Komentari

prijateljshalom.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • Hrvoje

    Hehe, prvi.

    Osobno mislim da post nije predugačak (vjerojatno jer sam s temom upoznat, stoga će me zanimati impresije drugih), te ne moram ti govoriti da je kvalitetan - toliko i sam svojom do sada razvijenom samokritičnošću možeš procijeniti.

    Zanima me hoće li itko imati hrabrosti i strpljenja pročitati ovo do kraja prije nego prokomentira post, s jedne ili druge strane.

    Do tada,
    stay cool.

    avatar

    31.07.2009. (10:09)    -   -   -   -  

  • Cunjo

    Čim sam vidio broj 1 dolje kod komentara pomislio sam:,, To je sigurno Hrvoje.''. Hvala na pohvali kvalitete. Baš i mene zanima hoće li biti komentara...

    avatar

    31.07.2009. (20:32)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    Hm-hm-hm...

    Još uvijek prostranstva razgovora šute prazninom odveć velikom...

    No, dobro, pretpostavljam da je potrebno više vremena.

    avatar

    01.08.2009. (15:17)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    Ljudima se ovo zbilja ne da čitati, čini se.

    Woe to you, sloath, for thou are the most vile of all sins!

    .. malo oduška u šekspirijanskom stilu ;)

    avatar

    13.08.2009. (20:07)    -   -   -   -  

  • Cunjo

    loše...stvarno loše...ali broj posjeta se povećava...no ne i komentar...

    avatar

    16.08.2009. (23:31)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    Vrijeme za novi post, mislim.

    Eh, zaista sam mislio kako će biti puno više komentara na ovaj post.

    avatar

    10.09.2009. (20:34)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    Hej, imam jedan prijedlog za tebe, vezan uz sljedeće postove, no nadam se da ću ti moći uživo sve objasniti. Ostavljam ovaj komentar za slučaj da pogledaš na blog prije nego se vidimo na misi ili već gdje ne. Ako bi htio, imam neke tekstove koje bi možda htio objaviti - prije nego što otiđem.

    avatar

    13.09.2009. (00:03)    -   -   -   -  

  • Cunjo

    može...

    avatar

    17.09.2009. (08:21)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    Usput, ovo je odlična stvar.

    avatar

    17.09.2009. (10:00)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    Usput, pt. 2:

    Naišao na ove tipove - klasificiraju se kao kršćanski alternativni metal/post-grunge. Čine se poprilično dobrima.

    Heh, primjeti sličnost pjevača i Ryan Clarka ;)

    avatar

    17.09.2009. (10:10)    -   -   -   -  

  • gugutka

    http://www.miss-interneta.hr/component/option,com_hwdvideoshare/Itemid,11/ lang,hr/task,viewvideo/video_id,2/

    ej nije li ona isto nekad pjevala u Shalomu ?
    pozdrav svima i
    mir svima

    avatar

    23.09.2009. (21:58)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    Konichiwa, Cunjo.

    Žao mi je što u ovih posljednjih nekoliko dana nisam stigao se oprostiti uživo, no evo, barem ovako. Uglavnom, sutra ujutro odlazim u novicijat, a mobitel i komp ostaju kod kuće. Vjerujem, ipak, kako ću imati pristup mailu putem zajedničkih računala.

    Ostani dobro i budi blagoslovljen u svim svojim naporima.

    Želim ti također mudrosti u razlučivanju svoga životnog puta. Riječima pompozne filozofije: ostvari maksimalni potencijal u bilo kojem mogućem svijetu ;)

    Pomoli se, molim te, također tu i tamo za moje zvanje.

    Mir u Kristu Kralju,

    Hrvoje

    avatar

    25.09.2009. (11:05)    -   -   -   -  

  • Cunjo

    Hvala Hrvoje.

    I meni je žao što se nismo mogli uživo oprostiti. Molit ću za tebe i tvoje zvanje. Moli i ti tamo za mene.

    Počet ću objavljivati one postove o abortusu svaki tjedan po jedan.

    Želim ti svako dobro, obilje Božjeg blagoslova i naravno

    Mir u Kristu Kralju.

    Za gugutku. Znam da je Gianna iz Županje. Moguće da je pjevala u shalomu no tek u samim začecima zbora, prije 10 godina.

    avatar

    01.10.2009. (08:44)    -   -   -   -  

  • mindless automata

    UZAS!
    SANJAM DAN KADA CE SVO I SVE ZLO NA SVIJETU NESTATI!
    HOCU RECI, SANJAM SVIJET BEZ RELIGIJA!

    avatar

    23.11.2009. (02:40)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...