Komentari

malenazvijezdice.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • mama

    Toliko tuzno,toliko bolno
    nemam rjeci utehe,a kako bih imala kad dobro znam da utehe nema
    jako...jako sam utucena i nesretna
    mislim na tebe draga Sandra
    slavica

    avatar

    04.02.2010. (09:54)    -   -   -   -  

  • Što nam nosi sutra

    Draga Sandra, sa tobom smo u mislima. Danas ćemo upaliti kod nase Petre jednu svijeću za tvoju Stelicu..

    avatar

    04.02.2010. (10:45)    -   -   -   -  

  • majka

    Tužno..pretužno...draga Sandra. , zar nam je preostalo da brojimo rođendane po broju ruža na hladnom kamenu...,nema utjehe ...pomoći nema ...ni vapaji...ništa ne pomaže..to ubija..bol guši...ostavlja bez daha...
    U mislima s tobom

    avatar

    04.02.2010. (10:46)    -   -   -   -  

  • milicza

    mila moja, ostavljam ti jedan tužni uplakani zagrljaj.. molim se da imaš snage držati se na ovom svijetu, da imaš snage za sve ono što te još čeka. plačem s tobom.

    avatar

    04.02.2010. (17:42)    -   -   -   -  

  • emocija

    Nemam riječi za utjehu, za nadu, za život, nemam nikakve riječi za ništa. Užasnuta mislima na nepostojeću budućnost i nedostatnu prošlost - šutim.

    avatar

    04.02.2010. (18:43)    -   -   -   -  

  • Nada Zrile

    Draga majko,s pravom se pitaš;,kako slaviti rođendan?
    To je teško objasniti kako se osjećamo na rođendan naše djece.
    Nema objašnjenja za našu bol i patnju, kad bi svjet čuo naš BOLNI KRIK nama
    utjehe nebi bilo.
    Mila moja,mi same znamo koliko patimo za našom djecom.
    Ljubim te svojim ranjenim srcem.
    Marinova mama

    avatar

    04.02.2010. (19:08)    -   -   -   -  

  • Stelina mama

    Hvala vam drage moje.... na vašim tragovima tu na Stelinoj maloj stranici...

    Prepisala sam još toplih riječi sa nekih drugih stranica, pa neka ih i ovdje:

    Nataša - Stela zauvijek u našim srcima i mislima...

    Lea - nikad te necu zaboraviti..uviek si mi u srcu Stelice...♥ :'(

    Slavica - Stelice,dusicke, nikad zaboravljena,uvjek u nasim srcima

    Jadranka - malena zvjezdice sretan ti rodjendan gdje god da jesi... ....

    Petra - Stela, sretan ti rođendan...:) Svima nam užasno nedostajeđ...Volimo te....♥ ♥ ♥

    Ksenija - Stela,
    volimo te mi, vole te svi, nikada te nećemo zaboraviti, NIKADA!!! ples
    s tobom uživancija je bio, a smijeh tvoj je anđele na Zemlju mamio... ♥
    zauvjek ćeš u srcima našim ostati, jer uvijek si nasmijala nas TI!!!.. ♥
    voli te tvoja Ksenija.. ♥

    Eva - andjele nas...mozda si nas davno napustila ali mi te nikada necemo zaboravit...tvoju dobrotu i ljepotu.. nedostajes nam..danas je velika zalost u nasim srcima...sjecamo se tebe ..andjele nas, NIKAD NAM NECES IZACI IZ SJECANJA UVIJEK CES OSTATI U NASIM SRCIMA TAMO JE JOS UVIJEK DIO TEBE...VOLIMO TE ♥♥♥

    Cico - volimo te i uvijek češ ostati u našim srcima♥

    Łana - Volimo te anđele,i NIKADA te nećemo zaboraviti :´(

    Domagoj - voli te cijela škola nikad te nećemo zaboravit :)

    Lea - isla sam s tobom na ples..bila si odlicna cak i bolja od svih nas..zelim ti sretan rodjendan unapried..nedostajes mi..uviek ces mi biti u srcu Stela..jako sam tuzna zbog tebe..pravi si andjeo..nisi ovo zasluzila..:'(

    Šima - Lutkice, prirasla si mi srcu, iako te nisam poznavala. Sutra je tvoj rođendan i još sam više tužna dok gledam tvoje slikice.

    avatar

    04.02.2010. (21:12)    -   -   -   -  

  • enika36

    ostavljamo vam samo jedan veliki zagrljaj ....

    avatar

    04.02.2010. (22:59)    -   -   -   -  

  • Karmen

    Uvijek si mi u mislima Stelice, mrvice malena...pogotovo na ovaj tužan dan kad si trebala biti sa svojom obitelji i slaviti rođendan. Uhvati me velika tuga kad gledam tvoje slikice i čitam što tvoja mama piše. Nikad zaboravljena...

    avatar

    05.02.2010. (00:09)    -   -   -   -  

  • Mala Anja

    Što reči nego da ste nam u svakodnevnim mislima...jedan veliki topli zagralj Vam ostavljamo.

    avatar

    05.02.2010. (12:58)    -   -   -   -  

  • Paula

    Možda sam prestala komentirati, ali i dalje čitam. Sjetila sam se Stelinog rođendana, nikada neću zaboraviti taj datum...

    Danas sam vidjela Stelicu u stihovima jedne pjesme...

    "Jer sam ja, ko i svi, samo jedna duša malena, uboga, i ja trebam nekog da me zagrli, utješi, jer bez ljubavi i moje srce vene.. Ja trebam nekoga da bude kraj mene... "

    avatar

    05.02.2010. (16:11)    -   -   -   -  

  • bracanka

    placem dok ovo citam, pretuzno je....

    avatar

    06.02.2010. (14:55)    -   -   -   -  

  • 04.02.

    Draga moja Sandra,
    da barem ona može vidjeti ove prekrasne aranžmane koje joj donosiš, svaki novi ljepši od onoga prethodnoga, i tako cijeli tvoj život. Pa je li pravedno da se djetetu za rođendan donose baloni na grob, umjesto da slavi svoje odrastanje kao i sva druga djeca......kako je moguće da će tako prekrasna i predobra curica imati zauvijek 7 godina i da ove godine koje prolaze, prolaze mimo nje, a ona ostaje sve dalje u prošlosti, njeni vršnjaci rastu, a ti nikada nećeš saznati kako bi ona sada izgledala, kako to prihvatiti......

    čuvaj mi se draga moja Sandra, mislim na tebe

    voli te puno Vesna

    avatar

    07.02.2010. (20:08)    -   -   -   -  

  • Dora

    Stelaaaaa...volimo teeeee !!!!! Niikada nećeš biti zaboravljena !!!!! Držite se.....pusa

    avatar

    12.02.2010. (19:56)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...