Komentari

minervariranje.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Return of ALTEREGO

    da da točno tako! IDI IDI i danas na kocnert tko zna kada ćeš opet a za danas se i svašta srpema na prvoj pjesmi njima za iznenađenje - karte se fakat prodaju u bescijenjenje.

    avatar

    10.08.2009. (14:53)    -   -   -   -  

  • bedasta curica

    i meni je bed kaj ne mogu danas opet...
    kao što sam kod sebe napisala; to nije bio koncert - to je bio SPEKTAKL...
    još sam pod dojmovima...

    avatar

    10.08.2009. (14:57)    -   -   -   -  

  • zgdnevnik

    Mene nagovaraju da odemo do nekog birca u Maximiru ili borongaju slušat izvana :)

    avatar

    10.08.2009. (17:43)    -   -   -   -  

  • misty

    kako imam maih zdravstvenih problema, ne smijem otići na koncert. drago mi je da si se zabavila, znam da U2 zna napravit dobar spektakl...stvoreni su za to. ;)

    avatar

    10.08.2009. (19:13)    -   -   -   -  

  • kako se mijenja nickname

    Zabavila si se?
    (Mora da jesi, nema tko nije, bar malo)

    avatar

    12.08.2009. (19:42)    -   -   -   -  

  • Teeja

    koliko god obozavam i klanjam se peppersima, imas pravo, koncerti su im lagano za k****

    mislim da mi je U2 broj jedan sta se tice koncerata, kontakta s publikom, pozornice i svega!

    avatar

    13.08.2009. (14:03)    -   -   -   -  

  • anspik.

    meni je tako drago da su uspjeli napuniti Maksimir dva puta. ono, in your face Thompson :D

    avatar

    13.08.2009. (23:48)    -   -   -   -  

  • Cranberrie

    sve si rekla :)
    mene samo iznervirali wc-i :(

    avatar

    16.08.2009. (22:29)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...