Komentari

goticlolita.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • Savršenstvo je MANA

    prejebeno.. moj prvi dečko je samnom prekinuo preko poruke... i to sam pročitala na satu matishe...dok smo pisali ispit...BLOCK!!! i onda još svi predaju prie zvona i mene prozove na ploču... Ajd probaj to zamislit...ŠOK...TOTALNI!!! tako da ono...znam kako ti je..bar približno...
    Ajd uvijek imaš mene malecka za sve što ti treba...ocjene se daju ispravit...neke ću ti i ja zaradit =))) XD i sretno ti bilo sa Razom...vidimo se sutra...

    P.S. i eh da ovaj....palo mi je na pamet da Editica ne zna za Rockya pa bih se baš nasmijala da joj to kažemo i da snimamo njenu reakciju i da mu to pošaljemo... baš bi uživao XD osvetio bi se!! raspravit ću ja to s njim sutra pa da guštam bar u nečem...hehe baš sam okrutna..
    KISSSS LJUBAVI...VTP

    avatar

    09.11.2009. (23:43)    -   -   -   -  

  • Demontia Emily

    hahh..isto tako samnom..predrasude..a jebe mi se..
    prestala sam se brinut zbog toga..
    sad da komam tvoi post..
    hmm..decko stvarno nie u redu..
    mislim..ostavit nekog nakon 5 mjeseci,i to
    porukom??!!!!!????!!!??..khmgh.. -.-
    ok..nadam se da ces u buducnosti
    imat vise srece...ehh...
    i ja se nekako slicno zabavljam na satovima.
    onaj ankh na klupi u cetvorki je moj ^v^ xD
    a vidi Grimlija i Marina i Vranu!! :D
    haha.Crna legija :P
    joj ...rezanje..auf..ja sam se odvikla po malo..
    btw,nejde mi to neskupljanje komada.
    krenula sam ucit prehranu al tako mi se nedaaaa..
    riknut cu..nis odoh skinut neke pjesme pa cu
    probat zaspat..sama se sebi cudim kako se uspijem
    dignut nakon 3 sata spavanja xD.
    nis..drz se..vidimose u skoli.. -.-
    ja bi strajkkkkkk!!!!!

    avatar

    09.11.2009. (23:45)    -   -   -   -  

  • Demontia Emily

    haha ja prije procitala nego sto
    si mi javila.! belj :P xD

    avatar

    09.11.2009. (23:54)    -   -   -   -  

  • Demontia Emily

    eii..eo me,tek sad odg na kom,sry..
    ma nije bas nest ispo,al oke xD
    di si bila dns pod odmorom?
    nisam te vidjela nigdje O.o
    pokazala sam one videe frendici,
    crkla je :P
    hah..vidimo se..mwa

    avatar

    13.11.2009. (00:02)    -   -   -   -  

  • Karolina

    hoy.... sretna ti nova godina! (s 13 dana zakašnjenja, sorry)
    heh, tnx na kommovima.. :D
    štošta kod tebe... pa eto.. nadam se da se zabavljaš, poZz ;D

    avatar

    13.01.2010. (16:14)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...