Komentari

goticlolita.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • ?

    eii..eo mene..supp blog..
    prije 2 mjeseca sam ga čitala
    i mislila:da mi je tu curu upoznat!!!
    :D
    želja mi se ostvarila ^v^
    nemogu komentirat s korisničkog
    jer mie neš usrano.
    mirena je

    avatar

    02.10.2009. (14:21)    -   -   -   -  

  • ?

    p.s.
    i ja sam jarac po horoskopu
    i mrzim sebe
    sebe
    sebe
    sebe.
    vrlo smo slične :Đ

    avatar

    02.10.2009. (15:07)    -   -   -   -  

  • Karolina

    oi! pa ovdje ne bijah jako jako jako dugo... eh... kako vrijeme leti.. vidim, sve se više blogera kupi u anonimnost.. zapali u krizu :s a šta ćeš.. štošta kod tebe novog :D heh, opet si zaljubljena! a neka, lijepo je to :D pa, nadam se da uživaš.. sutra je subota.. ideš van vjerojatno, jel.. pa hajde... uživaj, poZZ :D

    avatar

    17.10.2009. (00:32)    -   -   -   -  

  • Demontia Emily

    eii javljam za novi post ^^
    joj sutra u skoluuuu -.-

    avatar

    08.11.2009. (23:51)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...