Komentari

zoranostric.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • alexxl

    Oooo Isuse Bože, oznoji me Oštriću.
    Po sata ja čitam ovaj kilometarski text, ali nebi mi žao. Dobra postčina.
    Prvo kaj mi pada na pamet su ovi izbori iza nas.
    Koliko taj medijski prostor može razgolititi, uzdići, ili uništiti pojedinca.
    Jedno se ne slažem s tobom. Kad gerilski miniraš jednog kandidata, automatski si dao alternativu-"onaj drugi".
    Puno texta nevalja, ljudi su vizualci, lijeni i nemaju vremena-treba "Flash news", što kraće, što riječitije-fotka.
    Razgolićeni mitovi!
    Npr. ono vrijeme, onaj prostor, oni ljudi- Tito-par fotki i usmene predaje-legenda rođena.
    Danas nemoguće, svud si praćen i gledan.
    Pa Poljska, Leh Valensa-Solidarnost-medij su bili videorekorderi i kazete koje su ilegalno kružile okolo, u smislu propagande- informiranja.

    Bandićeva retorika, prosvijećenost puka-baratanje nekakvom simbolikom, nečim mentalno opipljivim, nešto razumljivo običnom čovijeku, pa makar bio i slagan-
    obećanje, ludom radovanje
    i onda Josipović-preveć apstraktan, većini nerazumljiv.

    Da, shodno svojim političkim uvjerenjima, prepoznao sam se u tvome postu.
    Volim izraziti putem Neta, svoj bunt i svoja razmišljanja.
    Ne volim jednoumlje, koje vodi bezumlju, a niti jednobojnost.
    Volim sjeverni i južni pol, Jing i Jang, svoja dva kažiprsta kao + i -, raj i pakao.
    Priroda mora tako funkcionirati-priroda je demokracija, pa si biraj.

    Mora biti pušioničara i uspješnih i zloće i dobrote.
    Jedino kaj me strah od Big Brother-a, a malo pomalo nam dolazi Orwell ili većkak.

    Tebi nekaj prigovaram oko dužine texta, a daj me vidi.
    Udavi ja brate.
    Dobar post, ma šta kurac dobar, odličan!!!
    Pozdrav

    avatar

    14.01.2010. (11:33)    -   -   -   -  

  • GolaTijela!

    Znaš kako kažu naši stari, gerila tekila!

    avatar

    15.01.2010. (00:52)    -   -   -   -  

  • Neverin

    zanimljiv tekst... nije mi žao što sam ga pročitao. Što se tiče marketinga mrzim ga iz dna duše (podsjeća me ne predavanje iz srednje škole iz turističkog smjera) jer ga uglavnom asociram sa laganjem... bilo bi lijepo kad bi postojale spontane stvari a ne ovako plaćene sa ciljem da mi zagade životni prostor.

    avatar

    15.01.2010. (14:21)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...