Komentari

bluesrider.blog.hr

Dodaj komentar (18)

Marketing


  • Somi

    a šta je sa numi festom ???

    avatar

    25.08.2009. (13:12)    -   -   -   -  

  • Igor

    Kak sta je? Na numi festu sviramo u petak i u subotu u tarkus. Numi 28 petak, tarkus 29 subota

    avatar

    25.08.2009. (13:19)    -   -   -   -  

  • Šomi

    najgori koncert ikaddd!!!!!!!!!!!!!!soptije nemate pojma,ivančiuć svira bubnjeve ko ja jednom rukom a marko gitaru ko ja nogom XDDD...naravno da se šalim :D.......ovo je bio koncert na razini jednog pofesionalnog demo benda...iako ste samo stajali digliste toliku atmosfer veću nego oni punkeri.Svirka je bila bez greške,nivo zajebancije na vrhuncu...ona puknuta žica samo je još više digla atmosferu u publici...napetost je rasla do samog kraja što se vidilo po mom plesanju.Ako ja plešem to znači da koncert i izvedba mora bit stvarno vrhunska...jednostavno nemam komentara..napio sam se,izludiro i nauživo u onih par trenutaka pjevanja na pozornici....napravite to svaki put i uspjeh vam je zajamčen.....imate jednog vjernog fana :D BLUES RIDER !!!!!!!!!!!!!!!!!! ROCK ONNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!! vidimo se idući petak

    avatar

    30.08.2009. (01:36)    -   -   -   -  

  • Igor

    Da se zna meni je Igoru Soptiji pukla e zica na bassu najdeblja haha, koji sam ja lik, uspio sam pokrit mislim da se nije osjetilo.

    avatar

    30.08.2009. (02:09)    -   -   -   -  

  • Šomi

    uspio si definitivno ja nisam niskužio dok ti brat na kraju nije rek XD

    avatar

    30.08.2009. (11:25)    -   -   -   -  

  • Aljbert

    dečki numi je bio jeben, a ni ovo nije bilo nista losije zao mi je samo sto nema uvijek ljudi u tarkusus kao sto ih je bilo na numiu... zakljucak: jebenica svaka cast za svirku , svaki put me sve vise iznenadite

    avatar

    30.08.2009. (12:10)    -   -   -   -  

  • Zoran

    Bilo je dobro, djevojke su se zabavile, to je najbitnije. :)

    avatar

    30.08.2009. (15:14)    -   -   -   -  

  • Šomi

    I ja skupa sa njima :D..............

    avatar

    30.08.2009. (16:02)    -   -   -   -  

  • Šomi

    I da ako ćete svirat idući petak čeka vas jedno iznenađenje :D

    avatar

    30.08.2009. (16:04)    -   -   -   -  

  • Jedna kretenčina

    Imate i drugog vjernog obožavatelja!!
    Bilo je predobro!
    Ako u petak opet svirate...tamo sam sigurno... ROCK ON!

    avatar

    30.08.2009. (16:42)    -   -   -   -  

  • Bene

    I u petak očekujem još jednu svirku koja pršti od pozitivne energije i za kojom svi žudimo..the whorehouse blues =D
    P.S. nadam se da ste nešto novo naučili..e i imam jednu pjesmu za vas..

    avatar

    03.09.2009. (18:22)    -   -   -   -  

  • Bene

    Ništa,za vjernu ekipu (publiku) koja čita: Najavljujem da danas u pol 9 će se otvori mali rock koncertić koji održavaju Capricorni iz Ivanić grada i ofc Bluz Rajderi (koji su već nadaleko poznati). Dođite nam u što većem broju i želimo vam dobru zabavu..i jedna stvar..dignimo danas što pozitivniju vibru!

    avatar

    05.09.2009. (16:36)    -   -   -   -  

  • Bene

    Ništa,za vjernu ekipu (publiku) koja čita: Najavljujem da danas u pol 9 će se otvori mali rock koncertić koji održavaju Capricorni iz Ivanić grada i ofc Bluz Rajderi (koji su već nadaleko poznati). Dođite nam u što većem broju i želimo vam dobru zabavu..i jedna stvar..dignimo danas što pozitivniju vibru

    avatar

    05.09.2009. (16:36)    -   -   -   -  

  • Bene

    Ništa,za vjernu ekipu (publiku) koja čita: Najavljujem da danas u pol 9 će se otvori mali rock koncertić koji održavaju Capricorni iz Ivanić grada i ofc Bluz Rajderi (koji su već nadaleko poznati). Dođite nam u što većem broju i želimo vam dobru zabavu..i jedna stvar..dignimo danas što pozitivniju vibru

    avatar

    05.09.2009. (16:36)    -   -   -   -  

  • doris :)

    ma bili ste prezakon, i ima da naučite za mene i ivonu onu pjesmu kad sam bio mlad od riblje čorbe i bit ćete još bolji...
    bravo dečki :P

    avatar

    06.09.2009. (22:41)    -   -   -   -  

  • ivona

    omg doris. xD

    avatar

    22.09.2009. (09:58)    -   -   -   -  

  • God_smacked_me_hard

    kad ce sljedeci koncert da cujemo malo jebene glazbe u jos jebenijoj izvedbi

    avatar

    23.09.2009. (22:42)    -   -   -   -  

  • igor

    26.9.2009 Subota Blues Rider

    avatar

    24.09.2009. (22:21)    -   -   -   -  

  • God_smacked_me_hard

    nema posta za ono jučer pa ću stavit komentar tu... JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEBENO... nemam riječi neznam kako je vamna bilo, ali meni je bilo godlike... svaka cast

    avatar

    27.09.2009. (12:11)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...