Komentari

odlagaliste.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • kachusha

    ja se prijavljum; al sam totalno brez para; pa mi je albanija najjači domet!?

    avatar

    15.06.2009. (13:07)    -   -   -   -  

  • više ne dečko

    Ja bih dao tri (3) opcije:
    1. Turska (jer Natina povratna ide preko Turske)
    2. Rusija (sada je jeftina)
    3. Jordan

    avatar

    15.06.2009. (21:54)    -   -   -   -  

  • odlagaliste

    @kachusha - daj sazidjaj nekome vikendicu na brzinu, ono bez koncepta i promisljanja, te umlati paru
    @vnd - u turskoj sam bila, ali mi je prakticno bas zbog karte i sto od 1.7. ne moram presjedati u beijingu nego direkt shanghai - istanbul, rusija - o da, mogu nac povoljne letove a i dobro bi izgledalo na mapi zemalja koje sam posjetila jer je pk velika;), radije sankt petersburg nego moskva iako bi u moskvi mogla rjesit neki smjestaj, jordan - hmm treba mi bar 15ak sati preko dubaija, a nije ni karta bas dzaba. do teherana je jeftinije:)
    opcija 2 rekla bih i to sp

    avatar

    16.06.2009. (05:34)    -   -   -   -  

  • downunder

    A zasto se ne spustis do KL ili Sg? Nije bas pola puta ali je do ovdje:)

    avatar

    18.06.2009. (09:07)    -   -   -   -  

  • odlagaliste

    @downunder...bila sam u KL i okolici, a u S mi nekako nije....bilo bi me strah da ne zavrsim u zatvor ako kihnem na ulici...e da mi je para i vremena pa da se spustim doljeispod:))

    avatar

    19.06.2009. (03:24)    -   -   -   -  

  • uskrsli pklatovi

    eo ja ti poslo odgovor na gmail, a stoka i njega blokirala.
    ne otvara li ni uvas (ja otvorio preko proxija), mos se javit na ivanjakovlic@yahoo.com

    avatar

    25.06.2009. (10:07)    -   -   -   -  

  • downunder

    Hej, jel te odnio tajfun pa vise ne pises? :)

    avatar

    12.08.2009. (04:15)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...