Komentari

hrvatskakatolickamladez.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • Kruno

    Sretan Ti Božić i mir i radost u novoj godini. Neka vas sve blagoslovi Onaj kojemu ste povjerovali :-)

    avatar

    23.12.2009. (23:39)    -   -   -   -  

  • EuM

    Radost Božića...

    Za svu tu radost i ljepotu suživota s Gospodinom,
    potrebno je oprostii svima i druge imati kao braću,
    potrebno je očistiti svoje srce od grijeha molitvom,
    potrebno je reći Isusu, evo me Bože moj,
    sretan Ti još jedan rođendan, u tvojoj vječnosti,
    znam da si tu, da me voliš, da si se rodio i radi mene,
    zato moje srce neka kuca uz tebe, na putu Tvom,
    poslanju mom, da opravdam život koji si mi dao!
    Božić je, Bog je s nama - radost Božića
    želim svima Vama...!!!

    avatar

    25.12.2009. (13:57)    -   -   -   -  

  • gospa moja

    Srce čovjeka smišlja put, ali Isus upravlja korake njegove. Kud god krenete Vi i svi Vaši koje volite i sve što činite neka bude blagoslovljeno . Želim Vam sretan Božić !

    avatar

    25.12.2009. (17:01)    -   -   -   -  

  • Helena iz središta srca

    "Vodi me, molim Te vodi,
    tamo kud moram ići,
    s Tobom ću Božje Dijete
    sigurno k cilju stići.

    Daj uzmi, molim Te uzmi,
    čitavo biće moje,
    uzmi o Božje Dijete
    u svete ruke Tvoje."

    Sretan Božić!
    srdačan pozdrav do postanja! :-)

    avatar

    26.12.2009. (10:04)    -   -   -   -  

  • EuM

    Princ svjetla ili tame;

    Želim ti sreću i blagoslov U Novoj 2010. godini
    u kojoj će mo dobiti sve ono što zaslužujemo i ono
    preostalo što nam još nisu uzeli, što ovisi i o tome
    tko će nas voditi: *Princ "svjetla" ili princ "tame"*
    Navratite i odlučite! Lp

    avatar

    01.01.2010. (21:37)    -   -   -   -  

  • tiha sjena

    sve najbolje i svako dobro

    avatar

    01.01.2010. (21:38)    -   -   -   -  

  • BRATE MOJ

    pozdrav i BB.

    avatar

    02.01.2010. (13:33)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...