Komentari

svijetskemisterije.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • maher

    zanimljivo,probudis se ujutro ono nestanu otoci.. :D

    avatar

    20.11.2009. (10:11)    -   -   -   -  

  • Viky (man)

    najbolji post dosad!
    a ono s japanom mi je mal glupo samo su krivo upisali koordinate ak se nevaram to ide vak:

    x- dužina (zapad do istoka)
    y- širina (sjever do juga)
    z- nadmorska visina u metrima

    dakle krivo su odredili xyz...

    avatar

    21.11.2009. (22:07)    -   -   -   -  

  • duh_vremena

    bome, nisam jos uopce cuo do sada za cudo nista o tome....
    ovo mi je bas malo dalo materijala...
    inace koja bi bila tvoja teorija i objasnjenje tih dogadjaja?
    dali je to direktno povezano s podzemnim svjetovima u kojima zive brojne civilizacije po teorijama mnogih istrazivaca koji smatraju da je zemlja suplja te da su ti misteriozni otoci zapravo mehanicki povezani s nekim tamosnjim podzemnim mashinerijama?
    inace, imam novi post, svidjet ce ti se!

    http://duh-vremena.bloger.hr/

    pozdrav!

    avatar

    24.11.2009. (14:45)    -   -   -   -  

  • svijet misterija

    duh, povezano je sa frekvencijama...

    Znaš da nama konstantno dolaze valovi frekvencija, druge dimenzije... Zanimljivo je da je na tim područjima istraživaći naišle na velike, snažne frekvencije, i mislim da je to razlog fantomskih otoka. Sigurno si čuo da znanstvenici tvrde, a što je istina, da smo mi, ljudi slijepi jer do sada su otkrili 0.005 svemira, a mi vidimo od toga jedan mali djelić, to je i David Icke govorio u emisiji na rubu znanosti, vezano za reptile. Znači, oni koji su bili na tim "fantomskim" otocima, vidjeli su drugu dimenziju po mojem mišljenju, ali na kratko jer trebaš biti doslovno prosvjetljen da bi mogao tako nešto vidjeti, evo, to je moja teorija, i mislim da je za sad najlogičnija ma koliko se to činilo fantastično...

    avatar

    25.11.2009. (11:30)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...