Komentari

cool-blog-2.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • Malina.

    naravno da je beskonačan...bilo bi preklaustrofobično da smo sami u svemiru. :)

    avatar

    16.12.2009. (16:49)    -   -   -   -  

  • Najveće tajne svijeta

    i ja tako mislim

    avatar

    16.12.2009. (17:02)    -   -   -   -  

  • O swemu

    ohoho i ti pises...oces ti napravim nekakav dizajn ili nekaj? kak to da si pocel...

    avatar

    16.12.2009. (18:09)    -   -   -   -  

  • Najveće tajne svijeta

    NE TREBA

    avatar

    16.12.2009. (18:27)    -   -   -   -  

  • O swemu

    ja mislim da je svemir puno veci i ima vise planeta samo mi nemamo tako dobro razvijenu inteligenciju pa nismo nasli druge planete i ostala ziva bica

    avatar

    16.12.2009. (18:35)    -   -   -   -  

  • Rockstarqy

    Ja mislim potpuno suprotno od tebe. Svemir je dakako beskonačan, ali neću vjerovati u "izvanzemaljce" dok ih ne otkriju, a mi smo se već mnogo razvili. :p

    avatar

    16.12.2009. (19:11)    -   -   -   -  

  • muis...

    Ni ja bas ne vjerujem u izvanzemaljce...ali mi nije jasno nešto...jedan covjek je u Americi uslikao nesto sto nitko nije znao za to...uslikao je par svemirskih letjelica u hangarima u Americi...sutra dan kada je objavio te fotografije...u tim istim hangarima nije bilo ničega...a to mjesto cuvaju vojska, tajne službe...znaci znamo da se nesto događa, ali nam nitko nesmije reci sto...

    avatar

    05.02.2010. (00:27)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...