Komentari

hagakure.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • Megan Eaton.

    wooww.
    Koi wrt!
    Swe mi se swidja,ali wrt me posebno ostawio bez daha.
    Wjerujem da je krasno bilo proziwjeti to...i widjeti to uziwo,prije swega.
    A sto se tice mog posta...
    Ma da. I ja se nadam da cu jos koga upoznati...
    Iako mi sada jos nije stalo do toga.
    Bar zasad...treba mi malo mira i odmora od swega.
    "isto tako ponekad moramo paziti što želimo jer bi nam se moglo ostvariti"
    S tim se slazem u potpunosti,ali nekad zaista ne wodim brigu o tome sto zaista zelim.
    A to bih trebala promijeniti...

    avatar

    26.10.2009. (15:49)    -   -   -   -  

  • Alex Adams

    Um. novo. ispričavam se sto nisam pročitala post,ali bas i ne razumiem. lol.
    naletila sam na tvoj blog preko nekoga o.O neznam. ^^
    al ako nebi bilo problema da ti meni komentiras. (:

    avatar

    26.10.2009. (15:51)    -   -   -   -  

  • lidač

    eh, kad bih ja barem naći tu točku smirenja u sebi. a ne vrtiguz od rođenja. :-)

    avatar

    26.10.2009. (19:04)    -   -   -   -  

  • Chefka

    o hvala hvala!

    avatar

    26.10.2009. (19:38)    -   -   -   -  

  • Helada

    Predivne slike. I ja bih vrlo rado posjetila Japan. Neka te Amaterasu čuva. :)

    avatar

    26.10.2009. (21:31)    -   -   -   -  

  • PINK PLAVUŠA

    Pravi je užitak putovati ovdje s tobom.

    avatar

    27.10.2009. (09:30)    -   -   -   -  

  • Lily Marlene

    ajmmeee kako je prelijepooo :) ja bi JAKO voljela otići u Japan... općenito na istok.. :)

    čitamo se :)

    avatar

    27.10.2009. (11:00)    -   -   -   -  

  • mushin munen

    baš...

    avatar

    27.10.2009. (21:55)    -   -   -   -  

  • Nina...

    stvarno je poseban užitak proputovati Japan s tobom....
    i tako lijepo se vratiti u prošlost....
    osjetiti je u zraku...opipati...
    osmijeh veliki ti...:))))

    avatar

    27.10.2009. (22:04)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Kakva raskoš i bujnost moj prijatelju!
    Imaš nepogrješiva ticala. Osjetiš moju tugu i onda me obraduješ .
    Ne znam koja mi je ljepša .Obje su posebne .
    Animacija prve me je raznježila . Druga svojim crnobijelim okvirom i nekim vremenom
    dopunila je ljepotu glazbena izričaja.
    Iščitavala sam svoje dvije najdraže knjige, pjesme Goloba i Whitmana!
    Lijepu ti ovu večer želim , dragi T:))

    avatar

    27.10.2009. (22:10)    -   -   -   -  

  • Nisa

    Vau...jednostavno vau.Ovaj čarobni vrt-malo je reći da ostavlja bez daha,predivno i tako sam ti zavidna na tvom putovanju,ali hvala ti što si podijelio barem djelić s nama
    Lijep ti pozdrav ostavljam

    avatar

    28.10.2009. (07:46)    -   -   -   -  

  • slatka paprika

    najs, ja bih u japan samo zbog ovog drveca.....

    avatar

    28.10.2009. (08:49)    -   -   -   -  

  • izvorni život

    nihon, odlični su ti ovi foto-izvještaji iz Japana. Kao neka druga planeta (uređenija, btw:)

    avatar

    28.10.2009. (20:21)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...