Komentari

hagakure.blog.hr

Dodaj komentar (24)

Marketing


  • cistiliste

    ee ovog se sjećam:)

    avatar

    09.10.2009. (12:29)    -   -   -   -  

  • nina

    osmjeh :))

    avatar

    09.10.2009. (12:36)    -   -   -   -  

  • PINK PLAVUŠA

    Rekao si-BIT. Kad bi zastajkivali i kamenjem gađali svakog psa (šablonu,predrasudu,praznovjerje,obmanu,zlobu,nagone,malodušje,lijenost,og raničenost,
    ogorčenost..)koji laje na nas kraj Puta,bismo li uopće stigli na cilj? Mada,čar je u -putovanju..

    Joy

    avatar

    09.10.2009. (13:51)    -   -   -   -  

  • vjerna čitateljica

    volim kurosawu i mifunea! mislim da je to bio prvi japanski film koji sam pogledala i natjerao me da ih trazim još!
    prvi put komentiram, ali stalno te čitam. pozdrav

    avatar

    09.10.2009. (14:16)    -   -   -   -  

  • mushin munen

    hvala ti vjerna čitateljice...drago mi je što nađeš
    uvijek nešto interesantno na hagakure blogu...iako sam
    svjestan veličine kurosawe u svjetskim razmjerima i
    cijenim njegov rad...od kurosawe mi je draži Yasujiro Ozu kao redatelj,
    mifune je legenda i institucija za sebe...

    avatar

    09.10.2009. (14:32)    -   -   -   -  

  • smiling cricket

    Čitao i gledao. Ukratko, izvrsno. Ima li još nešto na hrvatskom od Ryunosuke Akutagawe?

    avatar

    09.10.2009. (14:46)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Osluškujem kišu, prisjećam ... skupljam snagu za nastavak ...
    i moja komodina ... kao odgovor na tvoj nahkastl:)))

    avatar

    09.10.2009. (15:36)    -   -   -   -  

  • slatka paprika

    nisam gledala, samo sapunice pratim....pozzz...........

    avatar

    09.10.2009. (16:59)    -   -   -   -  

  • mushin munen

    smiling cricket sve što je objavljeno od Ryunosuke Akutagawe na
    hrvatskom objavio je Šareni dućan iz Koprivnice u jednoj knjizi
    priča pod nazivom "Rashomon i druge priče"

    avatar

    09.10.2009. (22:07)    -   -   -   -  

  • Pingvina

    ne mogu opisati koliko cijenim to što je ovdje tako PUNO lekcija za Japan i o njemu =D

    avatar

    09.10.2009. (23:42)    -   -   -   -  

  • smiling cricket

    Hvala. Već sam pročitao. Jako lijepo štivo.

    avatar

    09.10.2009. (23:58)    -   -   -   -  

  • mushin munen

    Pingvina : D

    avatar

    09.10.2009. (23:59)    -   -   -   -  

  • Nina...

    stvarno su njihovi filmovi posebni, imaju ono NEŠTO....:)))

    avatar

    10.10.2009. (00:49)    -   -   -   -  

  • Nisa

    Jedini redatelj kojeg znam je Akira,ali film nisam pogledala

    avatar

    10.10.2009. (08:38)    -   -   -   -  

  • ljubičasta

    Roshomon gledala sam kao mala djevojčica, plus još jedan japanski film... Oba su ostavila utisak na moju krhku djećiju dušicu.. Poslije Roshomona nisam htjela više ići s bakom kroz šumu na njivu... A zbog drugog filma, obrijala sam obrve i nacrtala iste na sredini čela... :-)))

    avatar

    10.10.2009. (10:21)    -   -   -   -  

  • nihonkichigai

    Vi koji niste gledali film,što čekate ?

    avatar

    10.10.2009. (11:39)    -   -   -   -  

  • Kolegica Mica

    odlične slike, snažne, vjerne, prenose bit filma. glazba je kao odsjaj, reflektira stanja ljudi i vremena, zbog čega mislim da će se njena kvaliteta spominjati i konkurirati još mnogo desetljeća, ako ne i stoljeća.

    avatar

    10.10.2009. (11:48)    -   -   -   -  

  • rU

    jedan od najdražih mi filmova ...
    odgledan toliko puta da pamtim sljed kadrova i sekvenci ... :-)

    avatar

    10.10.2009. (15:03)    -   -   -   -  

  • Moi

    mogla bih pogledati, sviđa mi se.
    ali škola me tjera

    avatar

    11.10.2009. (15:08)    -   -   -   -  

  • ***Chibi***

    Moram ti se zahvalit što mi skoro svakim postom povećavaš Jmovie i Jdrama listu s drama i filmovima koje moram pogledat :D

    A u vezi japanskog, objasnila sam u novom postu pa svrati kad budeš imao vremena ^_^

    avatar

    11.10.2009. (19:30)    -   -   -   -  

  • lidač

    uvodni citat me, nepitajmevaj, podsjetio na, meni najfilm, all about eve.

    avatar

    12.10.2009. (14:02)    -   -   -   -  

  • gustirna

    Sjećam ga se dobro, a opet bilo bi dobro osvježiti pamćenje i ponovo ga gledati.
    Na našim programima repriziraju mnoge bezvezne filmove (npr. glup i gluplji su toliko puta reprizirali da smo već totalno zaglupili), umjesto da potraže te stare kvalitetne filmove i ponovo nam ih prilkažu. Mlađe generacije nemaju pojma kako su bili odlični neki stari filmovi.
    Pozdrav iz smrznutog grada na jugu. :-))

    avatar

    16.10.2009. (00:20)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...