Komentari

pletenje.blog.hr

Dodaj komentar (17)

Marketing


  • ..

    ..

    avatar

    06.01.2010. (21:25)    -   -   -   -  

  • funky business

    Sve najbolje u Novoj i neka ti se ostvare sve želje! Puno postova želim :)

    avatar

    06.01.2010. (23:08)    -   -   -   -  

  • ZlicaOdOpaka

    Da te češće čitam :-)).

    avatar

    07.01.2010. (00:45)    -   -   -   -  

  • misha

    Radujem se sto vidim post od tebe i zelim ti da ispunis obecanje :) Sretni ti praznici i sve najbolje! Rukavice su mi prelepe!

    avatar

    07.01.2010. (08:23)    -   -   -   -  

  • champs-elysees

    Sretna ti 2010 !

    Opet kasnim sa horoskopom za Stvaraonicu al od doma sam imala nekih problema sa logiranjem, a na poslu nisam od 23.12.... Šaljem sutra.

    avatar

    07.01.2010. (10:08)    -   -   -   -  

  • Neverin

    nisam mislio da sam u stanju pomisliti ovo a kamoli izgovoriti ali čini mi se da imaš lijepe ruke, ti si jamačno prva osoba kojoj sam ovo ikad rekao u životu :)

    avatar

    07.01.2010. (16:38)    -   -   -   -  

  • drenka

    I ja se nadam da ces cesce pisati! A ove tvoje rukavice za Sandra obozavam. Nadam se da cu ih ove godine napraviti za sebe.

    avatar

    08.01.2010. (17:31)    -   -   -   -  

  • sandra

    Mittens se nose gdje god idem - ponosno ih pokazujem!
    I bravo za novogodišnje odluke!

    avatar

    08.01.2010. (19:01)    -   -   -   -  

  • sokolganijevolio

    sve najbolje! . kapa je zakon! . novi mobiteli

    avatar

    08.01.2010. (21:39)    -   -   -   -  

  • Zlatne niti Slavonije

    Bok Jana drago mi je da si pogledala moj blog,i Ja sam tvoj ,sviđa mi se jer ja volim sve ručne radove.Stavila sam svoju najdražu sliku na blog.Slavonka

    avatar

    09.01.2010. (18:52)    -   -   -   -  

  • Jana

    Što je bilo ovo prvo? Komentar? Poruka? Pozdrav? Što bilo da bilo, ja ću shvatiti kao nešto lijepo :)

    @Funky business, također svako dobro! Nadam se da ću ostvariti ovo s postovima, nastojat ću ;)
    @Zlica od opaka, lijepo se ovako vratiti nakon nekog vremena i sresti poznate i drage ljude :)
    @Misha, evo nastojat ću, časna riječ :)
    @Champs-elysees, hvala puno!
    @Neverin, hvala na komplimentu :)
    @Drenka, uopće nije komplicirano - ja sam svoje napravila iz glave, bez ikakvih uputa, samo izračunaš broj očica za pasicu i dalje ide po logici uz minimalno mjerenje usput ;)
    @Sandra, jako sam sretna što ti se sviđaju, znaš da mi nije bilo lako tebi smisliti poklon, to ti je kao ono kad ideš kupovati poklon djetetu koje ima sve, pa nemaš pojma čime bi ga mogao razveseliti :)
    @Sokolganijevolio, hvala
    @Zlatne niti Slavonije, naravno da sam ga pogledala, i ne samo da sam ga pogledala nego sam ga uvrstila u linkove na Stvaraonici! :)

    avatar

    09.01.2010. (21:42)    -   -   -   -  

  • šestinčanka

    O vidim da si mi jako vrijedna.

    avatar

    10.01.2010. (01:29)    -   -   -   -  

  • bensedin art

    Sve najbolje u Novoj godini! Rukavice su odlicne!

    avatar

    10.01.2010. (17:24)    -   -   -   -  

  • GAJINE GLUPOSTI

    fakat dobro štrikaš!

    avatar

    13.01.2010. (13:25)    -   -   -   -  

  • Jana

    @Šestinčanka, trudim se :)
    @Bensedin Art, hvala i tebi sve najbolje!
    @Gajo, hvala, tko zna možda si i ti nosio moju kapu devedesetih - ova me zadnja slika sad podsjetila na slične kape koje sam kao studentica pod uzbunama štrikala i slala za vas, naše dečke :)

    avatar

    13.01.2010. (23:35)    -   -   -   -  

  • Rib@rnica

    Jano darling dakle tebe nije fakat dugo bilo...drago mi je da se opet družomo....pusa za novu....pa makar i iza čoška...

    avatar

    14.01.2010. (00:13)    -   -   -   -  

  • Euro

    lijepo od tebe svaka cast..

    avatar

    14.01.2010. (15:09)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...