Komentari

minervariranje.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • gospon profesor

    Hvala na preporukama. Ne znam jesi li primijetila, i ja sam nedavno preporučio briljantan roman, Otkrivanje nebesa. Pozdrav!

    avatar

    09.07.2009. (10:26)    -   -   -   -  

  • makedo

    volim tvoje preporuke :) i knjiga i glazbe. knjigu bilježim na wishlist, a glazbu idem već sad tražit.
    btw, na kraju sam Čuvarice imam još nekih 20tak stranica. Knjiga je potresna...ne znaš čiju bi stranu odbrao...trebat će mi nešto chiklitasto nakon ovoga, hitno :)
    p.s. preselila sam blog. sad sam tu makedo

    avatar

    09.07.2009. (12:55)    -   -   -   -  

  • ariadna

    izgleda zanimljivo, hvala na preporuci

    avatar

    09.07.2009. (15:29)    -   -   -   -  

  • *****

    Još jedna knjiga za moj (pre)dugačak popis. Ali s ovim si me uvodom toliko zainteresirala pa će sigurno biti među sljedećim pročitanima. Hvala za uvijek odlične prijedloge. :)

    avatar

    09.07.2009. (17:25)    -   -   -   -  

  • Bugenvilija

    Lijepo sam poslušala :))
    Muzika mi se sviđa, a za knjigu ću vidjeti...

    avatar

    09.07.2009. (23:29)    -   -   -   -  

  • Pepa Pig. :)

    Lijepi blog!!! :)

    avatar

    10.07.2009. (10:59)    -   -   -   -  

  • nitko važan

    Dear Minerva! Vodoriga je već pročitana-slični dojmovi...tako da mi ostaje glazba...inače,znam da me nitko ne pita,al' mislim da ću ja ljeto provesti družeći se s mlakim pivom i Standard čipsom,(najjeftiniji definitvno),deprimirano zureći u prazno...pozdrav...

    avatar

    11.07.2009. (13:18)    -   -   -   -  

  • DsK

    vodorigu sam citala pred par mjeseci i odlicna mi je, ali mi fali jedan vazan dio. ona je njemu ispricala cijelu pricu od upoznavanja do, jelte, kraja. ali sto se dogodilo izmedju srednjeg vijeka i susreta u bolnici? nisam shvatila jesu li se reinkarnirali ili je ona zivjela cijelo to vrijeme (?), ili je mozda neka treca opcija? to mi je mozda mali minus. osim ako je objasnjeno, ali sam ja plavusa pa mi je promaklo :D ali prica je prekrasna, pogotovo oni dijelovi kad ona radi.

    u federica (a onda valjda i u nataliu, jer je zenski glas u pjesmi) sam se zaljubila kad sam na jednom putumayo albumu cula Esta noche. to mi je jos uvijek jedna od najdrazih ljetnih laganica :) al dosad nisam ni znala da je to on, prosvijetlila si me :D

    avatar

    11.07.2009. (13:46)    -   -   -   -  

  • otrovna

    znaš što ću ovog ljeta? Ništa. Apsolutno ništa. I to me veseli neizmjerno.

    avatar

    15.07.2009. (20:43)    -   -   -   -  

  • ninocka

    hej,Minerva, si citala Davida McWilliamsa?

    avatar

    17.07.2009. (01:13)    -   -   -   -  

  • Johnny

    Knjiga već sada zvuči primamljivo. ^^

    avatar

    22.07.2009. (22:47)    -   -   -   -  

  • indian woman

    ...svojevremeno si napisala "Aha, brojim dane kad ces se vratiti, jer rijetki su oni koji za svagda napuste ove prostore, hohoho. :)".... nez nam još da li je ovo impulzivan čin... ili povratak... anyway, good to see you here...

    avatar

    01.08.2009. (01:06)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...