Komentari

svijetskemisterije.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • maher

    a mozda samo slucajnost je to da je kripner zna za rodaka...ali vjerojatno nije,neki bi mislili i da laze...ali vjerojatno nije ni to

    pa ima san i ja neke ka glasove da nesto nije u redu kad san krenija u ducan,i ja dosa,kad ono policija isprid ducana ispituje prodavace,i sto je bilo neko opljacka ducan nekoliko minuta prije nego sto san ja dosa(da se zna ja san samo isa nesto kupiti)i ovo je istina 100%...ali bas neki osjecaj san ima,ja san mislija da je ka ono kad san nesto zaboravija,ali nije bilo to.

    avatar

    26.11.2009. (19:53)    -   -   -   -  

  • Viky (man)

    vrlo dobro

    avatar

    28.11.2009. (15:22)    -   -   -   -  

  • Para(ne)normalan!

    Ja mislim da je to percepcija duha, jer je duša u svim dimenzijama istovremeno!
    Pozdrav!

    avatar

    30.11.2009. (16:00)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...