Komentari

zivotnemudrostigluposti.blog.hr

Dodaj komentar (56)

Marketing


  • fra gavun

    Nevjerojatno kako iskreno i srčano ulaziš u analiziranje života ili njegovih segmenata, sa koliko
    lakoće i znanja lamentiraš o bitku, o svom bitku.
    Kad ovako nešto čitam ne mogu se otrgnut tezi koja mi se nameće da su priprosti ljudi
    doista sretniji. Oni nikada ne ulaze u analize, ne razmišljaju šta ih i kako sutra čeka, ne
    priznaju i ne prihvaćaju ništa što bi im moglo narušiti njihovo "kino", poljuljati njihovu samobitnost.
    Biti pametan to istovremeno znači da imaš neprijatelja u sebi, a za pobjediti ga moraš se
    izmiriti s njim, a za izmiriti se snjim valja saviti kičmu, pa se nameće pitanje jesmo li
    spremni na to.
    No ne bojim se za tebe, imaš sve atribute jedne uspješnice a pred tobom je sve cvijeće
    ovoga svijeta, pod nogama kesteni, nad tobom sunce i oblaci....
    Slobodno biraj, uzimaj, troši i nikada ne žali za učinjenim, nikada.
    Ti si sretna cura jer ćeš to svojom inteligencijom postići !!:-)))
    Volio bih imati takvu 'ćer, lijepu ti noć želim.:-))

    avatar

    18.10.2009. (00:16)    -   -   -   -  

  • Vrata radosti

    ...dobro ti jutro želim... nadam se da si razmislila o svemu...
    ...ništa neobično, to je tipična "ženska žunta":
    razmišljamo, analiziramo o svemu i svačemu...
    ...a sve je to ŽIVOT... u punom smislu riječi...

    ...draga, sve je to za nas ljude...

    ...potpisujem sve, ali apsolutno sve što je fra Gavun napisao u
    posljednjem odlomku svog komentara...
    i, evo, kopiram i pejstam opet, jer je to jaaaako lijepo napisano:

    No ne bojim se za tebe, imaš sve atribute jedne uspješnice
    a pred tobom je sve cvijeće ovoga svijeta, pod nogama kesteni,
    nad tobom sunce i oblaci....
    Slobodno biraj, uzimaj, troši i nikada ne žali za učinjenim, nikada.
    Ti si sretna cura jer ćeš to svojom inteligencijom postići !! :-)))


    ...ugodan ti ovaj dan koji je tek počeo...
    ... i ... nadam se da će ti ova bura malo raščistiti misli...
    ...pozdrav i osmijeh ti ostavljam... :-))

    avatar

    18.10.2009. (06:25)    -   -   -   -  

  • Koraljka

    brzo spašavaj dijete u sebi, čuvaj ga, mazi i razmazi, neka je s tobom zauvijek jer ono će ti biti najljepši i najvrijedniji pojas za spašavanje kad god zatreba

    avatar

    18.10.2009. (19:05)    -   -   -   -  

  • duliba

    Neki put je dobro prihvatiti tugu, stvarno, prihvatiti, ne tjerati osjećaj od sebe...
    Kad budeš radosna i to ćeš bolje prihvatiti. :))

    avatar

    18.10.2009. (19:51)    -   -   -   -  

  • prorok

    Dobro jutro i prijatan početak tjedna želim.

    avatar

    19.10.2009. (06:40)    -   -   -   -  

  • životne mudrosti i gluposti

    Zahvaljujem svima na lijepim i inspirativnim komentarima. Ovo me doista ohrabruje.
    Ja se nadam da ću vaše riječi usaditi u svoje srce i znati primjeniti u stvarnom životu.......iako mi se iz ove perspektive to čini teško, ali ne gubim nadu.........
    Hvala moji blogeri!!!!!!

    avatar

    19.10.2009. (16:03)    -   -   -   -  

  • promatram, razmišljam

    ... možda ću naučiti ne čekati sreću, ne čekati da mi sunce svane....nego jednostavno živjeti.....

    Sreća je ovaj tren, ovdje i sada !

    Duga je neuhvatljiva.

    Lijepo te pozdravlam.

    avatar

    19.10.2009. (18:40)    -   -   -   -  

  • dijete u meni

    ..živi sada i ovdje..

    avatar

    19.10.2009. (20:29)    -   -   -   -  

  • blue city girl

    jutro......dobro je ponekad razmisliti o životu..........pozdrav

    avatar

    20.10.2009. (07:53)    -   -   -   -  

  • smotani

    eh, moj prika Gavun je lijepo rekao - u potpunosti bi potpisao sve njegove riječi!

    ali, složit ću se da je i noć pogodna za dubike misli, ta tišina, mir oko nas kao da nam daje neku svjetlost i snagu razmišljati o našoj jedinci u ovom svemiru, životu....... i treba, treba sve faze proči - od veselja, sreće, razočarenja pa i tuge - jer, na žalost i to je dio života.... tuga, bol - ma koliko ih ne želimo u svojoj blizini oni su tu, prate nas - nekad smo ih oslobođeni na neko vrijeme, ali, gotovo uvijek zakucaju na naša vrata - tada, uglavnom nismo spremni.... ali, moramo i to prihvatiti kao dio odrastanja, dio naše snage.....
    siguran sam da će tuga brzo zamijeniti se sa onim lijepim , sretnim i veselim - od srca ti to želim
    topli ti pozdrav ostavljam i hvala ti što si me u ovom svemiru pronašla, što sam imao čast malo zaviriti u tvoje misli;))))

    avatar

    21.10.2009. (13:26)    -   -   -   -  

  • dražeN:)

    Puno snova mi se ostvarilo, mada, valjalo je svojski poraditi na tome. Sada, ponešto od ostvarenoga želim zadržati, ponešto otpustiti, ali srećom, i novi su snovi dio svakodnevice :)

    avatar

    22.10.2009. (14:12)    -   -   -   -  

  • blue city girl

    novo kod mene

    avatar

    22.10.2009. (17:29)    -   -   -   -  

  • izvorni život

    Uvijek je nezahvalno i budalasto davati neke pametne savjete nakon što se pročita ovakva osobna priča i problem. Iz osobnog iskustva znam da savjeti uglavnom slabo vrijede kad se čovjeku čini kao da gubi tlo pod nogama.
    Ipak, iz osobnog iskustva znam i to da je taj osjećaj gubljenja tla pod nogama tek faza.
    S obzirom da si osoba koja ima sklonost ulaziti u dubioze, onda si svakako osoba koja ima potencijal i napraviti promjenu trenutne situacije. Činjenica je to da se društvo urotilo protiv pojedinaca kao ti (koji su manjina) i šopa ih glupostima, raznim mjerenjima (ne)uspjeha, uspoređivanja s drugima itd... ova faza u kojoj si ti sada tek je faza preispitivanja tvog odnosa prema društvu i njegovim očekivanjima. Stavio bih ruku u vatru da ćeš osjetiti veliko olakšanje kad shvatiš da su stavovi društva prilično nevažni za tvoj život i da je tvoj život tvoja stvar i u tvojim rukama. Potencijal svakako imaš i ne sikiraj se ako se promjena ne desi odmah. Desit će se. Kao što kažeš, mlada si i ima vremana za sve.

    avatar

    23.10.2009. (15:10)    -   -   -   -  

  • žubor vode

    Potpisujem Gavuna u potpunosti i sve najbolje ti želim.

    avatar

    23.10.2009. (17:05)    -   -   -   -  

  • Zauzeti

    nikad se ničega ne treba bojati

    avatar

    24.10.2009. (09:52)    -   -   -   -  

  • Vrata radosti

    ...draga, evo vratih se u blogosferu, za sada samo s pjesmama na svom blogu, ali otvorih vrata radosti... opet sam tu među dragim mi blogerima... pozdrav veliki... osmijeh ti ostavljam... :-)

    avatar

    25.10.2009. (16:45)    -   -   -   -  

  • Helada

    Duboko i bolno razmišljanje. Mene isto muče osjećaj krivnje i manje vrijednosti. Također me zanima što je to uspjeh... :(

    avatar

    25.10.2009. (17:31)    -   -   -   -  

  • Elyca

    ajme dobrih razmišljanja.... ajme kao da sebe slušam...
    ajme tebi...ajme meni :-))
    ja puno živim...a onda se previše zaletim i malko padnem (ili se samo spotaknem)...nema drugog načina....
    i mislim se kako je dobro ovom mom psu...on je sretan kad izađe van...a ja sam sad nesretna jer idem van,...bez cilja...gledat neke tamo tipove...kako nešto tamo bulazne i misle da imaju kontrolu nad nečim....
    i pitam te...i pitam se: Što će nam cilj? da nam se drugi dive kako idemo ka svom cilju???...
    što će nam cilj?...da budemo drugima uzor i ideal?
    Pun mi je kufer drugih.....al kvraguc...ne mogu protiv sebe..i nadam se....zatvorim oči jako jako...i nadam se....
    i tebi želim puno toga....a najprije da nađeš svoje nadanje :-).

    avatar

    25.10.2009. (18:45)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    Vikend izmiče, valja se odmorit i dočekat na megdan novi dan. Lijep ti san.:-))))

    avatar

    25.10.2009. (20:28)    -   -   -   -  

  • oneum

    onda,,, sad znas da nista ne znas a?? hehehe i ja takodjer !

    avatar

    25.10.2009. (21:33)    -   -   -   -  

  • oneum

    nemoj čekati ono nesto kao u smislu oce li doci nesto sto zeljno ocekujen. mi ljudi tu grijesimo, ja prvi. i ja puno toga cekam i ne znan ima li smisla. ali kad bi barem mogli reci "kvragu sve"..

    avatar

    25.10.2009. (21:35)    -   -   -   -  

  • prorok

    Ja sam spaval ka top
    a moga bi ja još:)
    Prijatan početak tjedna želim:)

    avatar

    26.10.2009. (07:28)    -   -   -   -  

  • blue city girl

    ma biti će ti super na vozačkom.. razmišljaj ovako,, ako su sve one neke tamo budale položile možeš i ti. to ti je bar meni moja podrška, a poznam neke ljude kojima ni lopatu nebi dala na čuvanje......pozdrav

    avatar

    26.10.2009. (07:30)    -   -   -   -  

  • izvorni život

    pozdrav, dobro si shvatila poantu tekstova koje si pročitala (bunt, "mir u kući" itd...)

    avatar

    26.10.2009. (08:44)    -   -   -   -  

  • .jinx.

    Wow.
    Veliko wow.
    Jako mi se sviđaju tvoja razmišljanja i stavovi.
    Jako mi se sviđa usporedba s vlakovima.

    Nadam se da se čitamo.
    Pozdrav.

    avatar

    26.10.2009. (09:45)    -   -   -   -  

učitavam...