Komentari

stardoll-hr.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • TaMy

    mislim stvarno to je odvratno od njih,ja sam danas napravila stardoll pa niti neznam za te stvari ali cine se ODLICNIM!!!!!! bas glupo sto su se ukinule... ja se zovem MissTamy00

    avatar

    19.01.2010. (22:28)    -   -   -   -  

  • gošća

    ma mos mislit imala sam 1 lutku kad je bilo to vrime s tim pingvinom sad iman drugu lutku(Funck_girl)stalno sam ss za 3 i manje kn nes ti a pingvin je bio bezveze. a znas li zas je sve vise stvari za ss??jer stardoll oce da svi uplate a mislin da se ti nemas sta zalit vidin po slici da si luksuzna iako te nisam posjetila.............

    avatar

    05.01.2011. (15:08)    -   -   -   -  

  • hhgjCoral5

    šteta ali ja to nisam vidla

    avatar

    08.03.2011. (20:31)    -   -   -   -  

  • dsfag

    hhgjCoral5 ja te znam i imala sam te u prijateljima no zao mi je sto su te hackovali no opet tvoja sadasnja lutka je isto (Y) samo molim te da je uljepsas kao i prije jer ti ne stoji emo stil.Pisala:LittleJade5354

    avatar

    20.06.2012. (16:43)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...