Komentari

vezenje.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • *

    Hvala draga! Baš si me dirnula!!!
    *Lorna

    avatar

    09.06.2009. (08:51)    -   -   -   -  

  • lelek

    Hvala od srca a pogotovo na lijepim riječima.Ljerka!

    avatar

    09.06.2009. (10:50)    -   -   -   -  

  • srce

    draga blogerice.Mi imamo udrugu ''Hrvatsko srce''koja vrijedno radi na očuvanju naše baštine.Priređujemo izložbe za svaku Cvijetnicu.Željele bismo pozvati u goste neke udruge koje su voljne pokazati svoja umjeća

    avatar

    09.06.2009. (13:20)    -   -   -   -  

  • ecoG

    Draga moja imenjakinjo puno ti hvala na lijepim riječima! I meni je drago da ima ljudi koji mi nisu blizu a po interesima i mišljenjima su mi jako bliski! Drago mi je sa si ti jedana od tih osoba!
    Pozdrav! Goce

    avatar

    09.06.2009. (20:06)    -   -   -   -  

  • romantales

    Želim ti se zahvaliti što si me se sjetila. Uvijek je ugodno primiti komplimente, kada dolaze od kreativne i vrijedne žene poput tebe, zadovoljstvo je još veće.

    Vidjela sam da si bil u posjeti Vitezu, šteta što to Ema s foruma nije znala, sigurno bi joj bilo drago da te vidjela.

    avatar

    09.06.2009. (20:58)    -   -   -   -  

  • sestincanka

    @ Lorna - mali znak pažnje za vrednicu
    @ Lelek - znaš da lijepa riječ sva vrta otvara
    @ ruzmarinka - pucica pa ti znaš da cijenim
    @ srce- znam za Vas, a mislim da smo se i upoznale
    @ Goce- slažem se imenjakinjo, što se tiče interesa, pa imamo i istu vrstu pasa hahaha
    @ Romantales- tvoji radovi i blogovi su uvijek posebni. Obavezno te čitam.Nisam znala da je Ema iz Viteza. Sigurno bih joj se javila, ma kako malo vremena sam imala.

    avatar

    10.06.2009. (07:05)    -   -   -   -  

  • Diana

    Hvala ti puno!!! Tako sam sretna i ponosna sto sam se nasla medju ovim vrijednim drustvom! Uljepsala si mi dan draga! Hvala!

    avatar

    12.06.2009. (08:02)    -   -   -   -  

  • komar

    U zadnje vrijeme baš i nisam nekaj aktivna - oprosti, ali ne slažem se s tobom. Tvoji radovi imaju trajnu vrijednost, te i kad ne radiš ljepota radova traje. Oni govore za tebe

    avatar

    13.06.2009. (23:06)    -   -   -   -  

  • sestincanka

    @ - Diana - drago mi je zbog toga
    @ - Komar - hvala

    avatar

    15.06.2009. (20:58)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...