Komentari

beautyaddict.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • luki 2

    Volim Dior; malo oristim šminku - ali kada je koristim, želim da bude najbolja!
    Lijepo!
    Drago mi je da ste se svi lijepo proveli na Bajaginom koncertu! Pravo uživanje i osvježenje - normalan, drag i šarmantan (previše! :))))) čovjek.....Riječi pjesama - odlične; atmosfera - također je bila odlična!
    Pusa, pozdrav od Luki+Goldie

    avatar

    22.11.2009. (12:59)    -   -   -   -  

  • Beauty addict

    I ja volim Dior iako tek sada imam nešto od tog branda. :)
    Je, lijepo smo se proveli, zaista je odlično bilo!

    avatar

    22.11.2009. (13:06)    -   -   -   -  

  • perfume or poison?

    vau, nijanse su prelijepe, mislim da bi ovo bila savrsena paleta i za dnevni i za vecernji look (sto se tice ljubicastih nijansi naravno). sjenilo broj 4 mi je prekrasno!
    mozda bih jedino voljela da je ova srebrasta nijansa s malo vise shimmera.
    ak se smije znati, koliko si platila paletu i jesi li ju kupila kod nas ili preko ebaya? hvala :)

    avatar

    22.11.2009. (17:58)    -   -   -   -  

  • EyeWannaBe MakeUp

    Ajme, 3 i 5 su predivne! Baš po mojem ukusu, jer ne volim ni mat ni sedefasta sjenila, već ovakva - pigmentirana i lagano sjajna.
    Nego, reci mi, imaš li kakvu preporuku za gel liner do 100 kn dostupan u Limoniju / DMu / Irisu? :)

    avatar

    22.11.2009. (18:03)    -   -   -   -  

  • Beauty addict

    @perfume or poison? - je, i meni se čini savršena paleta I malo je teže taj shimmer uhvatiti na slikama jer nije jak, ali boje su realne u biti. :) Paletu sam dobila na poklon, ali znam koliko dođe - 380kn. Tako nekako, pročitala na forumu. :)

    @EWB MakeUp - je, sjenila su zaista lijepo pigmentirana i zaista se može svašta s njima! :) Što se gel linera tiče, evo, moram priznati da mi apsolutno ništa ne pada napamet i uopće ne znam da li ima kod nas nešto u tom rangu. Ali imam ti sa eBay-a ako želiš - 6$, free shipping :)

    avatar

    22.11.2009. (22:13)    -   -   -   -  

  • tropical

    lijepa paleta, za jednu ljubičastu. meni je jako draga moja tropical lights paleta, kako prikladnog imena čak! :)

    avatar

    23.11.2009. (15:11)    -   -   -   -  

  • EyeWannaBe MakeUp

    Našla gel liner od Alverdea, 25 kuna :)

    avatar

    23.11.2009. (18:43)    -   -   -   -  

  • Elle Woods Gone Brunnette

    lajkam ovo u lila. volim dior, ali diorshow liniju, sa svim onim glitterima, sjajnu i dramatičnu...

    avatar

    24.11.2009. (13:46)    -   -   -   -  

  • Beauty addict

    @tropical - je, prekrasna je paleta! :)

    @EWB MakeUp - a ima toga još za kupiti? Mislila sam da je to LE? :)

    @Elle Woods Gone Brunnette - ah, a tko ne voli Dior? :D

    avatar

    25.11.2009. (10:37)    -   -   -   -  

  • tropical

    ajme ovaj MAC!!! AJMEEEE što su mi je lijepo sjenilo!!! i puder, ali sjenilo!!!

    avatar

    25.11.2009. (14:34)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...