Komentari

zivotnemudrostigluposti.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • Koraljka

    A ja pak mislim da me od djetinjstva učilo i naučilo tomu napisanom.
    Ne znam i neći biti nikakva osin nasmiješena, zadovoljna i svoja :)

    avatar

    26.06.2009. (22:46)    -   -   -   -  

  • *zvjezdica*

    Dio o sreći je prekrasan.
    Ostavljam osmjeh
    =)

    avatar

    27.06.2009. (14:25)    -   -   -   -  

  • melani

    tako je, odlično! samo pozitiva

    avatar

    27.06.2009. (15:23)    -   -   -   -  

  • ~ Unknown Error

    ahOi.
    prfi put sam ovdje.
    sviĐa mi se gbLo (:
    imaš smisla za tako nešto..
    kad čitam malo ove rečenice u boxu,
    posteve..prekrasno nešto.
    sviĐa mi se ovai pOust. da,tako je.
    treba ipak u životu biti optimista i na sve gledati
    sa smiješkOm.dobro ne baš sve aLi neke stvari.
    hvala ti na cOmmsu btw.
    javi kad bude novi post, ok?
    nadam se da se čitamo.
    mwa*

    avatar

    27.06.2009. (17:02)    -   -   -   -  

  • Zauzeti

    svaka čast :)

    avatar

    28.06.2009. (07:42)    -   -   -   -  

  • Kapljice Ljubavi

    Hvala na posjeti! Bozji blagoslov ti zelim! Navrati opet. :-)

    avatar

    28.06.2009. (14:44)    -   -   -   -  

  • jekatisine

    moja vjera u Boga se izgubila negdje...
    sad... vjerujem u trenutak i mogućnost da u njemu budem najbolje što mogu biti.
    ne postoje greške, to sam htjela reći. kao ni pravi putevi.

    avatar

    28.06.2009. (15:39)    -   -   -   -  

  • Magdalena

    na mom blogu imaš moj mail...
    ...javi mi se ...
    pozdrav i blagoslov!

    avatar

    30.06.2009. (07:37)    -   -   -   -  

  • JADRANKA2612

    Priča se da vel.Zlatko Sudac dolazi kod nas u Slav.Bror uskoro pa ti javim.Pozdrav

    avatar

    30.06.2009. (07:57)    -   -   -   -  

  • osmijeh....

    pozdrav od mene :-)

    avatar

    01.07.2009. (14:51)    -   -   -   -  

  • potraga za srecom

    ej curo, jako mi je drago što si naišla na moj blog, a još više mi je drago što ti se svidia njegov sadržaj, te ako su ti neke rečenice probudile radost i pokrenule te.baš kao što je mene pokrenula jedna rečenica iz ovog tvog posta koja glasi:"Odsada ću svaki zadatak koji se nađe preda mnom, bez obzira na to koliko bio običan, težak, dosadan...obaviti najbolje što mogu." to je najbolja odluka koju možemo donijeti kada posumnjamo u svoje sposobnosti i poželimo odustati. ..u vezi knjige "The secret": pročitala san ju i milijun puta pogledala film, oduševljava me ta knjiga. toliko je pozitivne energije u njoj i ohrabrujućih ideja.trudim se primijeniti ih u životu, ali ih često zaboravljam..teško je to, ali zato se svako malo prisjećam. baš virujen u to o čemu knjiga govori.isto tako san pročitala par knjiga od Paula Coelha, a najdraža mi je njegova "Jedanaest minuta".previše cijenim tog pisca i u nijednoj knjizi nisan osjetila da je on to što tvrdi taj svećenik. jooj, i ti si iz Našeg voljenog Šibenika.. tako mi je drago..

    avatar

    03.07.2009. (00:32)    -   -   -   -  

  • ljubav

    Jutros sam ustala zadovoljna!!!!!!! Danas mi je rodjendan i sretna sam! Kako je lepo kada pogledas iza sebe i shvatis da si toliko toga uradio da samo jedan korak daleko od svog cilja! Hodam ulicom i trazim nekog slicnog meni jednog sanjara idealistu nekoga ko se kao ja smesi ljudima na ulici prirodi... I zadovoljna sam! Znam da je tu negde !! Da ja radim sa decom sa posebnim potrebama i gledajuci njih shvatam koliko smo mi u stvari sretni i koliko mozemo da uradimo za sebe! Radost je kada se ujutru probudim i shvatim da je ovaj dan drugaciji da danas necu raditi ono sto sam juce! Radost je kada cujem svoju omiljenu pesmu kada u tisini svoje sobe citam omiljenu knjigu koju znam napamet ali je opet citam i uvek je drugaciji dozivljaj!!Sreca je u nama samo je treba naci ljubav nosimo u sebi i samo je treba osloboditi i bez straha se prepustiti!!!!! Sve u svemu covek sam bira kako i sta dalje!!!!! Proslost se ne moze promeniti! Treba ulepsati sadasnjost da bi uzivali u buducnosti!!! Ja sam danas sretna pronasla sam srecu u sebi! I dalje hodam ulicama lagano jer znam da uvek dobijamo ono sto zelimo! Trazim mog sanjara koji veruje u cuda koji sanja daleke vrhove neke daleke gradove malu kucicu tamo negde daleko od pogleda drugih gde smo nas dvoje u svom carstvu!!! I svaki dan nam je ljubav pesma svaki dan je nesto novo i lepse !!!! Osecam miris mora njegove usne koje traze moje dok me miluje svojim toplim ocima koje sijaju! Dok stojim i gledam pucinu i tople zrake sunca koje se presijavaju na povrsini plavo nebo koje nesebicno pruza svu svoju lepotu i raskos osecam njegove ruke na svom telu i topli sapat usne koje miluju.... Lagano sve nestaje ostajemo samo mi pred velicanstvom prirode i nasa ljubav....

    avatar

    11.10.2009. (16:52)    -   -   -   -  

  • životne mudrosti i gluposti

    Sretan rođendan sa zakašnjenjem!! Tek sam danas skužila ove naknadne komentare. Slažem se s tobom. Sreća i ljubav su u nama, čovjek sam bira svoj put....nažalost sam ponekad i skrene s puta. Treba u svakom trenutku života biti osviješten a to je ponekad preteško. Čovjek ponekad ne želi neke stvari vidjeti pa bježi od sebe.
    I ja čekam svog sanjara........ah.........ovaj tekst kao da sam ja pisala. Imaš li možda svoj blog??
    Ako nemaš onda napravi. Pozz od mene!!!

    avatar

    19.10.2009. (19:38)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...