Komentari

hagakure.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • Zauzeti

    Pozdrav :))

    avatar

    31.10.2009. (06:59)    -   -   -   -  

  • Smisao Života

    ...joj, nisem još zvladal latinicu i hrvacki, a di ću ovaj kan... viš, nemrem ni zgovorit :))))... zahvaljujem na posjetama i pozdrav ostavljam...

    avatar

    31.10.2009. (21:18)    -   -   -   -  

  • catwoman

    Očito nismo tako napredni učenici... :- (( ... ;)))

    Hvala za razumijevanje i dobre vibracije na mom blogu ! ; )))

    Krasna mi je ta kaligrafija, napravila sam od razglednica s tim slovima sliku, zalijepivši ih na jednu dasku, tako da je uska i dugačka, okomita ... mužiću za rođendan ... trebalo mu je 5 godina da objesi, tek kad sam rekla da ću uzeti sebi u sobu, ako on neće ... ipak mu se dopalo, valjda ? Ili samo izraz kulture ? Što ti misliš, @ nihon ... obzirom na petogodišnji kontekst ? ; )))

    avatar

    01.11.2009. (01:58)    -   -   -   -  

  • catwoman

    Prepravila sam post, dođi vidjeti, pliz, jako me zanima što ćeš reći. :)

    avatar

    01.11.2009. (04:35)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...