spominjem plavi suton):-)))
    ..ali gdje sam ja....ja još uvijek za tvojim pjesničkim izričajem kaskam....
    ..pozdravljam te i tražim oprost jer te ne posjetim češće..nekako vrime brzo prolazi..naprosto leti..hvala tebi..nek se bar jedna od nas one druge sjeti...ane

    avatar

    08.02.2010. (22:28)    -   -   -   -  

  • prorok

    Ok sve je dogovoreno stižem :):):):):)
    Dobro jutro ti želim :):)

    avatar

    09.02.2010. (06:30)    -   -   -   -  

  • Laura

    kako mi gode tvoji stihovi danas nemaš pojma:-)))))))
    savršeno lijepo!:-)))))

    avatar

    09.02.2010. (10:35)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Nadam se da bu moja draga "studentica" danas našla vremena i čestitala mi ročkas.Je bezobrazno ovak zvati nekog k sebi,ali,ti nisi meni kaj god,ha?Buš došla ili da te ja tam odnesem :-))))

    avatar

    09.02.2010. (10:56)    -   -   -   -  

  • Dvadeseti veljace

    ...ovo je zaista predivno...tako...slikovito... u nijansama ljubičaste... pozdrav...:)

    avatar

    09.02.2010. (13:22)    -   -   -   -  

  • promatram, razmišljam

    ... otmi me
    jer samo tako pripasti ti mogu ....

    Igraš se, pleteš mrižu ... ričima.
    Krasno.

    Lipo te pozdravljam.

    avatar

    09.02.2010. (18:01)    -   -   -   -  

  • FAIR SOUL

    lijepa ti je ova pjesma
    kao i sve pjesme koje pises

    avatar

    09.02.2010. (18:23)    -   -   -   -  

  • FAIR SOUL

    ja sam kao mjeseceve mjene
    jedan dan dobro,bar tako mislim
    a naredno jutro se budim sa suzama
    i preplacem cijeli dan,kazu kad se isplaces
    bude lakse,meni je sve isto....boli...boli....boli...

    avatar

    09.02.2010. (18:27)    -   -   -   -  

  • dražeN ;)

    Mnogi životi prođu u čekanju života :)

    avatar

    09.02.2010. (18:29)    -   -   -   -  

  • ()

    evo i jedan iskren komentar:
    danas svatko misli da zna pisati poeziju.
    pametnom dosta.

    avatar

    09.02.2010. (19:24)    -   -   -   -  

  • Zrakoplov

    :) Rim nije napravljen u jedan dan! Za tvoja jedra - tko čeka - dočeka!
    Poseban pozdrav! :-)

    avatar

    09.02.2010. (21:25)    -   -   -   -  

  • poezija duše

    posjetitelju označenom tek sa ( ):
    većina nas ne zamara se razmišljanjem znamo li pisati poeziju ili ne - mi jednostavno pišemo...
    hvala na iskrenom komentaru, no, misliš li da ostali to nisu?
    :))

    avatar

    09.02.2010. (23:22)    -   -   -   -  

  • phillip999

    wow... ovo je nešto predivno... svaka čast, potpuno sam se zanio razmišljajući... ljeto.... miris ljeta, žito, snopovlje, meka koža, bedra, suton.... rijetko me ko može nagnat da vidim ono što čitam, al ti jesi... bio sam tamo, predivno je... bravo....

    avatar

    10.02.2010. (02:39)    -   -   -   -  

  • Nina...

    thnx draga....a ovi tek tvoji lopovski prsti ...idu odlično uz onaj moj dah....:D
    baš sam uživala naići na tvoje riječi...l to..nakon jedne pauze koju sam bila prisiljena napraviti ...
    veliki zagrljaj ostavljam ti ...;)))))

    avatar

    10.02.2010. (07:54)    -   -   -   -  

  • meroveus

    Nešto pametno moram reći. - Dopada mi se. Nadam se kako je ovo dovoljno.

    avatar

    10.02.2010. (09:49)    -   -   -   -  

učitavam...