Komentari

3lj.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • ja

    R.I.P.

    avatar

    02.06.2009. (22:43)    -   -   -   -  

  • gradonačelnik

    Misliš da se nismo dovoljno naplakali nakon izbora?

    avatar

    03.06.2009. (22:02)    -   -   -   -  

  • 3lj.blog.hr - Trilj online

    Taj komentar je bio suvišan

    avatar

    04.06.2009. (13:13)    -   -   -   -  

  • barba

    Krv dajem od 1983.godine.Kad je davanje počelo u Trilju,15 darovatelja bio je veliki uspjeh.Današnja brojka je zaista fantastična.Siguran sam da je svaki darovatelj pristupio isključivo iz humanitarnih razloga.Ja nisam pristupio jer smatram da je ministar zdravstva uvridio sve darovatelje krvi svrstavajući ih u neke razrede zbog ostvarivanja povlastica u novoj zdravstvenoj reformi.U budućnosti krv dajem samo po pozivu iz bolnice.Sve ove godine nisam upoznao čovjeka koji je došao dati krv radi koristi(jedino u JNA radi dva dana dopusta.Ja dva puta.)Drago mi je da se uključuju mladi ljudi.Bravo triljani.

    avatar

    04.06.2009. (22:55)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...