Komentari

zivotnemudrostigluposti.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • Vrata radosti

    ...heeej, zaljubljena! ...imam novi blog, navrati i tamo, a budeš me i vidjela, stavila sam fotku... :-)) ...pozdrav i osmijeh ti ostavljam... :-) ... (Palomina) ...

    avatar

    15.09.2009. (17:37)    -   -   -   -  

  • Vrata radosti

    ...eh, da, vječito pitanje: zašto se zaljubljujemo??? ...meni se čini da se zaljubimo u "sliku" osobe kakvom je mi vidimo, a ne u stvarnu osobu... jer, oči su slijepe, treba tražiti srcem... eto, toliko od mene...

    avatar

    15.09.2009. (17:39)    -   -   -   -  

  • *Vanna Diary*

    i mislim se da li mu reći ili ne ---> reci mu..popricajte sastrane i reci mu sve u oci..ako on ne zeli nis sa tobom reci da nezelis pokvariti taj odnos koji ste prije imali i da zelis da sve bude kao i prije a ne da se odvojite jedan od drugoga..bit ce te frendovi i to je to.. ;)

    U što se mi uopće zaljubljujemo?? Koji je to faktor presudan da netko postane objekt tvog obožavanja??? Zašto baš pored dotične osobe srce lupa 100 na sat????
    --------> mislim da "vrata radosti" su rekle bas ono sta treba :)))

    p.s.hvala na lijepom komentaru

    pozzz

    avatar

    16.09.2009. (14:19)    -   -   -   -  

  • *Vanna Diary*

    novooo kod mene :PP

    avatar

    24.09.2009. (10:04)    -   -   -   -  

  • oneum

    nema boljeg osjecaja nego bit zaljubljen.!
    ali ono bas iskreno.. ajme..!

    avatar

    25.10.2009. (21:36)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...