Komentari

hagakure.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • ljubičasta

    Čekam nastavak, strpljivo... :-)))

    avatar

    23.10.2009. (18:10)    -   -   -   -  

  • gustirna

    I zaista, kao što zaželih - vidim slike zelenila, cvijeća, tradicije... Hvala prijatelju!
    Čestitam na trogodišnjici bloga. :-)))

    avatar

    23.10.2009. (18:49)    -   -   -   -  

  • mushin munen

    arigato gustirna

    avatar

    23.10.2009. (19:33)    -   -   -   -  

  • catwoman

    @ nihone ... anđele ... ti si ( možda ) jedini koji me razumije ... arigato.

    Nije bilo boljeg načina da u mom srcu obilježiš svetost broja koji bilježi sve vrijeme tvoje marljivosti, uslužnosti, predanosti, zanosa, znanja i ljubavi kojima nas rasteš i njeguješ.

    Znam da ćeš sada reći da si samo prst koji pokazuje na Mjesec ... ali - treba ( znati, moći , željeti, truditi se, dati se ... ) biti i taj tako skroman, a tako značajan i važan, neophodan Prst ... smjerni provodnik Istinskog Znanja iliti nenamjerni Učitelj. :)

    Arigato.

    avatar

    23.10.2009. (19:44)    -   -   -   -  

  • catwoman

    Sve mi je jasnije tvoje "ludilo", dragi @ nihon ... to je ono tzv. " božansko ludilo" ... :)

    Toliko bismo mudrog i lijepog mogli preuzeti kao duhovni dar te dalekoistočne kulture ... neću sada o filozofiji, književnosti (ma, tu ipak malo moram : barem smo mudro "ukrali" haiku formu, što se pokazalo fantastičnim kreativnih uspjehom, obogaćenjem i vlastitog nacionalnog, a i proširenjem japanskog identiteta ... nema tu nametanja ili prevlasti, već prekrasnog prožimanja što rađa sinergijskim kreacijama viših potencijala ljudskosti i duhovnosti ... ) ... već samo ovim neodoljivim vizualnim detaljima, koje uopće nije ama baš nikakav niti tehnički niti novčani problem ( osim kulturološki ) implementirati u naša okruženja, primjereno našoj tradiciji i izvornoj estetici ... npr. u tom silnom betonu ipak se nađe minijaturan prostor za maksimalnu ekspanziju Ljepote Prirode ... a što tek onda reći ako se nađe par kvadrata za vrt ? - spoznaja cijelog svemira, složena u brižno planiranu, a opet tako ležerno doimajuću, intuitivnu sliku kreiranu jednostavnim i čudesnim biljnim i mineralnim oblicima ... čistoća, red, smirenost koja proizlazi čak i iz vrlo urbazirniranih miljea ... i ta mudra pažnja u očuvanju tradicije, umjetnost, kulturne i povijesne baštine ... neiscrpno se tu može učiti ... Arigato Nihon - doista, u svakom ( posebice simboličnom )smislu: Zemljo Izlazećeg Sunca ...

    avatar

    23.10.2009. (20:11)    -   -   -   -  

  • mushin munen

    draga Cat,
    hvala ti od srca...u istom je trenutku ugodno ali i
    teško čitati ovako lijepe riječi;zašto je ugodno ne moram
    objašnjavati,zašto je teško...pa zato jer treba se znati nositi sa
    ovako lijepim riječima kojima se hrani naš ego...znam da su tvoji
    komentari uvijek iskreni i stoga ih s radošću i zahvalnosću
    čitam i prihvaćam

    ...nekako sam se s vremenom navikao na kritiku,da ne kažem
    uvrede i podmetanja ljudi oko sebe...dok se s pohvalom uvijek nekako
    teško nosim... ne bih htio da me se krivo shvati...ali meni pohvala za moje
    blogove,posebno japanske,zvuči kao da me netko hvali jer dišem...kako
    dišem ili hodam ne razmišljajući previše o tome,tako slažem svoje blogove,
    spontano,bez pritiska,bez puno razmišljanja...ja samo želim podjeliti ono nešto
    što sam doživio u kontaktu sa japanom...to nešto doživio sam prije 15 godina
    pročitavši jednu knjigu i još uvijek me drži i ne pušta...ja nemam puno veze sa time...ponizno i sa zahvalnošću sagibljem glavu radostan jer toliko
    toga imam za naučiti... jer svrha je u putovanju,a ne u cilju kako neki misle... : )

    ...idem sad opet pročitati tvoj komentar i još malo hraniti ego : D

    avatar

    23.10.2009. (22:28)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Kamene rebrenice!
    Nikad ih nigdje do sada nisam vidjela.
    Fascinantno!
    I ne samo to .
    Vratit ću se još udahnuti miris starine i suvremenosti
    s tvojih lijepih fotografija:))

    avatar

    23.10.2009. (22:47)    -   -   -   -  

  • Zauzeti

    fascinantno :)
    pozdrav

    avatar

    24.10.2009. (09:16)    -   -   -   -  

  • rU

    znaju majstorski spojiti staro i novo ...
    a onaj je prozorčić doista fascinantan ...

    avatar

    24.10.2009. (13:50)    -   -   -   -  

  • Megan Eaton.

    HwaLa Za Komms i poHwaLu.
    draGo mi je,Zaprawo,da ima jos Ljudi Kojima se swidja KaKo pisem,jer nema TaKwiH mnoGo. uisTinu.
    i sad...BuduCi da sam proCiTaLa owe posTowe Koji su me neKaKo...na Tren proweLi KroZ To sTo si Ti proZiwio...
    TaKo da nesTrpLjiwo isCeKujem nasTawaK CijeLe Te priCe.
    a sLiKe...sLiKe su preKrasne.
    fasCinanTne,naprosTo.
    i weseLi me sTo Cu i daLje moCi CiTaTi owaKo nesTo :)
    Za sad osTawLjam osmijeH.
    & srdaCan poZzdraw :).

    avatar

    24.10.2009. (15:39)    -   -   -   -  

  • mushin munen

    draga Neris hvala tebi na komentaru i lijepim riječima...i meni je
    hagakure najdraži od blogova...ali drag mi je i nihonkichigai blog,
    jer je prvi,a i ima svoju svrhu : D

    avatar

    24.10.2009. (17:08)    -   -   -   -  

  • Megan Eaton.

    HaH.
    HwaLa =)
    ajme. Ono je Twoi BLoG?
    HeHe. ma deCKi su ZaisTa iZwrsni.
    moLim Te,aKo Ti nije proBLem jednom mi osTawi LinK ToG druGoG BLoGa da jos jednom widim sTo swe ima :)
    jos jednom poZzdrawLjam :).

    avatar

    24.10.2009. (17:12)    -   -   -   -  

  • Megan Eaton.

    ma iZwrsni su swi BLoGowi.
    aL owai mi se Cini neKako najposeBniji... :)
    iaKo mie onaj na Kojem je eKipa iZ PoZeGe draG jer je ondje mjuZa (onaKwa KaKwu ja woLim).
    a meni je GLaZBa weLiKi dio ZiwoTa,pa se ondje LaKo pronadjem :).

    avatar

    24.10.2009. (18:59)    -   -   -   -  

  • Dandelion

    samo da ti ostavim gorak poljubac s okusom suza...

    avatar

    25.10.2009. (16:04)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...