Komentari

djecjinogomet.blog.hr

Dodaj komentar (64)

Marketing


  • oilers

    Tekst o utakmici Zelina-Udarnik. Preneseno sa stranice Udarnika. Radi se o utakmici limaća.

    Mi - Zelina 0-6

    Danas smo nastupili u Zelini u najšarenijem mogućem sastavu. 3 prstića,3 pionira,5 limaća i jedna limaćica. Moram reći da sam jako iznenađen kako su odigrali najmanji. Bez respekta i straha od starijih protivnika. Dok su Fran i Marko rekli da mogu igrati samo na jednoj poziciji Fićo je rekao da nije bitno gdje igra samo da igra,i bio je super u obrani. Što se tiće pionira tu je već druga prića. Već nekoliko utakmica igraju za nas ali nikako to kapitalizirati. Nikakva prevaga se ne događa na terenu pa bi se trebali zapitati. 3 pionira bi trebali sami pobijediti limaće a ne da na terenu prstići idu bolje od pionira. Malo mi je to sve naopako. Danas je nastupila i Nina i to solidno. Posudili smo kopačke i dobro. Prvo poluvreme u obrani a drugo u napadu. Bravo! Na 2-0 smo imali penal ali Bruno puca po sredini gola i golman brani. Golman ispucava loptu,ide kontra i penal za Zelinu. Zabijaju za 3-0 i pa pa.

    avatar

    01.06.2009. (17:45)    -   -   -   -  

  • dobrodošao gost

    Nastavno na gornji post a isto tako copy/paste tekst istog trenera s njegovog bloga od 05.04.2009.

    Odigrati izgubljenu utakmicu
    Jučer smo bili u Vrbovcu. Nismo se uspjeli skupiti i morali smo u pomoć pozvati nekoliko igrača koji ne treniraju s nama (da ne kažem nešto drugo). Prije utakmice standardna procedura,oblačenje,dogovor i izlazak na zagrijavanje. Dolazimo do suca ja i protivnički trener i krene:dobar dan,dobar dan. Trebamo li gledati knjižice ili je sve u redu? Nije u redu jer imam tri igrača koji ne treniraju za mene. I šta ćemo sada. Ništa najbitnije je da se tekma odigra,da nismo dolazili bez veze. Ok,nema problema ali mi potpiši da si utakmicu izgubio. Uzmem zapisnik i potpišem poraz. Koja je poanta. Normalno da nitko ne voli da ga se vara, tako ni protivnički trener koji se osigurao da neće izgubiti. Ja sam potpisao da ne moram izaći pred roditeljie i reći idemo nazad za Goricu jer ne možemo nastupiti a to je sve nastavak na prijašnji post kada neki olako shvaćaju nogometne obveze pa nema dosta klinaca. Moram priznati da su mi te situacije smiješne jer u drugim sustavima gdje sam radio toga nije bilo. Malo više ozbiljnosti,na svim razinama,ne bi škodilo.

    05.04.2009. u 09:17 • 0 Komentara • Print • # • ^

    avatar

    01.06.2009. (21:45)    -   -   -   -  

  • DJEČJI NOGOMET

    Lijepi pozdrav svim posjetiteljima portala, isprike zbog male neažurnosti bloga ali usporedo se radi na portalu novinama i ostalim privatnim stvarima i malo smo u škripcu. Što se tiće gore navedenih stvari stvarno mi je žao da se takve stvari događaju ali to samo oslikava organizaciju klubova u našoj županiji ali i oslikava cjelokupni županijski nogometni savez, sudačku organizaciju te sve ostale osobe i institucije organizacije natjecanja a također mi je žao što jedan trener za kojeg sam imao sliku osobe stvorene za taj posao dozvoljava da njegova stručnost i njegov ponos ruše ljudi iz jednog takvog možemo reći neozbiljnog kluba i kako uopće može raditi u takvoj nezdravoj sredini. Na utakici Udarnik-Jaska također je naš trener i predstavnik tražio provjeru igrača jer je malo ipak čudno da cijela ekipa limača Udarnika tako odudara po veličini i snazi od ostale djece. Na kraju je sve bilo "čisto" ali u razgovorima se dalo naslutiti da ipak na neki nama nepoznati način postoje određene "mutne" radnje u ovom klubu što se sada i ispostavilo.

    avatar

    02.06.2009. (18:35)    -   -   -   -  

  • DJEČJI NOGOMET

    u predzadnjoj rečenici sam krivo naveo radilo se o ekipi prstića Udarnika a ne limača što se tiče utakmice sa Jaskom

    avatar

    02.06.2009. (18:37)    -   -   -   -  

  • oilers

    Način registriranja igrača nema nikakve mogućnosti kontrole. Jedan igrač može lako imati nekoliko ''valjanih'' sportskih iskaznica. Za registraciju je potrebna kopija domovnice i dvije slike. Slika od igrača, koji igra, a domovnica od dečka, koji ima pravo nastupa i problem je rješen.
    Definitivno je vrijeme, da se uvede efikasniji sustav kontrole i registriranja igrača. Za starije uzraste problem je lakše rješiv. Obaveza identifikacije uz osobnu i sportsku iskaznicu prije utakmice, otklonio bi sumnje. Kako isto učiniti i kod djece?

    avatar

    02.06.2009. (20:08)    -   -   -   -  

  • DJEČJI NOGOMET

    Nažalost ovu tvrdnju o športskim iskaznicama i "muljažama" sam i ja čuo, navodno tu prednjače klubovi sa samoborskog i velikogoričkog područja. Ne znam koliko u tim pričama ima istine ali ako su točne to bi trebalo spriječiti...ali pitanje je na koji način?
    Tu i ljudi iz saveza ne mogu učiniti mnogo, jer kod registracije igrača oni dobiju kao što ste kazali slike i domovnicu i kako da oni znaju da su to slike osobe sa domovnice. Problemi u juniorima i kadetima bi se riješili sa identifikacijom osobne iskaznice ali mislim da baš u ovim mlađim kategorijama ima tih radnji jer oni koji to rade znaju da nema mogućnosti provjere a i slike kad se provjeravaju nisu relevantne, jer klinac se registrira u prstićima i knjižicama mu je valjana do pionira, on se tako promijeni da nitko sa sigurnošću ne može tvrditi da je to ta osoba ili da nije za to se to i događa nema pravog sustava kontrole. Ja ne znama na koji način riješiti taj problem, ako netko ima ideju da probamo pokrenuti to pitanje u savezu?

    avatar

    02.06.2009. (21:33)    -   -   -   -  

  • medo

    Da, stvarno na utakmici Udarnik-Jaska su zatražene knjižice prstića od strane gostiju i svaka im čast na tome. Tako bi trebalo biti svaku utakmicu ali od strane službenog osoblja saveza. Sudac bi jednostavno trebao prije početka utakmice ući u svlačionicu i pregledati iskaznice i djecu. Isto tako iskaznice bi se trebale mjenjati češće da djeca ne nose slike u pionirima iz doba kad su bili prstići, mislim da nikakv problem ne bi bio platiti iskaznice svake dvije godine.
    Sljedeće što bih želio navesti je da ne bacate ljagu na NK Udarnik i gosp. Jerbića. Što se tiče njegovog pisanja i njegove ekipe nije želio istaknuti kako oni "muljaju" s klincima (to dokazuje post broj dva), već koji problem ima u klubu jer ne može okupiti 15 klinaca koji bi igrali nogomet. Nadalje, gore spomenuta generacija prstića NK Udarnik-a je ekipa koja zajedno igra nogomet već tri godine i sastavljeni su od godišta '00 i '01! Roditelj sam jednog od tih prstića, bivši sam sportaš koji nikada u svojoj sportskoj karijeri nije imao "mutnih" radnji i vjerujte da svoje dijete ne učim "mutnim" radnjama, već ga odgajam kao poštenog čovjeka i sportaša. Ne želim vjerovati da roditelji u ovim selekcijama varaju (jer vjerujte djeca se sama ne bi toga sjetila), ali ako to već i rade neka budu svjesni da ne varaju mene, nego moje i svoje dijete. Pozdrav ik Kurilovca

    avatar

    03.06.2009. (10:42)    -   -   -   -  

  • oilers

    Meni je jasno, kakvi problemi muče trenera Udarnika. Ne švreca djecu, zbog stjecanja nezasluženog rezultata. Pitanje je, kome takva ekipa treba? Upravi, treneru, roditeljima ili dječacima koji redovno dolaze na treninge i tekme? Isto tako, na njegovom mjestu bih napustio takav posao.
    Također, blog g. Jerbića, otvorio je pitanje švercanja. Mislim da je svima u cilju da se takav pristup iskorjeni. U tom smjeru bih htio da se ova rasprava nastavi.
    Što se samog Udarnika tiče, mene više zanima situacija u starijim godištima. Jesenas je za starije pionire u Kurilovcu protiv Naftaša igrao dečko, koji je par dana kasnije igrao za kadete u Ivaniću. Naravno, pod drugim imenom.

    avatar

    03.06.2009. (10:53)    -   -   -   -  

  • krešo-samobor

    CITIRAM : >>>Nažalost ovu tvrdnju o športskim iskaznicama i "muljažama" sam i ja čuo, navodno tu prednjače klubovi sa samoborskog i velikogoričkog područja

    avatar

    03.06.2009. (14:37)    -   -   -   -  

  • krešo-samobor

    ključna je riječ navodno

    avatar

    03.06.2009. (14:38)    -   -   -   -  

  • krešo-samobor

    Navodno, jer su to dezinformacije i ružna prozivanja .

    avatar

    03.06.2009. (14:45)    -   -   -   -  

  • DJEČJI NOGOMET

    Pozdrav Krešo, naveo sam baš tu riječ navodno jer to znači da ja za to ne znam niti sam to ja rekao niti vjerujem u to, ali takve priče su kolale još i prošle godine, ali u ovoj raspravi se ipak dade naslutiti da takvo nešto ipak postoji, vjerujem da to u NK Samoboru isto kao što znam da i u NK Jaski to nije slučaj

    avatar

    03.06.2009. (15:17)    -   -   -   -  

  • vg

    Mislim da neke ekipe nemaju dosta limača pa igraju prstići nevidim tu ništa loše neka djeca igraju,glupo je otići 20-30 kilometara pa ne odigrati utakmicu.Ali voditi pionire to je namjerno švercanje jer oni nisu taj dan skupa

    avatar

    03.06.2009. (22:22)    -   -   -   -  

  • zigzag

    Nije problem samo u tome, nego pisanju rezultata od strane sudaca ili saveza. Netko tu griješi.
    Evo samo npr.zadnji rezultati: prstići NK-Naftaš i NK-Gorica 5:0, a u glasniku piše 7:0?!

    avatar

    03.06.2009. (22:38)    -   -   -   -  

  • oilers

    Pogledat ću zapisnik s tekme prstića Naftaša i Gorice. Kod limaća je bilo 17:0, pa je u glasniku ispalo 16:0. Teško je prevariti zapisnik kad ga potpisuju predstavnici ili treneri oba kluba.

    avatar

    03.06.2009. (22:49)    -   -   -   -  

  • vg

    To se lako ispravi.Ima većih problema gol manje više

    avatar

    03.06.2009. (22:50)    -   -   -   -  

  • vg

    Problemi su to što klubovi plaćaju i dovode igrače za prve momčadi a klince zapostavljaju nedaju im ni vode a za prevoz su zaduženi roditelji pa ti vozaj,još ako imaš dvoicu

    avatar

    03.06.2009. (22:54)    -   -   -   -  

  • krešo-samobor

    IZBORI ČINE ČUDA - REVANŠIZAM NA KRIVOM MJESTU

    Ne mogu vjerovati da zbog drugog kruga izbora, kod nas u Samoboru dolazi do KOMPLETNE promjene KADRA u nogometnom klubu . Zbog politike odlazi predsjednik i uprava,( to mi je donekle jasno), ali odlaze i svi treneri (to mi nije jasno) . Već se priča da više nemamo bus za buduće utakmice... Zaista, bilo koja vlast bila , djeca uvijek iznova to ispaštaju na svojoj koži !!!
    TO JE GROZNO !

    avatar

    04.06.2009. (19:07)    -   -   -   -  

  • oilers

    A ja mislio poplava u Samoboru! Kad ono rijeke suza za trenerima i upravom.

    Šalim se Krešo! Ne zamjeri.

    avatar

    04.06.2009. (19:43)    -   -   -   -  

  • krešo-samobor

    Ma sve 5,
    ali kad od gorih biraš gore onda to šport ne bi trebao osjetiti!
    Pogotovo klinci !

    avatar

    04.06.2009. (20:11)    -   -   -   -  

  • vg

    Neznam zašto se moraju petljati baš u sve,ti političari to je G....

    avatar

    04.06.2009. (20:42)    -   -   -   -  

  • topnik

    EVO JA KAO PREDSTAVNIK LIMAČA IZ NK RADNIK TAKOĐER MORAM KOMENTIRATI ZA ŠVERCANJE IGRAČA ITD. NEMOŽE SE KOMENTIRATI I OPTUŽIVATI NETKO UKOLIKO SE NEMA ARGUMENATA A POSEBNO ZA VELKOGORIČKE KLUBOVE, JA ISPRED NK RADNIK UZRAST LIMAČI UVIJEK STOJIM NA STRANI DJECE I TRENERA I NIKADA U ZADNJE 4 GODINE KOLIKO JA ZNAM NISMO PROŠVERCALI NI JEDNO DIJETE JER PRIJE SVEGA ZA TO NEMAMO POTREBE JER KLINACA UZRAST 1998 I 1999 IMA IH PREKO 80 , A ZA NEKE GORIČKE KLUBOVE KAO ŠTO SU MLAKA I V. GORICA ONI ISTO NE ŠVERCAJU IGRAČE NEGO IMAJU MALI BROJ DJECE PA IM KLINCI IGRAJU MALO ZA JEDNE MALO ZA DRUGE ŠTO SAM UKAZIVAO CIJELU SEZONU ALI NITKO NE REAGIRA, NEGO SE OSVRĆE POGOTOVO NA NK RADNIK KADA VIDE PAR KLINACA KOJI SU IZRASLI MALO VIŠE OD SVOJIH VRŠNJAKA, TE SE PROZIVAMO KAKO ŠVERCAMO IGRAČE. STOJIM IZA SVAKE SVOJE RIJEČI I JA ZNAM DA MLAKA, V. GORICA, DUGO SELO ŠVERCAJU IGRAČE ŠTO NEBI SMJELI I TO SE NEMOŽE ISPRAVITI.... POZDRAV

    avatar

    07.06.2009. (15:45)    -   -   -   -  

  • topnik

    VINOGRADAR - RADNIK - 3 - 3 PRSTIĆI
    VINOGRADAR - RADNIK - 0 : 2 LIMAČI

    avatar

    07.06.2009. (15:46)    -   -   -   -  

  • oilers

    Znam da Radnik ima puno djece u limaćima i ne šverca. No, kako to da Udarnik ne može skupiti 9 limaća za tekmu, a istovremeno ih je u Radniku 80. U čemu je problem Kurilovčana?

    Također, nije mi jasno, kako su prstići Udarnika u vrhu, a Radnikovi na dnu ljestvice.
    Volio bih i da mi netko objasni fenomen kadeta i juniora Udarnika. Navodno, dečki, koji ne uđu u sastav Radnika, igraju taj vikend za Udarnik. Nemam nikakvih dokaza, no nekoliko ljudi iz raznih klubova je govorilo o toj shemi.

    avatar

    07.06.2009. (17:12)    -   -   -   -  

  • VG

    ja neznam stvarno što to 80 djece rade u Radniku.Umjesto da oni koi ne igraju odu u Udarnik,Goricu,Mlaku. Tamo bi igrali

    avatar

    07.06.2009. (17:42)    -   -   -   -  

učitavam...