Komentari

1000mora-daleko.blog.hr

Dodaj komentar (106)

Marketing


  • **FOREVER TOGETHER...

    prva!!!!!! jako te volimo ali nećemo tražiti nikakvu pjesmu po blogu jer nam se jednostavno ne da... i to je jedna vrsta ljubavi......

    avatar

    15.06.2009. (18:14)    -   -   -   -  

  • 1000 mora daleko...

    Nadam se da me čita jedna osoba koja se potpisivala kao
    Totgeliebt... DDDDD:

    avatar

    15.06.2009. (18:15)    -   -   -   -  

  • LuDaChA s MaRsA

    ejj!

    avatar

    15.06.2009. (19:57)    -   -   -   -  

  • LuDaChA s MaRsA

    ajme, stvarno mi se ne da tražit tu pjesmu, no možda budem
    nikad ne znaš sa mnom
    wau, prošao si s 5!!!!!!! čestitam!!!!!!!!!!
    baš mi je drago zbog tebe!!!
    a sad na mrežu
    ja sam krepavala od smijeha i onda, a sad padam sa stolca...xD
    koji lik, ja ne bi imala petlje da to obučem...xD
    je li na onoj slici (iznad koje si napisao da je lijep) Bill?
    ok, neću se miješat
    idem sad tražit pjesmu....ili ne!
    bye!

    avatar

    15.06.2009. (20:00)    -   -   -   -  

  • real_wild_child

    jedan od razloga zasto su mi toliko dragi je upravo taj sto doniraju, ne samo novac, nego i svoje vrijeme, stalo im je =)

    hey nesto sam te vec i prije htjela pitati, nemoj se uvrijediti, nije kritika samo znatizelja xD

    da li ti namjerno ovako postas fotografije, u punoj velicini ili nisi skontao thumbnails?

    nije vazno, samo me zanima xD

    avatar

    15.06.2009. (20:30)    -   -   -   -  

  • 1000 mora daleko...

    za real_wild_child :

    xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Ajoj, kako sam se sad ismejao... xD
    Jesam ja smotan, ali toliko nisam...
    Namerno ovako stavljam fotografije, iako nekada deluje neizgledno,
    ali užasno me nervira kad dođem na nečiji blog i moram svaku sliku da uvećavam...
    Ne znam jesi li na to mislila...
    Ako nisi slobodno pitaj i odgovoriću ti...

    P.S. Jako mi je drago što si ostavila komentar...
    Uvek me obraduju anonimci...

    avatar

    15.06.2009. (20:52)    -   -   -   -  

  • Nina

    aaaa neeee.. =(((
    znam da ti ne voliš kad ja kopiram, ALI
    sad ne mogu spremiti pričuu... =(((
    šmrcc šmrcc....

    BRAVO... čestitam na 4.5
    uff.. di sam ja od togaa... hahahaha
    trebam se potruidt.. makar mi se neće dat sljedeće godine sigurno..ahh

    avatar

    15.06.2009. (21:36)    -   -   -   -  

  • Nina

    ja sma tak sretna zbog njih i zbog njihovoh uspjeha...
    znala sam već prije, ali danas sam posebno shvatila kolko ih zapravo volim i kolko mi znače...
    ONI su ti koji su me izvukli iz stvarno veeelike depresije... u kojoj sam bila malo manje od tjedan dana... uff... briem da to samo oni mogu..hehe ;D

    avatar

    15.06.2009. (21:38)    -   -   -   -  

  • Nina

    i tak mi je drago vidjet ih kak se smiju i kad su sretni zato jer sma onda ja još sretnija od njih....
    a najbolji mi je smješak onaj Billov na mom posterćiću iz VMA.. s nagradom.. iskreni... i onaj kad je Bill bio još mali mali sa Star Search-a... =)))

    avatar

    15.06.2009. (21:40)    -   -   -   -  

  • Nina

    joojj... ona slika.. Bill.... OMG.. ona ti je "lep" hahahahahaha
    izgleda ko stari deda....i ikao da je sjed...xDD
    obrve...omg... a jadan...hahaha... a bit će bolje..;D

    avatar

    15.06.2009. (21:42)    -   -   -   -  

  • Nina

    joj slažem se za ovu mrežu.... niti meni se ne sviđa

    avatar

    15.06.2009. (21:44)    -   -   -   -  

  • Nina

    donirali su 300 000 eura za djecu... ajme...
    stvarno volim kad su tak dobri... ko i ja...xDD
    ja svakom na cesti tko prosi dam nekaj... jednom sam jednoj bakici dala 20 kuna... i onda mi je rekla ž: 'bog te blagoslovio'.... a ja sva... weee... jao... kak se ja lijepo nakon toga osjećam.... ;DDD

    avatar

    15.06.2009. (21:46)    -   -   -   -  

  • Nina

    etoo.. sve sma iskomentirala... ;DDD
    pusaaa..
    bye

    avatar

    15.06.2009. (21:47)    -   -   -   -  

  • totgeliebt

    aa sta si zabrinut da te necitam...znas da obozavam tvoj blog i rekla sam da cu te citati...drago mi je da me se sjecas..cestitam na 4.5...i meni je tah prosjek...ona billova mreza me iritira uzasnooo...heheh...vidim da se svi slazu samnom...a sto se tice njihovih donacija za humanitarne svrhe samo neka nastave tako...svaka im cast

    avatar

    15.06.2009. (22:58)    -   -   -   -  

  • 1000 mora daleko...

    za Totgeliebt

    Ne mogu ti opisati koliko sam srecan sto si komentarisala, nisam ni sumnjao, samo sam hteo da naglasim...
    Jako mi je zao sto vise ne pises... Je l planiras opet poceti sa pisanjem na jesen?
    Ako ne mogu li dobiti tvoju pricu u celosti da procitam...
    Ne ljutim se ako ne moze....
    Bas ti hvala sto si kommala, ulepsala si mi dan...
    tj noc....

    avatar

    15.06.2009. (23:05)    -   -   -   -  

  • mala-kaulitzka

    eyy........iks de!! supp post i slike.....

    avatar

    15.06.2009. (23:27)    -   -   -   -  

  • totgeliebt

    a bas mi je drago da i ja uspijevam nekom da uljepsam dan
    :D:D
    a za pricu nezz...stvarno ne mogu nista da ti obecam...
    ako budem imala vremena sigurno cu nastaviti da ju pisem...
    ako ne potrudit cu se pronaci neki nacin da svi budemo zadovoljni...
    btw.cekam novi post...
    hehe

    avatar

    15.06.2009. (23:45)    -   -   -   -  

  • 4gotten

    wenn nichts mehr geht.

    i...

    ich bin nicht ich.

    xD meni su te 2 najbolje,
    pa valjda sam pogodila :D

    avatar

    15.06.2009. (23:57)    -   -   -   -  

  • 4gotten

    što se tiče one... one... mrežice.
    da, groznoe. al ajd, nie tak strašno.

    avatar

    16.06.2009. (00:00)    -   -   -   -  

  • 4gotten

    a ona poza....
    hahhahahhaahahhahaahahhahahahhahhahahhahahhahhahahahhahaha.
    svaki put se potrgam kad tu sliku vidim...

    avatar

    16.06.2009. (00:00)    -   -   -   -  

  • 4gotten

    i kakva mue ono narukvica na 5. slici
    ispod one gdje je ta poza...
    ona neka drvena narukvica...groozno xD

    avatar

    16.06.2009. (00:02)    -   -   -   -  

  • 4gotten

    i da, čestitam još jednom... =)

    avatar

    16.06.2009. (00:03)    -   -   -   -  

  • 4gotten

    p.s. tad mie bill bio naaajslađii u to vrieme.
    kad nie pretjerao s frizurom.

    avatar

    16.06.2009. (00:03)    -   -   -   -  

  • Zabrane su zabranjene

    eeej... Hmmm...Vulinka ti je milena...Isto obozava TH....

    avatar

    16.06.2009. (11:17)    -   -   -   -  

  • Zabrane su zabranjene

    e, super sto si se extra proveo na zukci...onoj prvoj! a ova druga smor..xexex...jbg... xD

    avatar

    16.06.2009. (11:18)    -   -   -   -  

učitavam...