Komentari

hagakure.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • jež

    al si ti oduševljen ,brate mili tim Japanom:-))) bit će da ti je to neš ostalo iz ranijih života?
    Ma jeus i meni ti japanci interesantni,sve nešto tiho šapuću i mudro šute al nije ti to nama bliak svijet ,daleko je njihovo poimanje svijeta od našega..a ako sve to gledaš iz perspektive katastrofe koju donosi jedan potres ili poplava ??? Znaš li što mi pada na pamet .evo sa m pod utjecajem vijesti o klimatskim promjenama ,pa mi pada na um kako je ništavna naša umišljena sigurnost koju može mali uzdisaj Zemlje u trenu,trena izbrisati...zamisli da ti se sruši kuća ,ko što se ovih dana tamo dolje ruše gradovi pod potresima i tzunamijima?
    Razmišljam o tome ,kako bi u času mogao gospodin postati prosjak....pozzzz

    avatar

    02.10.2009. (21:53)    -   -   -   -  

  • jež

    pardon...trbalo je pisati blizak svijet a ne bljak svijet ....

    avatar

    02.10.2009. (21:54)    -   -   -   -  

  • cistiliste

    :)) vidim da uživaš...well uživaj:)

    avatar

    03.10.2009. (00:46)    -   -   -   -  

  • mushin munen

    @ jež što se tiče oduševljenosti japanom,to nije toliko do
    mene koliko do japana...on je izabrao mene,a ne ja njega,
    pružati mu otpor i boriti se protiv toga bio bi nemoguć zadatak

    što se tiče tvog mišljenja da to nije nama nama blizak svijet , i da
    je daleko njihovo poimanje svijeta od našega...s tim se ne mogu složiti,
    citirat ću samo dvojicu:

    "Japanski običaji zapadnom čovjeku čine se vrlo čudnim i stranim.U prvo vrijeme čovjek bi pomislio da se nikada neće naviknuti na njih.No,kada se privikne,često ih smatra i boljim od svojih."

    Otac Pedro Arrupe(1907-1991),
    28.nasljednik sv.Ignacija
    Loyole i vrhovni poglavar
    Družbe Isusove,podrijetlom
    Bask,djelovao u Japanu
    27 godina(1938-1965);
    objavio knjigu "Taj nevjerojatni Japan",
    Zagreb,1978.

    "Zanimanje za Japan na Zapadu posljednjih desetljeća je upravo simbol snage onih ljudi Zapada koji se ne boje da će izgubiti vlastitu individualnost ako upoznaju i druge vrednote pored onih koje su stvorili njihovi preci.To je zanimanje pored ostalog i jamstvo da se Istok i Zapad mogu razumjeti i da će međudjelovanjem i razmjenom onog što su stvorili i jedan i drugi postati bogatijim ne samo što se tiče materijalnih dobara nego i spiritualnih, jer i ovdje i Istok ima što pokazati Zapadu,kao što je i Zapad imao što pružiti Istoku."

    prof. Vladimir Devide

    što se tiče prirodnih katastrofa one se događaju u ostalom dijelu azije dok su
    japanci pripremljeni koliko je to moguće na takve stvari i tada su žrtve i štete
    manje

    hvala ti @ Jež na posjetu i komentaru

    avatar

    03.10.2009. (10:57)    -   -   -   -  

  • ***Chibi***

    "što se tiče oduševljenosti japanom,to nije toliko do
    mene koliko do japana...on je izabrao mene,a ne ja njega,
    pružati mu otpor i boriti se protiv toga bio bi nemoguć zadatak", ODLIČNO rečeno, ni sama ne bi mogla bolje =). Ja sam se već navikla da me ljudi ispituju što mi je toliko interesantno u vezi Japana... =)

    Zvuči zanimljivo film... Jel znaš gdje se može skinut?

    avatar

    03.10.2009. (19:55)    -   -   -   -  

  • mushin munen

    @ Chibi,film je izgubljen,ne zna se gdje je ili je uništen,
    ovdje prikazanih 15 minuta filma je jedino što je preostalo
    od njega

    avatar

    04.10.2009. (11:12)    -   -   -   -  

  • Andrejevna

    Voljela bi jednom stići i do Japana...

    avatar

    04.10.2009. (21:04)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...