Komentari

sve-za-vjencanje.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • zlatnaribica

    predivni radovi i kao i uvjek jako unikatni dizajn... hvala sto si podjelila s nama ideju kako napraviti album jer sam bas hjetjela nesto slicno napraviti za moju malu cerkicu... kao poklon mojim i muzevim roditeljima :)

    lijep pozdrav
    Mirela

    avatar

    21.12.2009. (15:17)    -   -   -   -  

  • zlatnaribica

    predivni radovi i kao i uvjek jako unikatni dizajn... hvala sto si podjelila s nama ideju kako napraviti album jer sam bas hjetjela nesto slicno napraviti za moju malu cerkicu... kao poklon mojim i muzevim roditeljima :)

    lijep pozdrav
    Mirela
    zlatnaribica

    avatar

    21.12.2009. (15:17)    -   -   -   -  

  • senka

    Baš je super tutorial!!

    avatar

    21.12.2009. (22:46)    -   -   -   -  

  • angelus-art

    Hvala curke!!! :))) Bit će toga još! :)

    avatar

    22.12.2009. (00:58)    -   -   -   -  

  • ejaaa

    hej, predivan je album i ideja je genijalna,i sama ću pokušati napraviti ovako nešto slično. samo me zanima gdje si kupila te materijale? ovi detalji se mogu kupiti u knjižnici ili u nekom art shopu, a kartoni,spužva i materijal?
    hvala!

    avatar

    15.09.2010. (11:55)    -   -   -   -  

  • angelus-art

    Kartona isto ima u knjižarama, a spužvu u svakom većem centru (Bauhaus, Baumax) materijal bilo koji u tekstilnim dućanima. :)
    Sretno i podjeli s nama svoju sliku!!!

    avatar

    25.09.2010. (15:14)    -   -   -   -  

  • Ivana

    mogu te pitat kako si ljepila slike u album

    avatar

    29.08.2012. (21:32)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...