Komentari

tesari.blog.hr

Dodaj komentar (23)

Marketing


  • pametni zub

    treba to prepustiti lopti

    avatar

    26.08.2009. (08:07)    -   -   -   -  

  • nodus

    transformeri su zanimljivi sebi,
    jednovolumene odgovarajućeg i nepromjenjenog volumena vole drugi,
    kažu da je kvaka u sigurnosti, a i registracija je skuplja,
    redovi za papire su navodno beskrajni pa su uglavnom neregistrirani,
    najbolje im je u noćima punog mjeseca ispuhivati karburatore izbjegavajući A1,
    putanja je ionako zacrtana prvim zamahom ili okretom ključa,
    iako transformerska struka tvrdi da je moguće fintom mijenjati putanju i dok je u tijeku

    avatar

    26.08.2009. (09:04)    -   -   -   -  

  • tessa k od tesara

    navigacija mi je očajna
    možda i jer kad čujem "A1" prvo pomislim na format papira u ploteru,
    pa tek onda na vijadukte i tunele.
    struka nas nekad zavede
    ali imam tu neku fintu kako joj doskočiti...

    avatar

    26.08.2009. (09:15)    -   -   -   -  

  • DerzaFanistori

    Ajmo popit kafu skupa ovaj tjedan?

    avatar

    26.08.2009. (11:16)    -   -   -   -  

  • Lund

    Nevolja zadrtih jednovolumena je da se neprekidno mijenjaju htjeli si to priznati ili ne, a prokletstvo oduševljenih transformera je pak da su ipak to uvijek oni isti.

    avatar

    26.08.2009. (15:15)    -   -   -   -  

  • Dakini

    život je lopta.

    avatar

    27.08.2009. (00:01)    -   -   -   -  

  • propheta nemo

    Normalno je lokalni fenomen. :
    *Tok misli, programska linija, linija što slijedi prste po tipkovnici, ... :?
    Tko ne radi, griješi više. :D

    avatar

    27.08.2009. (00:21)    -   -   -   -  

  • Marekojajesretna

    Tako treba, košarka je bolja od nogometa. Treba biti igrana.

    avatar

    27.08.2009. (10:09)    -   -   -   -  

  • propheta nemo

    *Zašto banaliziranje?
    Nisam aludirao na nekakva izračunavanja "sudbine", već na puno manje raspone, kao što je predviđanje reakcija. Jedna od opcija je postaviti ljude na sigurnu udaljenost i baviti se idejama. Za to treba prilično dobro znati kako distancu održavati. Eksperimentiranje s time pak nosi solidan rizik od demoniziranja. ;
    Inače ogromna empirija opet vodi do računanja, samo što to onda mozak izvodi sam, a van izbacuje samo sugestije.

    avatar

    27.08.2009. (23:14)    -   -   -   -  

  • nodus

    isčitanoj frivolnosti pomoći nema,
    nema razloga zamjerati na riječima koje nisu ni izgovorene

    avatar

    27.08.2009. (23:15)    -   -   -   -  

  • tessa k od tesara

    ja najvolim postaviti ljude na sigurnu bliskost, a i dok se bavim idejama
    ne ispuštam iz glave da je Platon bio gay

    više od ideja volim ljude...
    a ljude s idejama...njih volim neobuzdano i najviše

    avatar

    28.08.2009. (06:50)    -   -   -   -  

  • nodus

    slažem se s nemom, održavanje distance teško je i u tunelima
    ili te ponese gas pa se naljepiš na nečiju guzicu,
    ili drugog ponese pa je za čas na tvojoj,
    s idejama bez ljudi bilo bi najlakše,
    ali k vragu i takva empirija kojoj se može izračunati rezultat

    avatar

    28.08.2009. (10:15)    -   -   -   -  

  • tessa k od tesara

    ja sam nažalost smrtno zaljubljena u ljude
    s idejama koketiram, preljubljujem, odbacujem ih, iskorištavam, ugrađujem, rovovski ih branim, strasno konzumiram...

    ali prije ili poslije sve se moje iskustvo svede na to
    da su mi
    možda jer ne biram "bilo bi najlakše"
    ljudi fatalni

    avatar

    28.08.2009. (10:25)    -   -   -   -  

  • nodus

    ako se nećemo prepustiti čistoj filozofiji zar ima uopće ideja bez ljudi,
    samo ideje su dugovječnije od ljudi, mogu se prežvakavati i soka uvijek ima,
    čovjeka makneš na stranu i objeduješ ideju, sam s drugim ili trećim čovjekom,
    ideje mogu biti jedino fatalistične, a samo ljudi fatalni,
    jedino zajedničko ljudima i idejama je mentalni i pravi promiskuitet,
    ali i tu razlike ima, ideje se daju svima, a ljudi samo nekima

    avatar

    28.08.2009. (11:15)    -   -   -   -  

  • rahatli

    i ja sam smrtno zaljubljena u ljude. i u mogućnosti.

    avatar

    28.08.2009. (11:52)    -   -   -   -  

  • tessa k od tesara

    nda...koliko god se moja slova činila bolećivim
    ja u stvari kronično bolujem od ushićenja..

    avatar

    28.08.2009. (12:47)    -   -   -   -  

  • nodus

    slova su za sviju,
    i ja imam isti problem,
    prečesto

    avatar

    28.08.2009. (18:59)    -   -   -   -  

  • tessa k od tesara

    moj zanos je najlakše kupiti riječima
    i otjerati...
    pa je stoga pretpostavljam od jeftine vrste

    avatar

    28.08.2009. (20:11)    -   -   -   -  

  • propheta nemo

    *Hm, ljudoljubkinja. Pozdrav od ambivalentnog lika. :D
    Nijesam čuo za oni trač o Platonu. Kao što ni ne znam što s njime. :

    avatar

    28.08.2009. (21:02)    -   -   -   -  

  • propheta nemo

    *Riječ besprizornost mi nikad nije bila posve jasna.
    Nije toliko u sličnosti (koja se svodi na strukturu teksta), koliko u tome što pitanje postavim jednom, a odgovori mi drugo.
    Hoćeš radije avatar nego pojavu? :
    Ljudi su iza teksta i mogu rabiti svakakve maske. K tomu često ni ne znaju kako točne maske izgledaju s druge strane, jer ih grade iznutra. :

    avatar

    28.08.2009. (21:35)    -   -   -   -  

  • tessa k od tesara

    ja obično ne odgovaram ni na pitanja meni postavljena, kamoli tuđa
    ...
    no istina... nabolja stvar koju čovjek može učiniti s pitanjem o njemu
    je proslijediti ga dalje...
    rezultat je vjerodostojniji

    avatar

    28.08.2009. (21:44)    -   -   -   -  

  • nodus

    i moj......

    avatar

    28.08.2009. (23:09)    -   -   -   -  

  • alexx

    ne mora baš sve biti birokratski uređeno, pa ni boravak podstanarki u glavi. ja ih volim tako u poluilegali. nepripitomljene.

    avatar

    29.08.2009. (21:22)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...