Komentari

pletenje.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • romantales

    Zato što je u trenutku velike boli, blog izgledao daleko banalnije nego usitinu je. Pred značajnim pitanjima koje si postavljamo nakon smrti nekog bliskog, blog i objavljivanje tekstova gube svoju važnost, kao i mnoge druge banalnosti. Blog ima smisla samo ako se prihvati ako neobavezno pisanje, nešto poput zanimacije i nikada se ne treba shvaćati previše ozbiljno ... jer toliko toga u životu ima daleko važnijeg od bloga.

    avatar

    24.01.2010. (15:34)    -   -   -   -  

  • tita

    ja sam obrisala samo jedan i dalje stoji u otpadu, iako stojim iza toga sto sam napisala

    avatar

    26.01.2010. (23:29)    -   -   -   -  

  • GAJINE GLUPOSTI

    why?????

    avatar

    09.02.2010. (10:01)    -   -   -   -  

  • Zana

    Na koliko samo zašto ja nailazim u životu. Tako ti je to. Nekad ne valja ni previše analizirati stvari, onda se samo ukopaš dublje i ispliva još po neko zašto. Glavu gore i malo više konkretnijih postova, mislim praktično nešto. Tvoji radovi su mi i bili inspiracija da napravim blog i predugo čekam na nešto novo. Pozdrav! Zana - http://hejloly.blogspot.com

    avatar

    11.02.2010. (15:33)    -   -   -   -  

  • otkucaj

    Pozdravljam te nakon dugo vremena i nisam za to da bilo što obrišeš sa svog bloga, jer sve je to samo tvoje i jednom će ti biti lijepo podsjetiti se svega. . .

    avatar

    13.02.2010. (19:37)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...